-
Aaaah Nikita bloed onder je nagels he wat kunnen die mannen ons boos maken. Hem lekker in zn vet gaar laten smoren haha!
Miss het word idd tijd dat we elkaar zien t zijn de laatste loodjes. Beide erg gefrustreerd waardoor er om t minste geringste ruzie komt..
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
-
-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 89!!!
Net ook weer heel lang met askim gepraat en ik besef me hoeveel ik eigenlijk van hem weet. As hij iets op een bepaalde manier zegt weet ik precies zijn gezichtsuitdrukking daarbij enzo. Elk klein dingetje weet ik gewoon van m. Maar er zijn zeker ook zoveel dingen die ik nog niet van m weet!!
Ik ga zo maar eens slapen. Morgen komt mn zus hebben we een zussendagje Waarschijnlijk gaan we naar de Efteling =D
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
-
-
hallo meiden,
Ja we hebben het droog gehouden! Maar vanavond was ik onderweg naar angela en zat in die hoosbui waar de supermarkt van cindy de paraplu's voor had ik zag werkelijk geen hand voor ogen... was niet fijn rijden!
Nikita in het begin moet je al ontdekken wat je irritant vind en wat niet Askim en ik hebben het nog niet echt veel gehad, wel als ik hem niet versta aan de telefoon kan hij geirriteerd raken,dan zeg ik altijd dont uffff me tamam, dan moet hij gelijk lachen!
Is alleen maar goed zo leer je elkaar kennen en dat forget of nothing is vaak omdat hij de taal niet spreekt en jij de zijne niet dus dan kies jede makkelijke weg, dat had ik ook vaak met mijn ex, pas als dat gevoel een beetje afgezakt is dan komt het hoge woord eruit! DUs geduld meid!
Miss mijn askim werkt in het toerisme en kan geen bloem vouwen hoor hahahaa, maar gelukkig kon hij wel 3 rozen kopen, 2 voor mij en 1 voor mijn zus 
Pookie gaat morgen je familie ook naar huis of ga jij met je askim trug terwijl je familie er nog is?
Euhmmm verder weet ik het niet zo goed, heb niet heel goed gelezen eerlijk gezegd :S
Wie weet morgen beter
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Hallo meiden,
Bedankt voor jullie reacties. Ik voel me echt heel.veel.beter na dat gesprek gisteren zit weer goed in mn vel. Ex askim heeft vanavond mn broertje aangesproken dat hij niet goed weet wat hij moet doen of zeggen tegen ons hij schaamt zich.
Heb vandaag ook een baan angeboden gekregen voor volgend seizoen hier hahha. Chef van de animatiw zegt ik wim jou volgend seizoen echt zo graag hebben als mini club entertainer jij gaat dat zo goed doen. Eerst schop ik C er uit en dan zorg ik dat jij hier lekker een seizoen komt werken.
Sorry hoor voor de ego heb wel bijgelezen maar update lukt niet zo goed vanaf mn tablet.
Dus dat komt denk.ik pas weer als ik in Nl ben ik ga nu alleen nog mar genieten
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
-
-
Goeiemorgend meiden
Nikita: Wat rot dat je ''ruzie'' hebt door die stomme taalproblemen weer.. :(
Yavrum: Ja het was echt prachtig! Wat fijn dat je moeder ook positief reageerde op je brief..
Wat lief dat hij een souveniertje heeft gekocht! ^_^
Miss: Ja phantasialand is ook echt prachtig, je hebt zo kei veel verschillende thema's en alles is echt dan zo mooi gethematiseerd..
Ik ben al 2 keer naar disneyland geweest.. Als ik eens terug zou gaan zou het zijn met de kindjes later en askim natuurlijk! 
Wat fijn dat je je ouders gaat bezoeken, veel plezier daar! En 7 uur liggen kletsen, amai dat is echt lang! 
Cindy: Veel plezier in de efteling!
Milou: Haha wat leuk van die chef, ga je dat doen? Het is toch al iets dat je ex-askim iets tegen je broer heeft gezegd, en dat hij zich schaamt mag wel zijn ja! Na wat hij jou heeft aangedaan..
Veel plezier nog meid!
Ik zo vertrekken naar de tandarts, moest nog 2 gaatjes laten bijvullen.. Heb zo hard geen zin, ik haat dat echt! :(
En dan tegen de middag ga ik met een vriendin met onze auto's naar de carwash, en daarna weten we nog niet wat we gaan doen.
Fijne dag nog meiden.
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Auwwhhh wat deed de tandarts me toch zo'n pijn! :(
-
-
Dag meiden
wij op de bus sinds 17u tot morgen vroeg 11u...en we hebbben wifi super leuk!
Misschien hebben jullie het op facebook gelezen maar ik heb een blaasontsteking...heel leuk weeral met deze busrit...
Snap niet waarom ik altijd net nu ziek moet zijn ivm iets met het toilet als er geen toiletten op die verdomde bussen zijn! Hen deze keer gelukkig wel medicijnen
We hebben wel een heel goede bus, heel veel beenruimte enzo
morgen als ik thuis ben zien jullie me terug vaker verschijnen hihi
en mutlu: mijn ouders zijn al sinds vorige maandag thuis
fijne avond iedereen
Wie dromen heeft, heeft toekomst!
-
-
Goedenavond!
Mutlu: fijn dat het droog is gebleven tijdens de bbq haha! Wel minder toen je onderweg was naar angela! Zijn inderdaad beste hoosbuien zeg! niet normaal meer...En dat noemt zich zomer! 
En ja....daar heb je ook wel gelijk mee.... Geduld is een schone zaak...hahaha... Maar goed, het is alweer uitgesproken, askim zei nog dat het wel goed kwam tussen hem en zijn vader, maar dat het niet om mij ging, snap dan niet waarom hij zegt dat ie me heus wel mag...maar goed, misschien komt dat ooit wel weer es ter sprake....
Miloutjuh: ik weet niet het precieze verhaal van je askim waarom het uit is gegaan,,,misschien had je dat al wel verteld maar weet ik het niet meer :$ sorry..maar het vast wel erg terrecht dat hij zich schaamt Moet wel lachen om wat die chef zei dat hij eerst C er uit gaat schoppen dan hahaha...
Cindyy: Hoe was het in de efteling?? 
Fieeh: Jou inderdaad hier een tijdje niet gezien! Hoe gaat het met je meis?? Vermaak je je nog wat? :-)
Jazzyke: Oei... ja ik hou daar ook niet zo van....Is de pijn al wat minder??? Brrrr...ik moet binnekort ooit , nog eens nog 2 verstandskiezen eruit laten halen, maar die mocht ik laten zitten omdat ik er toch geen last van had, maar hij gaf toch advies om ze wel weg te laten halen.....mij niet gezien hoor...
Heb je nog wat leuks in de avond gedaan?
Pookie: Zo dat is een lange reis zeg! Maar wel chill inderdaad dat er wifi in de bus zit! Alleen wel weer minder dat je met een blaasontsteking zit.... :( Hoop dat het gauw over is!
Een goede reis nog toegewenst! 
Zo, ik vandaag lekker gewerkt van 9 tot 6 , daarna met mn moeder naar haar werk gegaan en even geholpen met schoonmaken... (stofzuigen en beetje zitten hahah) En toen even wezen hardlopen. Al dik 2 maanden niet meer gedaan, goh wat was ik kapot! maar kon de 3 minuten hardlopen in 1 stuk door volhouden! maar bij de laatste sessie was ik toch echt bek af! Morgen weer een poging Als ik terug ben in september van askim, ga ik ook weer op de maandag bootcamp en de dinsdag body pump doen ! kijk er nu al naar uit!
Pfff, verder heb ik last van mn oog, die wordt onstoken....kan er ook wel bij! hihi,
en oooh, ik heb wat smerigs...mn moeder kwam met het volgende dat slakkenslijm gel, vet goed voor je huid is, en dat al die hollywood mensen dat gebruiken voor een mooi huidje...hahahahah ik kwam niet meer bij, ik heb dat spul al wel eens zien liggen bij mij in de winkel..maar brrrrr,,,,werkt ook goed tegen pukkels, enzo, nu heb ik dat allemaal even goed uitgezocht en het schijnt ECHT goed te wezen ook nog, en die bij mij in de winkel ligt, is plantaardig, dus zit niks echts in van slakken...THANK GOD! brrrrr, moet er niet aan denken, en zooo zielig ook voor die slakjes..... Ga morgen gelijk een pot kopen,heb al wat van me moeder geprobeerd,,, ben benieuwd
Zie het al helemaal voor me, word ik morgen wakker, en zie ik er zelf uit als een slak ghghghgh
-
-
@nikita C heeft mij bedrogen, is verliefd geworden op iemand anders en heeft nog weken tegen mij gezegd dat ik de enige ware voor hem was. Hij was zo boos die chef dat ik me zo slecht voelde door c hij is vorig jaar toen het gebeurde ook al super boos op hem geweest.
Het was hier vandaag echt super warm net om na 12e nog ruim 37 graden. vandaag maar met de airco slapen, wat ik normaal niet wil mar de balkon deur open heeft geen zin, de wind die waait is alleen maar warm.
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
-
-
Nikita: Ja, ik moet ook nog eens terug want moet nog 1 gaatje laten vullen, maar durf echt niet meer..
Heb ook al men 4 verstandskiezen moeten laten trekken heb daar ook veel last van gehad nadien..
Nu heb ik geen pijn meer Bwa, niet echt we zijn vooral veel boodschappen nog gaan doen..
Wow, jij sport veel! Ik wil ook als ik terug ben na die 4 maanden terug gaan fitnessen ofzo! :p
Hahaha, ei das wel vies ze van die slakken , maar als het goed helpt waarom niet dan? :p ik zou het zelf wrs ook niet gebruiken :p
Ik vandaag gewerkt van 7 tot 13 , ik ga nu echt lekker relaxen en mss wat slapen want ben echt kapot, en weet niet hoe het komt! :p Zou trouwens iemand mijn datum willen aanpassen in het lijstje? Ik vertrek waarschijnlijk 4 september, dan kan papa mij naar de luchthaven doen ipv. dat ik een taksi ofzo zou moeten nemen, aangezien ik 4 maand ga vind ik dat niet zo erg, en kan ik daar afscheid nemen van men papiieeeee..
Fijne dag meiden, super rustig hier trouwens!
-
-
Miloutjuh: Aaii oke...op die manier :( Terecht ook ....zo behandel je geen vrouwen....
Aaah wel lekker die warmte zeg! stuur anders hier maar wat heen haha! Hoop dat je vannacht wel wat hebt kunnen slapen met die hitte! Toen ik bij askim was heb ik echt 2 nachten geen oog dicht kunnen doen, zo warm dat het was....
Jazzyke: Brrrbrrr hahaha, hou maar op! Moet er echht niet aan denken! altijd zo balen he, als die verdoving uitwerkt.....hahah! alvast heeeel veel succes als de volgende gevult moet worden!
Nou zoveel sport ik nog niet hoor!! wil het wel gaan doen, moet echt gebeuren... Eerst maar tot ik naar askim ga eens gaan volhouden met het volgen van hardloop lessen, en als ik dan terug kom, mooi weer naar de sportschool 2x in de week hahah, en ja wat die slakken betreft..brrrr , ik zou het ook nOOIT gebruiken, maar gelukkig is deze niet van echte slakken gemaakt hoor ahhahaha anders had ik het ook nooit gedaan.....
Jij nu dus lekker vrij...lekker rustig aan doen Wel fijn dat je dan afscheid kan nemen van je paps, 
Het is hier inderdaad rustig zeg! 
Ik vanmorgen ook lekker gewerkt van half 8 tot 1...zometeen richting stad, het is nu nog droog en zal ik eens kijken of ik een kadootje kan vinden voor me zusje...Vind dat altijd zo lastig he, hoe ouder ze worden hoe moeilijker het word, en wil al absoluut geen speelgoed geven want daar hebben me zusjes al SUPER veel van.......
-
-
Wij zijn terug in mersin aangekomen hihi. Wat is het hier warm pffff...ineens terug langere kledij en geen airco, zwembad,.... :( en al ons geld is op haha Gelukkig hebben we nog een kleine voorraad eten hoeven we dat al niet te kopen
Die weken Bodrum waren echt super, ik en askim hebben amper ruzie gemaakt, veel mensen gezien die ik lange tijd niet heb gezien, alleen maar leuke dingen gedaan,....
Het mindere...mijn sabbatjaar is over :( ik moet binnenkort, binnen een dikke week/kleine twee weken terug naar belgie om te werken/studeren...ik weet echt niet wat ik er mee moet aanvangen en wat ik wil gaan doen en waarbij ik zoveel mogelijk vakantie heb pffff :( ik zie alleen maar een zwart gat op deze moment waarvoor ik heel bang ben...dus als iemand tips heeft etc....vertel het me gerust...en dan bedoel ik niet ga leuke dingen doen met vriendinnen ofzo, maar eerder over werk/studie.... :( zo, dat is er uit...ik wou wachten met dit nieuws tot na Bodrum want misschien gebeurde er een mirakel, maar helaas
Hopelijk gaat het goed met iedereen?
Nikita: van dat slakken slijm heb ik inderdaad ook al gehoord! In welke winkel heb je die plantaardige gekocht? Heb ook al getwijfeld om het te kopen/niet te kopen en als ik dan hoor dat er ene zonder slakken is......
-
-
Pookie,kan je niet nu al daar blijven dan,en dan daar naar de universiteit zoals je wilde,of waren die plannen alweer van de baan?
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
TRL: askim heeft daar informatie over gevraagd maar daar hebben ze nooit iets mee gedaan, heb hun ook 2x een email gestuurd en daar heb ik ook nooit antwoord op gekregen...+ de helft van die lessen zijn in het Turks. Als het kon DIRECT maar het is helaas niet mogelijk...we zijn er waarschijnlijk ook te laat mee gestart (april/mei)....
-
-
Nikita: Hihi, ik wil ook iets vinden van sport waar ik me mee kan bezig houden in Turkije :p Maar ben helemaal niet geïnteresseerd in lopen, ik haat dat echt! :p Haha, aaah okee was maar raar geweest dan, hopelijk helpt het in ieder geval!
Ik zo een uurtje geslapen, wat heeft me dat deugd gedaan, zit weer vol met energie!
-
-
@Milou: Oooh, mijn askim klaagt ook dat het zo heet is daar :s Stuur anders maar een aantal graden naar hier en zon ook! Hopelijk heb je wat kunnen slapen, want airco is ook niet altijd aangenaam om mee te slapen.
@Nikita: bah, slakken! Zou het ook niet smeren als er echt slakken inzitten. Ah bah, mijn broer heeft ooit eens een dikke slak tegen mijn been gesmeten met de bezem. Ik voelde me zo vies dat ik mijn heel been bijna rauw geschrobt heb! :p In Roemenië hebben ze me ook eens iets gelapt met nóg een dikkere slak! Ze smeten iets naar mij en uit reflex vang ik dat op, maar had het ook even snel terug weg gesmeten want het was dus een vette slak
Pfff, Ik had vandaag echt geen zin om te werken en 't was veel te rustig, dus de tijd ging ook niet vooruit! :(
-
-
Pookie: Fijn dat je goed bent aan gekomen in mersin! En helemaal super dat je de weken in bodrum amper ruzie hebt gehad met je askim
Wel balen zeg dat je alweer bijna terug naar Belgie moet!! :( Pfff, ik kan je helaas geen advies geven meid.... Misschien is werken/leren iets voor je? 1 dag school, de rest werk... Heb ik ook gedaan... Zo'n opleiding duurt meestal ook niet zo lang, en je hebt de school vakantie's mee....
Dat slakkenspul heb ik bij de action! ik had van te voren eerst op i-net wat gezocht over dat spul, en het bleek dat deze variant dus inderdaad plantaardig is!
Jazzyke: ik hou ook niet van hardlopen hoor,,,buh, ik stel het ook daarom elke keer uit, maar het schijnt echt goed te wezen voor je conditie, en afvallen enz, en ik wil wat gespierde benen hahaha, dus ik zal wel even moeten
Fijn dat je even een uurtje hebt geslapen! Weer vol met energy dus 
Yavrum: Heh getver,,,hahahaha,,,ik had waarschijnlijk precies het zelfde gedaan..brrrr vind het al zo goor als t donker is , en ik aan het lopen of fietsen ben, ik in 1 keer krak hoor...weer een slak minder..bah...brrrrr
Lekker rustig gehad dus op het werk....Hoop dat het morgen (als je al moet werken) wat drukker is! Kan daar ook niet tegen als het te rustig is op het werk, maar ik kan er ook niet tegen als het TE druk is en je geen kant op kan lopen in de winkel, wat dus bij ons bijna elke dag wel het geval is......
Nou ik ben geslaagd met een kadootje voor men zusje...Heb maar 1 of ander set gekocht om zeepjes mee te maken en een justin bieber tas :p hahahha
-
-
Nikita: Ja, veel te veel energie, nu verveel ik mij potverdikkieeee! Ja, zwemmen is blijkbaar ook goed voor de conditie en afvallen, ze zijn bij ons het zwembad aan het renoveren hier in de buurt, als ik terug kom van Turkije zal die wel in orde zijn dus misschien is zien om paar keer per week te gaan zwemmen dan, of anders terug gaan fitnessen :p
-
-
hahahaha trouwens zalig kadootje! :p
-
-
-
|
.
|

|