-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!
@ Birgul.... Ik kom uit Nederland en jij??
Wat een super goed nieuws meid gefeliciteerd!!!!!!!!!
-
-
@Flower: ik kom uit België. Ja heel goed nieuws. Maar als ik er zo over nadenk vind ik het wel vreemd want askim zijn visum is maar één jaar geldig en zijn verblijfsvergunning 5 jaar.. niet echt logisch maar ik dacht dat we de eerste 3 jaar zijn visum telkens vanuit België konden verlengen en dat ie dan permanent werd ofzo iets.
In love and dreams are no impossibilities... 
-
-
Miss: hopelijkis het helemaal terug uitgepraat? Wel vervelend van die buikpijn hopelijk is die ook al beter?
Flower: gelukkig iets gehoord en gelukkig was het paniek om niets!
Birgul: dat tussen koerden en turken weet ik niet...mijn vriend is zelf een turk 
Super goed nieuws van die verblijfsvergunning wauw!!
Wie dromen heeft, heeft toekomst!
-
-
@Pookie: ja Koerden zijn in het algemeen wel heel gelovig. Mijn man heeft ook de Turkse nationaliteit hoor maar hij is eigenlijk Koerd. Maar Koerdisch is geen officiële nationaliteit. Met zijn vader spreekt hij bijvoorbeeld altijd Koerdisch maar met zijn moeder en broers en zussen eigenlijk altijd Turks. En gelukkig maar dat ze Turks spreken want Koerdisch lijkt helemaal niet op Turks, meer op Chinees
-
-
@ Birgul.... Ja dat is inderdaad dan vreemd maar ach..... Is het een heel gedoe geweest dan om het hier te krijgen??
@ Pookie... Haha nou inderdaad, gelukkig maar volgende x maar ff relaxter blijven haha
Weet iemand trouwens nog een leuk nieuw gedicht?? Of een sms tekst?? Kort maar krachtig haha
-
-
@Flower: mijn man is nu 1 maand in België en nu heeft hij pas zijn verblijfsvergunning. Eerst was het zo een voorlopig papier. Dus het heeft wel even geduurd. Nu kunnen we gelukkig verder want we moeten nog een aantal administratieve zaken regelen waar we zijn verblijfsvergunning voor nodig hadden, zoals het uitstellen van zijn legerdienst..
-
-
Birgül: ooh kei goed nieuws meid van die verblijfsvergunning hihihi!
Flower: Joepiee, eindelijk iets gehoord super! Spijtig dat je niet naar hem toe kunt gaan dit jaar! Paniek om niets, maar dat wist je waarschijnlijk al! Zal ook wel stressen moest ik in jou plaats zijn hoor.. Maar meestal is er altijd wel een reden waarom ze niets zouden kunnen laten weten!
Ik echt al een super avond gehad, heb met askim champagne gedronken (we hadden gisteren een fles gekocht en ik dacht echt dat het wijn was en toen hij het open deed zag ik dat het champagne was, was zo blij! :p ) en dan samen een film gezien, wel een goede 'bite' iets met haaien.. Nu zit ik met askim samen met zijn beste vriend, de verblijver (woord bestaat niet denk :p ) en zijn broer. Nu vind ik dat ook niet erg het is niet al te veel mensen en askim heeft dan ook heel de tijd bij mij geweest.. Hihi, ik ben echt verliefd op hem niet normaal, nog meer als voordien, we groeien echt elke dag meer en meer naar elkaar toe en leren elkaar uiteraard nog beter kennen dan ervoor hihi! ^^
Fijne avond nog meiden!
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Birgül: Gefeliciteerd met de verblijfsvergunning van je man!!!!! Ik heb idd een heerlijk vooruitzicht en kijk er dan ook echt naar uit met dit weer hier in Nederland.
-
-
Mirke: Het is je ook gegund dat heerlijk vooruit zicht vind ik! Binnen paar dagen bij je man, heerlijk voor jou! Hoe is het nu met de verkoop van je huis nog altijd niets?
-
-
Slaapwel meiden!!
-
-
Jazzyke: Helaas nog niks met de verkoop van mijn huisje maar goed daar had ik ook niet op gerekend zo snel.
Slaap lekker meiden!!!
-
-
Mirke: Ja spijtig, maar komt wel in orde!
Slaap lekker iedereen!
-
-
-
-
Goede morgen dames en een fijne dag!!!
latersssss
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Goede morgen dames,
Vandaag ga we terug naar Antalya moeten nu opstaan zal later even kijken of ik kan updaten. Misschien wel pas vanavond want we moeten redelojk vroeg weg omdat we vliegen vanaf Kars
Fijne dag
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
Goede morgen meiden:
Askim naar school en ik daardoor al lekker wakker.. Denk dat ik zo een filmpje ga zien ofzo!
Volgens mij is trouwens ons wasmachine kapot, die wilt niet meer aanspringen.. Hoop dat askim het kan repareren straks anders hebben we een probleem :p
Fijne dag allemaal!
-
-
Pfff, volgens mij krijgen we askim zijn visum nooit op tijd rond. Nu zou die uitnodiging met de hand geschreven moeten zijn! Hoe belachelijk is dat! We leven toch niet meer in de Middeleeuwen! Mijn handtekening staat eronder! Bovendien spreken ze zich zelf constant tegen op de Belgische Ambassade in Ankarra waardoor we nu helemaal niet meer weten hoe of wat en we nu allebei wreed kwaad zijn op de Belgische ambassade!
Mijn gsm is letterlijk door men kamer gevlogen!
-
-
Yes, vandaag gaat mijn askim eindelijk naar de idata om zijn visum aan te vragen.. Nu ben ik op zoek naar een cursus nederlands voor hem als hij hierheen komt, weet iemand misschien eentje die goedkoop is? Kan alleen maar van die achtelijk dure cursussen vinden en dan ook nog is voor een lange tijd.
Mijn koffer is ook ingepakt, kan niet wachten tot morgen avond, eindelijk weer bij me askim zijn!!!
-
-
Hallo meiden!!
@Mirke: jij nog maar 2 nachtjes!!! spannend 
@Jazzy: wat volgt je askim op school?
@Miloutje: een goede vlucht terug naar Antalya gewenst!
@Yavrum: ik heb ook ooit een toeristenvisum aangevraagd voor België voor mijn man toen en mijn uitnodiging was ook getypt met gewoon mijn handtekening eronder. Dat visum is toen wel geweigerd maar niet om die reden.. Nu ja dat is wel al 2j geleden en mss zijn de regels veranderd dat weet ik niet.. Fieh weet er anders ook wel veel van.
@Kmbrrr: woon jij in NL of België? Als je in België woont kan ik je misschien wel helpen.
De ziekenboeg in mijn familie is vannacht nog een beetje uitgebreid. Mijn zus is 33 weken zwanger en heeft vannacht plots weeën gekregen. Nu krijgt ze in het ziekenhuis weeënremmers want het is nog veel te vroeg voor de baby om nu al te komen!! Ik hoop dat ie nog enkele weekjes blijft zitten waar ie zit..
-
-
Birgül: Askim volg toerisme op school Ja, het is te hopen dat die inderdaad nog even blijft zitten het is inderdaad vrij vroeg..
Omgomg, hahaha de stekker van de wasmachine stak gewoon niet in.. Ik had gisteren was ingestoken en wij kwamen thuis dus dachten dat de was klaar was.. Ik zeg tegen askim hoe kan dat nu dat is allemaal zo droog en da stinkt nog.. En askim nee das niet waar. Nu vandaag zag ik dan dat ik met men andere kleren die niet aankreeg had dus gelijk dat die van gisteren niet gewassen was, alles lekker terug in de was gegooid hahaha dom
-
-
-
-
Hoi meiden!
Alles goed met jullie?
Ik ben weer aangekomen in Leuven in men studentenkot heb er echt zin in, straks infosessie van 18 tot 20u over de lerarenopleiding!
Morgen ga ik wel alweer naar huis want heb verder geen les deze week en moet de huwelijksaangifte gaan in orde maken en natuurlijk kan ik mellow zo lang nog niet alleen laten :$ ze is mij zo gewoon, ze volgt mij overal door het huis, haha, waar ik ga, gaat zij ook en als ik op toilet zit of douche neem, zal ze wachten voor de deur tot ik weer buiten kom echt super lief! Maar heb nu dus wel beetje bang, want nu zit ze helemaal alleen thuis :( maar goed, morgenavond ben ik weer bij haar!
Yavrum, voor wanneer zou je voor visum gaan? Jou askim is nu op de ambassade dan? Inderdaad die brief doe ik ook altijd handgeschreven.. ze zeiden bij mij op de gemeente dat dit handgeschreven moest zijn en ook met stempel van de gemeente.. ik vrees ook dat het visum op zo'n korte tijd niet zal lukken hoor, het is sowieso 3 weken, en er komen nog wat feestdagen aan waarop de ambassade gesloten zal zijn...
-
-
-
-
Even een ego-berichtje van mij met supergroot nieuws!!
Ik ben deze middag tante geworden van een superklein schattig meisje van 1kg750gr Ik was bij de bevalling aanwezig om mijn zus te steunen omdat haar vriend bijna te laat was! De bevalling kwam dan ook heel onverwacht en eigenlijk 2 maanden te vroeg. Maar de baby is gezond en het was echt heel emotioneel om mee te maken!!
-
|
.
|

|