Onderwerp: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!

Bedankt
    22
    Is bedankt: 73

Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!

Fieeh,leuk hoor,maar zou je niet laten weerhouden mocht je moeder het niet goed vinden,ze weet toch ook dat het ooit een keer zal gebeuren en als jullie er nu aan toe zijn dan is nu,helaas voor je moeder dan als ze het er (nog) niet mee eens is.Het is tenslotte jouw leven.
    03-12-2008 the first day of the rest of my life.

Life is what happening to you,while you make other plans

Bedankt
    161
    Is bedankt: 70

Fieeh: wauw wat spannend! Zijn we uitgenodigd?
    What doesn't kill you, makes you stronger....

Bedankt
    86
    Is bedankt: 47

Ja dat van ondertrouw wist ik maar dacht dat dit maar 2 weken moest zijn ach we zullen inderdaad nog 1 en ander moeten bekijken! Eerst en vooral men ouders even op de hoogte brengen, haha!

Bedankt
    86

Heb intussen wat opzoek werk gedaan en denk wel dat het zal lukken ! Enkel moet e zijn volmacht geven dat ik de aangifte van huwelijk doe, maar iemand een idee wat ze met die volmacht bedoelen? Is dat een speciaal papiertje? Of gewoon Ietd zelf geschreven?

Bedankt voor de lieve reacties! Mama,is trouwens al helemaal in de wolken nu papa nog, haha!
    Tkl, je hebt wel gelijk hoor! Weet dat men vader zen reactie niet goed gaat zijn, maar het is inderdaad mijn leven en mijn toekomst.,

Bedankt
    0
    Is bedankt: 2

@Milou ahh jammer zeg! Hoop dat je hem nog een keer tegen gaat komen!

@Pookie maar als je nu weer naar je askim gaat nu je moslim bent wil je dan ook apart van hem gaan slapen? Haha misschien hele stomme vraag maar dat vraag ik me gewoon echt af! :P En dat je gelukkig bent is nog altijd het belangrijkste, ik snap wel dat je geloof heel belangrijk voor je is maar je moet geen dingen doen waar je ongelukkig van wordt. Dus zoals de andere al zeiden je moet zeker niet nu het uitmaken met je askim en met een of andere moslimman trouwen die je amper kent. Dan zul je er alleen maar ongelukkig van gaan worden, ook al zou dit mischien volgens de koran wel moeten..

@Fieeh gefeliciteerd! En wauw gewoon al trouwplannen aan het maken hihi! Hoop echt heel erg voor jullie dat het deze winter al door kan gaan! Haha en ben je stiekem ook al over je trouwjurk aan het nadenken?
    Gelukkig is je moeder er al helemaal blij mee! Dat maakt het dan wss allemaal nog iets leuker! Maar hoezo gaat je vader er op tegen zijn dan? Ik denk dat ik iets heb gemist..

Askim is dus gisteren als het goed is uitgezonden en had zo gehoopt dat hij nog even had kunnen bellen maar niet dus :( Hoop dat hij wel snel een dag vrij heeft of als nog kan bellen. Lijkt me sowieso best raar als hij niet even aan familie enzo kan laten weten waar hij is..

Bedankt
    86

Haha nee trouwjurk nog even niet omdat ik eerst zeker wil zijn dat het zal lukken voor de winter heb intussen wel heel wat uitgezocht en in principe moet het wel mogelijk zijn om voor 21 of 22 december alles te regelen (dat wordt het weekend waarin we willen trouwen, net voor kerst ).

Men vader is een apart geval, haha, die heeft nooit uitgesproken dat hij tegen mijn relatie is, tenminste niet tege mij, tegen mijn moeder heeft hij eens laten vallen : ik wou dat onze dochter thuiskwam met iemand van hier met een deftig diploma,... Nu ja dan weet je genoeg. Bovendien was hij ook niet aanwezig op men verlovingsfeest, men moeder is er speciaal een weekendje voor naar Turkije gevlogen... Achja, ik weet dat hij het liever anders zou zien en een andere toekomst voor mij in gedachte had,maar goed, dat heb je ook niet in handen..

Bedankt
    40
    Is bedankt: 24

Meiden ik reageer later meer uitgebreid ik wil alleen mutlu even ongelooflijk hard bedanken
    Ik wil lisa heel veel sterkte wensen :( en fieeh: 21 december is op mijn verjaardag hihii zowizo een goede dag dus! Haha

Wanneer ik een laptop beschikbaar heb hier reageer ik meer uitgebreid, mijn oplader doet t niet meer en dat ding is echt nog niet oud, paar maanden maar:S dus zit nu even op de ipad...
    Fijne avond meiden de maandag zijn we weeral door hihi
    Wie dromen heeft, heeft toekomst!

Bedankt
    86

Hihi ja 21/12/12 mooiere datum kan niet!

En het heeft ook wel iets, trouwen in de winter rond kerst nu nog hopen op sneeuw en dan is het plaatje compleet al zal dat wel erg KOUD worden !

Turkije Team
    Bedankt
    76
    Is bedankt: 134

fieeh ik hoop dat het dan alleen in belgie sneeuwt ik haat sneeuw!!!

pookie graag gedaan meid!!!

ik ben ff wat aan het proberen met foto's bewerken en dat soort dingen.. wel leuk om te doen.. alleen lukt het niet altijd!
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

if i hadn't met you.. i would not like you...
    if i hadn't like you... i would not love you...
    if i wouldn't love you...i would not miss you...
    but i did, i do and i will♥

Bedankt
    22
    Is bedankt: 14

@Fieeh: Voorspellen ze op 21/12/12 het einde van de wereld niet?! :p
    Spannend, zeker als het nog voor dit jaar zal zijn. Zal er snel zijn dan.

Bedankt
    86

Haha ja ze voorspellen dan het einde van de wereld, zei men moeder ook al ! Ik antwoordde : ja maar nu het begin van ons leven samen

Bedankt
    12
    Is bedankt: 20

Dat einde van de wereld is al zo vaak voorspeld. En dan hebben ze toch ineens weer een foute berekening gemaakt.

Het Turkse temperament zit hier ook.in de kids hoor hahah. Vandaag voor het eerst echt straf moeten geven aan E ze liep voor de tweede keer op sokken buiten had haar twee keer geroepen kwam niet dus ik tel tot drie en meestal.kom ik niet bij de twee nou ze stak nu alleen haar tong maar uit heb haar opgepakt binnen op de trap gezet en ben met de andere weer naar buiten gegaan. Schreeuwen dat ze deed maar bleef wel zitten haha. Het was eerste wat ze tegen haar moeder zei toen ze thuis kwam. Maar ze vertelde niet waarom zegt der moeder dan had ie vast niet geluisterd naar Milou droop meteen af hihi.

@fieeh deze winter misschien al trouwen wat leuk!

@lisa hoop ik ook eigenlijk als.ik terug denk, denk.ik echt wat ben.ik.dom hij had zo'n lieve glimlach :s maar volgens de meiden waar ik mee was gaan mensen hier toch wel.vaak naar dezelfde cafés wanneer ik er weer heen kan is alleen maar de vraag moet iemand bij de kinderen.blijven.
    Je weet dus ook niet waar hij heen is gestuurd? Pfff knuffel voor jou meis dat je maar snel iets van.hem hoort!
    Laatst aangepast door miloutjuhh : 10-09-12 om 20:43
    I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.

Turkije Team
    Bedankt
    76

volgens mij is de wereld toch al eens vergaan in 2008 en in 2000 dus fieeh als je trouwen kunt op 21-12-12 is dat een hele mooie datum!! en daarna komt er vast weer een datum wanneer de wereld vergaat so dont worry hahahahha
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

Bedankt
    14
    Is bedankt: 17

14-09 Angela Side nog 3 nachtjes
    16-09 Mexx Kusadasi nog 5 nachtjes
    17-09 Yavrum1 Bodrum nog 6 nachtjes
    26-09 Kmbrrr Gumbet nog 15 nachtjes
    27-09 Mirke Kumköy nog 16 nachtjes
    27-09 Turkije Lover Euro Disney nog 16 nachtjes
    09-10 Turkije Lover Kusadasi nog 28 nachtjes
    13-10 Mutlu Duitsland nog 32 nachtjes

- BACK AT

24-09 Yavrum
    27-09 Mexx
    30-09 Angela
    31-09 Turkije Lover
    11-10 Kmbrrr
    17-10 Turkije Lover
    23-10 Mirke

- BIRTHDAY'S.

06-11 Miss1993
    02-12 Angela
    13-12 turkije lover
    21-12 Pookie
    12-01 Cindy
    26-01 Fieeh
    07-02 Nikitaa19
    04-03 Mirke
    15-03 Jazzy
    29-03 Yavrum
    25-04 Lisaaa 17
    09-08 Miloutjuh
    21-08 Mutlu

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
    Pookie : 24 juli 2011
    Jazzy : 27 november 2011
    Yavrum : 26 augustus 2011
    Miss93 : 1 september 2011
    Mexx :21 juli 2009
    Cindyyy : 24 oktober 2009
    Lisaaa 17: 6 juli 2011

Bedankt
    0

@Pookie dankjewel!

@Milou kun je niet een keer 's avonds gaan dan als de moeder thuis is?
    En nee heb echt geen idee waar hij heen is :( Hoop zo erg dat hij een beetje een goede plaats heeft.. dankjewel meid!

@fieeh wel jammer zeg van je vader.. Maar idd niemand heeft dat in handen wat de toekomst zal brengen. En uiteindelijk zou het voor je vader toch ook het belangrijkste zijn dat jij gelukkig bent, en dat ben je met je askim

Ik heb eigenlijk niks veel te vertellen meiden..

Hele fijne dag allemaal!

Turkije Team
    Bedankt
    76

goede morgen dames,

Lisa je zult zien dat zodra hij de kans heeft, jij de eerste bent waar hij contact mee opneemt, maar heeft hij nu zijn training van 3 weken al gehad? Want de tijdens die training krijgen ze niet vrij...

verder is er nog weinig geschreven en ik heb ook niet veel te melden
    Laatst aangepast door MUTLU : 11-09-12 om 21:04

Bedankt
    86

Lisa wat stom dat je niets gehoord hebt van je askim :( moet echt verschrikkelijk frustrerend zijn..hoop dat je snel wat hoort en dat hij toch redelijk goed geplaatst is.. Sterkte meis!

Bedankt
    86

Pff ik denk dat als ik vandaag niets hoor van men sollicitaties, me gewoon ga inschrijven op school.,want men stageplaats heeft me ook al verschillende keren gemaild met de vraag om concreet af te spreken en zo. Ik wil dit echt wel in orde brengen nu want vind het ontzettend vervelend dat ik niet weet wat ik ga doen binnen 2weken..

Bedankt
    0

@fieeh dankjewel!
    En snap dat je er gek van wordt dat je nog steeds niks weet van je sollicitaties.. Hoop dat je alsnog snel iets gaat horen!

@Mutlu hoezo 3 weken training dan? En als het goed is is hij zondag pas echt begonnen. De 3 weken dat hij in Antalya moest blijven moest hij gewoon daar schoonmaken en dat soort dingen.
    Maar askim zei tegen mij altijd dat het eerst 3 maanden een soort van training is, dan een week vrij en daarna een jaar lang op dezelfde plek echt werken zegmaar. Of heeft hij die 3 maanden verkeerd gezegt, en zijn het maar 3 weken?
    Pfff weet jij hoe dat zit allemaal met training en vakanties en alles, want ik snap er gewoon echt niks meer van en ik kan er op internet ook niks over vinden :(

Bedankt
    0

@fieeh dankjewel!
    En snap dat je er gek van wordt dat je nog steeds niks weet van je sollicitaties.. Hoop dat je alsnog snel iets gaat horen!

@Mutlu hoezo 3 weken training dan? En als het goed is is hij zondag pas echt begonnen. De 3 weken dat hij in Antalya moest blijven moest hij gewoon daar schoonmaken en dat soort dingen.
    Maar askim zei tegen mij altijd dat het eerst 3 maanden een soort van training is, dan een week vrij en daarna een jaar lang op dezelfde plek echt werken zegmaar. Of heeft hij die 3 maanden verkeerd gezegt, en zijn het maar 3 weken?
    Pfff weet jij hoe dat zit allemaal met training en vakanties en alles, want ik snap er gewoon echt niks meer van en ik kan er op internet ook niks over vinden :(

kmbrrr
    Guest

Wat lijkt me dat erg lisa om zolang niks van je askim te horen, heel veel sterkte

Bedankt
    7
    Is bedankt: 34

Lisa het is inderdaad 1e 3 maanden training en daarna hebben ze een week vrij. Het contact opnemen is volgens mij overal verschillend, want sommige zie/zag je constant online, terwijl mijn ex-askim echt alleen maar de laatste vrijdag van maand online is. Ook als ik hem een berichtje stuur blijft die onderweg omdat zijn foon uitstaat. Maar het zal zeker met de basis te maken hebben.

Bedankt
    86

Oh ja meiden denk plots nog aan iets dat ik jullie nog wou meedelen die nieuwe visumregeling van 90 dagen in 180 dagen, klopt volgens mij niets van. Ik ben nu in de zomer al bijna 90 dagen hier, in 180 dagen ben ik hier minstens al 100 dagen.. Toen ik die paar dagen naar huis ging overplaatst heb ik bij het binnenkomen in Turkije zelfs weer gewoon een nieuw visum gekocht dat nu dus weer 3 maanden geldig is terwijl ik hier gewoon al bijna 3 maanden ben nu! Dat wou ik even meedelen

Bedankt
    7
    Is bedankt: 34

Fieeh is niet zo raar als op het moment van kopen die dagen nog niet overschreden bent. Zij weten niet hoelang je blijft...maar ben je die tijd overschreden bij vertrek dan kan je echt wel problemen krijgen.

.

WERELDWIJZER AGENDA
JUNI 2013
Scandinavië Reisquiz
Peiling: Grootste vertraging ooit met het vliegtuig?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
JULI 2013
Scandinavië Reisquiz
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
OKTOBER 2013
Informatiemarkt Student Op Reis
NOVEMBER 2013
Wereldwijzer Vrijwilligersdag

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten