Onderwerp: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!

Bedankt
    12
    Is bedankt: 20

Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!

@lisette ik ga in de winter waarschijnlijk op vakantie naar Nl hahha. Als de kids naar hun vader gaan. Ik ben.overdag met de kinderen van kwart over 9 tot half 8 speel met ze geef ze eten (soms kook ik voor ze) en leer ze dus nl maar spelenderwijs. De oudste gaat nu bijna naar school dus als we weer terug zijn heb ik er een groot deel nog 2. In het huishouden hoef ik bijna niks te doen. Word zelfs vaak uit se keuken gestuurd als er opgeruimd word. Maar overdag zorg ik wel dat de vaat gedaan word als dat nodig is en ik zorg voor mn eigen kamer en was. Zondags ben ik altijd vrij vaak ook op zaterdag tot nu toe altijd met het gezin doorgebracht omdat we redelijk afgelegen wonen en ik echt ga verdwalen alleen.

@jazzy hoop hem vanavond nog te spreken heb gesmst of hij op fb kan komen maar weet niet of hij weer moet werken vanavond geen idee wanneer ik hem anders weer spreek. Volg die vriend ook niet eerst kent hij me van Antalya waar hij zei dat hij werkte ben ik niet geweest voor zover ik weet en daarna denkt hij me te kennen via V.
    I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.

Bedankt
    40
    Is bedankt: 24

Nikita: dat is ook slim! Ik wou eerst tijdens zijn dienst vrijwilligerswerk gaan doen in een weeshuis ergens in afrika, dat is ook al heel lang een droom van mij...voor een maand dan ofzo, tegen het einde van zijn dienst. Maar ik denk dat askim me noooit naar afrika laat gaan helemaal alleen en zo lang...dat snap ik ook wel (misschien ga ik er toch nog eens over praten misschien ook niet)
    Dan wil ik wel een compromis maken en naar New York gaan, al voel ik me als ik dit typ ontzettend egoïstisch tegenover die kindjes :(
    Wie dromen heeft, heeft toekomst!

Bedankt
    12

@pookie in het donker verschrikkelijk. Wij gingen ook s nachts dat is wel ideaal. WiFi is helemaal heerlijk. Wij hebben E gewoon in de bosje laten poepen hahaha. We hadden toch van die luierdoekjes voor de kleinste hihi.
    I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.

Bedankt
    40

Milou: toch maar vaag die vriend :/ zou afwachten tot je met V praat om een oordeel te vellen...

Bedankt
    40

Milou: gaat natuurlijk gemakkelijker voor een kind als voor mij haha Ik denk in ieder geval dat de andere mensen op de bus onderhand boos werden op mij hoor :$ hahaha

Bedankt
    12

@pookie ja had ik zelf ook niet gedaan hoor.
    Hij zegt nu dat het een gewone vriendin is niet vriendinnetje maar toch vaag waarom hij me toevoegd

Bedankt
    40

Milou: inderdaad en ook gek dat hij dan meteen zo begint te praten over V :S

Bedankt
    13
    Is bedankt: 28

Milou: Inderdaad echt heel gek ik snap er echt niet veel van! Ik hoop echt dat je V snel kan praten dan!
    Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.

Bedankt
    12

@pookie ja echt vaag eerst zegt hij ja je kent mij niet maar ik herinner je van mijn werk in Antalya dus ik vroeg maar je kent V ja klopt dan heb ik je bij hem gezirn. Snap er niks van waar slaat het op

Bedankt
    13

Milou: komt er dus precies op neer dat er een meisje is geweest dat op jou lijkt? Ik zou er nog niet te veel van denken tot je V goed spreekt

Bedankt
    12

@jazzy geen idee klopt gewoon niks van wat Sie gast zegt. Ik praat eerst wel met V en niet met hem. Heb V heel duidelijk.gemaakt dat ik iemand wil die voor de volle 10000% voor mij gaat hij weet wat er met mijn ex askim gebeurd is

Bedankt
    13

Milou: Inderdaad, ik zou er echt niet op uitgaan wat die Sie allemaal zegt en inderdaad wachten tot je V hebt gesproken en ziet wat hij allemaal te zegen heeft daarover..

Bedankt
    13

milou: Ik bedoel die gast hahahaha, ik dacht effe da zijn naam Sie was hahaha, pookie heeft het me net gezegd :p

Bedankt
    3
    Is bedankt: 0

@Pookie aah dat is idd lief. En wat een luxe in die bus! Ik had echt verwacht dat je in zo'n armoedige bus zou zitten ofzo.. En dat het de zenuwen weg nam is te begrijpen, na zo'n lange rit ben je allang blij dat je er eindelijk bent natuurlijk.

@Milou ik val vast in herhaling, maar echt gaaf! Ik wil het ook zo graag een keer zelf mee maken. De taken vallen dus opzich wel mee? Krijg je er ook nog geld voor of valt dat dan onder huisvesting en eten en drinken enzo? En waar zit je dan nu als ik vragen mag?
    Goodbye's aren't forever..
    Hello's never last..
    It's the space thats inbetween, when the future becomes the past.

Bedankt
    12

Haha dat dacht ik.al. komt door mn.tablet gekke autocorrect hihi.

Hier nu tickets aan het kijken gedoe.over gele. Word pas dinsdag naar huis niet morgen

Bedankt
    12

@lisette ik krijg wel geld. Niet heel veel aal je het vergelijkt met een baan in Nl maar voor au pair normaal. En zoals je zelf ook weet waarschijnlijk is het leven niet echt duur hier. Daarnaast natuurlijk kost en.inwoning. ik vind het leuk wat ik moet doen en dus ook niet erg. We wonen in Antalya maar zijn op familie bezoek in Iğder helemaal in het oosten.

Bedankt
    13

Milou: Dus nog een dagje langer daar, mm hoop dat je je nog wat amuseert daar hihi! En ja, ik als dombo had dat dus niet door :p

Turkije Team
    Bedankt
    76
    Is bedankt: 134

hoi dames,

wat een drukte hier, kijken of ik morgen er iets van snap, nu iig niet hahahhaha.

Iig voor alle nieuwe welkom ik zie dat er al goed kennis gemaakt is! FIJN!!!

De ziekenboeg viel uiteindelijk mee, maar bij mijn ouders is de verwarming kapot en word morgen gemaakt dus mijn kracht training van de laatste week kwam van pas, want mijn zus en ik moesten de droger van de wasmachine tillen omdat anders die man erniet bij kan en mijn pa 6 weken niet zwaar mag tillen, dus kwam goed uit dat we er allebei waren
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

if i hadn't met you.. i would not like you...
    if i hadn't like you... i would not love you...
    if i wouldn't love you...i would not miss you...
    but i did, i do and i will♥

Bedankt
    14
    Is bedankt: 17

26-09 Kmbrrr Gumbet nog 2 nachtjes
    27-09 Mirke Kumköy nog 3 nachtjes
    27-09 Turkije Lover Euro Disney nog 3 nachtjes
    09-10 Turkije Lover Kusadasi nog 15 nachtjes
    12-10 Lisaaa 17 Adana nog 18 nachtjes
    13-10 Mutlu Duitsland nog 19 nachtjes
    15-10 Pookie Mersin nog 21 nachtjes

- BACK AT

24-09 Yavrum VANDAAG!!!!!
    27-09 Mexx
    30-09 Angela
    31-09 Turkije Lover
    11-10 Kmbrrr
    17-10 Turkije Lover
    20-10 Lisaaa 17
    23-10 Mirke

- BIRTHDAY'S.

06-11 Miss1993
    02-12 Angela
    13-12 turkije lover
    21-12 Pookie
    12-01 Cindy
    26-01 Fieeh
    07-02 Nikitaa19
    04-03 Mirke
    15-03 Jazzy
    29-03 Yavrum
    25-04 Lisaaa 17
    09-08 Miloutjuh
    21-08 Mutlu

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
    Pookie : 24 juli 2011
    Jazzy : 27 november 2011
    Yavrum : 26 augustus 2011
    Miss93 : 1 september 2011
    Mexx :21 juli 2009
    Cindyyy : 24 oktober 2009
    Lisaaa 17: 6 juli 2011

Bedankt
    4
    Is bedankt: 10

Sorry meiden ik zag dat ik op mijn werk nog met een oud profiel van mij ingelogd was!! Vergeet canim 12, het is BIRGUL haha
    @Fieh: ooh leuk een trouwjurk!! Wanneer ga je eigenlijk precies trouwen? Ga je in België trouwen?

@Lisaaa17: leuk je verhaal te lezen. Hoe oud ben je eigenlijk? (srr voor mijn nieuwsgierigheid )

@Mutlu: ik had nog geen laptop omdat ik pas alleen was gaan wonen en meubels had gekocht en huurwaarborg had betaald enzo. Dus moest weer even sparen voor een laptop en vandaar dus ook geen internet.

@Flower1982: ik ken de situatie met je askim nog niet zo goed, dus ik weet niet of het normaal is dat je hem niet meer gehoord hebt. Mss heeft ie het heel druk gehad op zijn werk of moeten overwerken en daarna moeten bijslapen? Heb je hem misschien ondertussen wel al gehoord?

@Jazzy: wauw je askim is om 1u ’s nachts gaan voetballen en had de volgende ochtend om half 10 examen? Dat is weer zo typisch Turks zeker, haha! Is jouw vriend trouwens ook Koerd?

@Pookie: nu kan je ook beginnen aftellen meid, 15 oktober is echt niet lang meer!! Hoe lang ga je blijven, weet je dat al? Ooh ja die toiletten op die bussen zijn zo erg. Ik ben ook eens met askim van Izmir naar Ankara met de bus gereisd. Was ook een rit van 12u ofzo iets en toen heb ik ook heel de nacht op askim zijn schoot geslapen. Hij was helemaal kreupel ocharm maar ik had lekker geslapen, haha!

@Mirke: ja het was heel leuk met mijn ouders. Ik ben echt blij dat ze goed opschieten met askim. Hoe is het met jou?

@Miloutje: is dat een jaar dan dat je daar werkt? Zijn het lieve mensen waar je voor werkt? En wie is V trouwens, sorry mss heb ik dat ergens gemist

@Lisette89: welkom hier!! Je relatie is nog pril, maar zo start iedere relatie en de tijd zal wel uitwijzen hoe jullie elkaar aanvoelen en dan verdwijnen je twijfels wel hoor meid!

@Nikita: veel beterschap meis! Fijne reisplannen zeg. Ik wil ook eens een keer heel ver weg naar Zuid-Amerika of ergens in Azië. Alleen jammer dat verre reizen zo duur zijn!

Wauw meiden, jullie hebben echt veel gekletst in een dag! Ik heb mijn best gedaan om alles te lezen en alles te onthouden. Gisteren was echt gezellig met mijn ouders. Mosselen met frietjes gemaakt en het was heel lekker! Ik maak me wel wat zorgen om mijn ouders. Mijn vader heeft de ziekte van Lyme en waarschijnlijk nog iets anders, maar ze weten niet wat. Ze hebben hem al binnenste buiten gekeerd maar vinden het niet. En mijn moeder heeft iets aan haar hart, ze moet morgen een kijkoperatie krijgen.
    Zo ik nu werken heel de dag. Tot vanavond!!
    In love and dreams are no impossibilities...

Bedankt
    13

birgül: Ja, inderdaad is zoiets typisch. En ja hij is een koerd die van jou ook?
    Mmm, mosseltjes zo lekker. Dat ging ik normaal nog eten met ons mams voor ik naar Turkije vertrok maar als ik er zo aan denk zijn we dat precies vergeten :p
    Oei meid, wat erg voor je papa en mama. Ik hoop echt het beste voor hun en veel sterkte! Hopelijk vinden ze toch nog wat er met je paps nog is want zo onwetend is echt niet leuk.

Askim gaat zo naar school vertrekken, ben ik helemaal alleen thuis.. Wat kijk ik er naar uit geen jongens rondom. Ik weet dat askim er niets aan kan doen maar elke dag zitten hier wel meer als 5 jongens in huis meestal 7. En ik vind dat echt niet leuk. Zijn allemaal lieve jongens echt waar ik heb niets tegen hun, maar altijd zo veel lawaai! Ik doe kei graag inkopen voor in huis maar niet dat dat allemaal word opgegeten en opgedronken door hun. Ik had wel gedacht dat er is af en toe vrienden op bezoek kwamen en dat had ik ook niet erg gevonden maar dit is nu echt al elke dag. Dan zit ik hier als enigste meisje, versta er niets van en dan toch een beetje verveeld. Al goed dat ik internet heb! Dus had gisteren men 1ste dipje gehad, maarja
    Ik zou ook graag hier willen kuisen ofso maar zou echt verloren moeite zijn want wanneer die terug zijn is het toch al terug vuil.. Achja Voor de rest is alles echt goed hier hoor, heb het hier echt naar men zin en askim doet echt alles voor me! Zou er echt niet aan kunnen denken als ik ooit terug zonder askim zou moeten zijn.. Maarja zijn zorgen voor later hihi.

Fijne dag dames!

Turkije Team
    Bedankt
    76
    Is bedankt: 134

Goede morgen dames,

Birgul ik dacht al huh wie is canim en heb ik daar wat tegen gezegd dan??? Haahahaha maar oke ik snap dat je niet overal geld voor hebt en dat er gespaard moet worden!! Fijn dat de mosselen lekker waren en dat het gezellig was. OOOH jeeh wat een nieuws over je ouders... Ik hoop dat ze snel wat weten na de kijk operatie en ik snap wat je bedoelt meid, zorgen maken om je ouders, als ze ouder worden komen er ook kwaaltjes bij en dan bessef je je ineens dat ze ook ouder worden.... Maar ik hoop dat het snel beter zal gaan!

Jazzy heb je het er al eens met je askim over gehad, dat je zijn vrienden aardig vind, maar dat je ook wel een paar avonden in de week alleen met hem zou willen zijn? Vrienden hebben de turken veel en komen altijd onaangekondigd langs, maar toen ik bij mijn ex was, hebben we afgesproken dat als ik in bursa was, de jongens even belde voor ze langs kwamen om te kijken of het uitkwam en dat was wennen voor ze, maar het maakte alles wel makkelijker voor b en mij, want op die manier hadden we meer tijd voor elkaar, zonder altijd vrienden!!

Ik heb ook nog even terug gekeken, wat er gister getypt is, maar ik vind het wel best hahahaha, ga er ook maar niet op reageren, het was te zien dat jullie het gezellig hadden en dat is het mooiste!!
    Ik heb vandaag vrij, dus zo naar de sportschool en daarna huiswerk maken voor de cursus van morgen (daar gaat mijn vrije dag)
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

if i hadn't met you.. i would not like you...
    if i hadn't like you... i would not love you...
    if i wouldn't love you...i would not miss you...
    but i did, i do and i will♥

Bedankt
    12

@birgül ja Ik blijf zoals het er nu maar uit ziet een jaar bij dit gezin. Het is een alleenstaande moeder waar ik het erg goed mee kan vinden. En ook de rest van de familie die in de straat woont is super lied. V heb.Ik vorig haar ontmoet in het hotel waar ik toen ook mijn ex askim heb leren kennen. we hebben regelmatig contact gehad. Gewoon vriendschappelijk sinds een tijdje steeds meer en meer contact. Hij zegt altijd al gek op mij te zijn geweest en wilt graag dat ik langs kom om te kijken of het echt wat kan worden.
    Hopelijk is er snel meer duidelijkheid over de gezondheid van je ouders, zodat er wat aan gedaan kan worden.

@jazzy snap dat het niet altijd leuk is zoveel jongens over de vloer. Misschien is Mutlu haar oplossing een goed idee.
    Heb V gisteren.nog gesproken hij was helemaal in paniek door Mijn sms. Oeps. Hij werd heel boos op die jongen snapte niet waarom hij mij had toegevoegd dus ging dat vragen. Hij had mij bij V zijn vrienden zien staan en dacht mij met een.smoesje van heb je gezien in Antalya te kunnen versieren. V heeft gezegd dat hij mij met rust moet laten en geek onzin moet vertellen.

@mutlu jij een vrije dag maar die is goed gevuld. Wel fijn dat jij en je zus gisteren er samen waren om te helpen met tillen.

Bedankt
    4
    Is bedankt: 10

@Mutlu: nja sorry voor de verwarring! Kan jij als moderator die post niet verwijderen? Je bent goed bezig in de sportschool zo te lezen! Welke cursus volg je?
    @Jazzy: ja mijn man is ook Koerd Van waar is jouw vriend afkomstig? Ook uit Oost-Turkije?
    @Miloutje: Zo een jaar als au-pair werken is wel een leuke ervaring denk ik. Oké nu kan ik volgen ivm V Ben je nu wel van plan dan om hem op te zoeken?

Ik lunchpauze zo meteen en de maandag is alweer half om!
    In love and dreams are no impossibilities...

.

WERELDWIJZER AGENDA
JUNI 2013
Scandinavië Reisquiz
Peiling: Grootste vertraging ooit met het vliegtuig?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
JULI 2013
Scandinavië Reisquiz
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
OKTOBER 2013
Informatiemarkt Student Op Reis
NOVEMBER 2013
Wereldwijzer Vrijwilligersdag

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten