-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!
haha ja ik doe mn best om te gaan wanneer jij er ook bent! Want ik hoop ook dat we nog eens kunnen meeten.
-
Deliyim wordt bedankt door:
-
Goede avond meiden
Ik leef nog! Het was heel moeilijk en veel zwaars om te heffen, maar denk dat het wel goed ging voor deneerdte dag...ben uiteraard wel KAPOT!
Cindy: aaa ben super blij voor je!
Miss: waaauwwww gefeliciteerddd! Ik kijk uit naarnje verslag!
Milou: heel veel plezier en heel veel succes!
Deli: oh echt? Waar woont hij nu dan?
Sorry voor de,meiden die ik vergeten ben vind t al moeilijk op de ipad en ben echt ongelooflijk moe:(
Ga zo meteen de flair lezen nadien eten en nadien in bad en dan zal het afwachten zijn wanneer ik in slaap val fijne avond lieve meiden xxx
Wie dromen heeft, heeft toekomst!
-
-
Oja heb trouwens mn eerste dipje gekregen op het werk door een stom disco lied wat je rigenlijk NOOIT hoort...we deden daaraltijd zo gek op samen:( hopelijk gaat t snel over
-
-
-
-
Nou hier een korte versie (die waarschijnlijk niet kort gaat zijn) van mijn tripje.. Ben dus alleen gevlogen en alleen van het vliegveld naar het grote busstation van Bodrum gegaan waar ik askim zag voor ik dat meisje + vriend zag (die liepen daar ook rond.) Hij heeft me alleen vastgepakt toen hij me zag en zei niks. De planning was dat ik dus bij dat meisje + vriend die ik vanaf nu ff L. (meisje) en H. (vriend) noem zou slapen en askim gewoon op zijn kamer. Echter hoorde ik van dat meisje dat askim aan H. had gevraagd of ze een bed voor hem over hadden (hij had niet aan mij gevraagd of ik dat ok vond.) Ook was hij super bezorgd zoals altijd: heb je gegeten, heb je dorst, ben je moe, ben je oké etc. etc. en dat terwijl hij een paar uur daarvoor nog dingen zoals ‘ik maak me geen zorgen meer om jou’ en ‘je doet maar wat je wilt het boeit me niks meer.’ Toen had ik al zoiets van.. hmm je meende er geen barst van. Maargoed toen is askim meegegaan, was best ver rijden toch wel 40 min. van Bodrum af. Daar heeft H. voor ons gekookt en zaten we met z’n 4en buiten. Askim zei geen woord en voelde zich echt niet op zijn gemak. Later samen op de kamer heel veel gepraat maar kwamen geen steek verder. Elke minuut veranderde hij wel van besluit. Dan wel stoppen, dan toch niet, dan weer wel.. grrr werd er zo boos van! De volgende dag askim werken en ik met L. naar het strand. ’s Avonds ik even met L. naar Bodrum geweest en achteraf toen zij ging gewacht op askim op het busstation en samen even Bodrum ingeweest.. daar een ijsje gegeten bij een mannetje die ons altijd herkent haha, we kwamen daar altijd. Toen ook echt serieus gesproken. Eindelijk sprak askim eens zelf en langer dan 1 minuut, alles kwam eruit. Dat hij zijn eigen leven wilde leiden, met mij, en nu niet gelukkig was. Dat hij gek werd van de mensen uit zijn dorp en de druk waaronder hij staat. Maar toen nogsteeds hadden we geen oplossing want steeds als ik zei oke dan stoppen we écht, dan krabbelde hij na 5 minuten weer terug. Toen weer terug gegaan naar L&H’s huis en meteen in slaap gevallen. Daarna askim zich meeeeega verslapen.. en hij besloot dat hij niet meer daarheen zou komen omdat hij zich niet op zijn gemak voelde bij L&H die best een harde mening hadden. ’s Ochtends was askim echt super lief voor me en zei dat we weer samen waren.. ’s middags was het ineens weer uit. Toen was bij mij de maat vol en heb ik hem gezegd dat hij op kon rotten en vanavond mijn spullen moest komen brengen om vervolgens weg te gaan voor altijd. Daarna heb ik boos opgehangen. Na een uur had ik askim in tranen aan de telefoon dat hij zo in de war was en me niet kwijt wilde, nooit meer. Hij zei dat hij ging kijken voor een goedkoop hotel in Torba (waar zijn werk is) en heel graag wilde dat ik kwam. Heb heel erg getwijfeld maar ben toch gegaan. ’s Avonds 11 uur stond ik buiten met m’n koffertje.. maar er kwam geen dolmus. Vanwege bayram dus echt k#t! Wederom bewezen dat ik alles voor hem doe want ben zónder koffer bij H. achterop de motor gestapt (vind ik dood en doodeng) voor een kwartier, en die rijdt echt als een gek over de megaslechte weg, en daarna de taxi naar Bodrum gepakt. Moest en zou hem zien! Daarna met askim naar een vriend gegaan in Torba waar we mochten slapen. En daar sloeg hij compleet om.. hij was zo relaxed, zo lief, en is toen geen moment meer van gedachte verandert. Zo kan het dus óók! Precies zoals wij onze toekomst willen, zo hebben zij het. Het leek wel alsof askim vleugels kreeg en zijn ogen eindelijk open gingen. Geen seconde liet hij mijn hand meer los en het was net zoals vanouds tussen ons. Die nacht weer goed gepraat en de dag daarna (bayram) tussen askims werk door ook. ’s Avonds (mijn laatste nacht) lag ik half te slapen en askim maar tegen me aan te kakelen in bed. Dat ik zijn alles ben, hij me nooit meer laat gaan, niks waar was van wat hij zei en dit alleen zei omdat ik beter verdien (sukkel, beter dan hij!?) en zo nog 10 minuten vol met dat zoetsappige gedoe haha. We weten beide dat een huwelijk echt zo veel problemen oplossen voor ons, naast dat onze liefde natuurlijk de hoofdreden is. Hij vroeg dan ook ineens aan me of ik wilde trouwen met hem. Ik dacht dat hij een grapje maakte, maar toen hij op zijn knieën ging heb ik ja gezegd. We hebben geen ring en het was ook niet het best voorbereidde en meest romantische ooit misschien, maar het voelde zo goed! We vertellen het nog niet aan iedereen en ik zet het ook nog lange niet op fb.. wil zelf bepalen aan wie ik het op welk moment vertel, maar het gaat waarschijnlijk volgend jaar net voor of in de zomervakantie gebeuren!
Dus.. dat was het. Lijkt wel een soapserie als ik het zo teruglees hahaha.
Wil jullie wel echt allemaal bedanken voor jullie steun, dat deed me echt heel erg goed. Ik was ook echt bijna zo ver/sterk genoeg om hem los te laten (dacht ik), maar hij blijkbaar niet genoeg om dat bij mij te doen gelukkig !
ennnnn nu ga ik even een echte update maken :p, totzooo
-
-
Kimberly: Ik boek bij tix.nl
Miss: Ik ga zo jou update lezen!
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Miss: Wow meid, wat lastig dat hij altijd terug van mening veranderde, maar was waarschijnlijk omdat hij zich niet goed voelde daar! Ik vind het echt zo fantastisch dat het terug goed is tussen jullie en dat het zo blijven mag! Jullie verdienen het echt! Echt inderdaad precies een echte soap als ik het lees!
-
-
Milou: Trouwens nogmaals een super goede reis een een goede ervaring toegewenst! En wat leuk wat je allemaal heb gekocht! Echt veel plezier gewenst!
-
-
Miss: superrrrrrr ben zo blij voor jou!!!!!!!!!!!
-
-
Mutlu gefeliciteerd met je verjaardag.
Geniet van jouw dag. Dikke kus van ons
-
Janne wordt bedankt door:
-
Miss: jeetje wat een super mooi verhaal zeg, kreeg er gewoon kippevel en tranen van! heb niet alles meegekregen alleen dat je erheen ging omdat het over was, maar met dit gevoel terug het vliegtuig in gaan naar nl zou super zijn geweest!
Yes ben zelf ook zo blij me ticket geboekt naar mn askim van 26 september tot 11 oktober
-
-
Miliou,nogmaals een hele goede reis en fijne tijd,ben heel benieuwd hoe het je gaat verlopen...
Miss,spannend allemaal een huwelijk heeft je vriend dan nu helemaal geen contact meer met zijn familie en gaat hij van de winter dan ook niet terug naar zijn dorp? En de L en H die je opgevangen hebben wat zeiden zij ervan?
Janne,leuk om jouw ook weer vaker hier te zien.
Deliyim,jij dus ook naar Kusadasi begrijp ik..Leuk hoor.
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
Deliyim: heb je dan iemand gevonden om samen naar turkije te gaan?
-
-
TRL.. maandag en soms ook dinsdag is dochterlief helemaal uitgeteld dan is het Jannetijd. Vind het ook wel weer gezellig om hier af en toe te buurten.
Miss.. ik ben blij voor jouw dat jullie het goed hebben gemaakt.
Pookie.. jaaa dat viel nog tegen om weer aan het werk te gaan na zo'n lange tijd. Wat zal jij slapen (hoop ik voor je). Rot van dat dipje maar dat komt helemaal goed schatje het is nog vers na zo'n lange tijd samen.
Cindy.. ondertussen dolgelukkig samen met je lief. Het lijkt hier wel dag door de stralen die jullie samen afvuren.
Milou.. wat leuk om naar TR te gaan als au-pair. Mooie kans om meer van Turkije te zien dan zon zee en strand. Meiden idee voor jullie? Maar dan wel in de buurt van je askim natuurlijk. Milou goede reis ik hoop gauw van je avonturen te lezen.
Yavrum.. geniet lekker van je vrije dagen je bent er wel aan toe zo te lezen. Als het nu ook nog een beetje knap weer is zou mooi zijn.
Vanavond manlief op de cam is dochter net in slaap gevallen. Zijn broer met vrouw en baby zijn er voor een tijdje. Dus erg leuk om de baby eindelijk eens te zien. Als dochter wakker wordt wil ze niet papa zien op computer maar oma (mijn moeder). Heb maar niet tegen haar papa gezegd is ook zo sneu voor 'm. Hij heeft haar wel even gezien hoor, slapend in mijn armen.
Ik ga ook zo lekker naar bed als dochter ruimte voor me heeft overgelaten in het grote mensenbed. Slaap lekker en droom zacht.
Laatst aangepast door Janne : 21-08-12 om 23:07
-
-
-
-
janne slaap je gewoon saampjes met je dochter dan of heeft ze haar eigen bed, waar ze niet in slaapt? Nee vertel dat maar niet aan papa, maar voor zo;n kleintje wel begrijpenlijk oma zegt haar helaas meer als papa op dit moment, gelukkig weten we dat daar ook weer verandering in komt als ze wat ouder zijn!
Askim toch nog even gezien, die viel bijna in slaap voor de cam, dus maar snel afgesloten. Ik ga ook mijn bed in, zie jullie morgen vast wel weer! truste!
fijn om te weten dat zowel milou als cindy veilig in turkije zitten! Milou zo te zien een mooie roze kamer, zal cindy jaloers op zijn hahahaha
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
-
-
Janne,jammer dat de kleine sliep.Maar haal je haar dan uit bed om aan papa te laten zien?
Mutlu,een chunks armband met een foto chunkkoop van jullie
Milou een roze kamer?? niet gezien...
-
-
goede morgen dames,
Aha turkije lover je hebt hem dus al gezien
En ja ik zag op fb dat milou een hele roze kamer krijgt heehehe
verder is het hier nog rustig, lijstje word kleiner, maar ach, daar komt vast wel weer bij
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
-
-
Mutlu,ja heb hem gezien,ben er alleen nog niet uit of ik een enkele of dubbele wil 
oww ik kan in elk geval 1 keer in het lijstje hoor,27 september 4 dagen euro disney en waarschijnlijk kan ik er voor oktober ook in,maar dat staat nog niet vast
-
-
Hallo meiden,
Even een kort berichtje van mij
Ik ben dus goed aangekomen in hier in Antalya. Had heerlijk veel ruimte in het vliegtuig. Was de enige op een rijtje van 3. Daarna werd ik door de mama en oudste zoon opgewacht met een bordje welkom Milou. Super leuk. Thuis nog even.Wat gekletst en daarna lekker gaan slapen in inderdaad een.mooie roze kamer. Nu net wakker want het was nogal laat vannacht.
Xxx
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
En milou hoe voelt het om daar te zijn???
-
-
Goedemiddag meiden:
Ik mocht vandaag lekker 3 uurtjes vroeger stoppen geweldig! 
Milou: Hoe is het daar meid, ik heb jou kamer gezien, haha super!
-
-
Goeiemiddag dames!
@Turkije lover: idd ik ga naar Kus, jij ook? Woont/werkt jouw vriend daar ook?
@Jazzyke: Wat bedoel je of ik al iemand gevonden heb om naar daar te gaan?? Ik ga alleen daarheen voor lange tijd om bij mijn askim te wonen. Dus de enige met wie ik samen ga is mijn askim hihi 
@Milou: Jij bent dus goed aangekomen daar. Hoe is het gezin? Geniet maar van de mooie tijden daar!
@Mutlu: Jij hebt dus een fijne verjaardag gehad, maar jammer dat je het zonder je askim hebt moeten vieren. Maar dat maak je wel goed als je elkaar ziet.
Hier een rustig dagje. Even met een vriendin gaan lunchen, en nu gewoon rustig aan. Wat opruimen in huis. En hopelijk is askim snel wakker dat ik hem even kan horen. Gisteren was een beetje een rotmoment. Hij is helemaal kapot, en hij reageert het nogal af op mij, pfff. Het wordt tijd dat dat seizoen voorbij is hoor!
-
|
.
|

|