-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!
Nikita: Haha, ja ik ben soms vind ik zelf wat te hard voor hem en dan heb ik achteraf wel spijt van wat ik gedaan heb.. Maar gebeurd hier niet zoveel, ik ''luister'' naar hem en hij naar mij dus :p
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
Nikita,dus je laat je eerst verrot schelden en paar uurtjes later is het weer goed...ook al hou je nog zoveel van iemand,je moet niet over je heen laten lopen.maar ja dat is ieder voor zich.
Lees hier wel vaker dat het over,is tussen askims en paar uur later is alles weer super....
Sent from my GT-S7500 using Wereldwijzer
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
Ik moet zeggen dat ik me deels wel aansluit bij turkijelover haar opmerking, nikita. Volgens mij, als dit dan toch 'zijn temperament' is, zoals hij zelf zegt, gaat dit niet dr laatste keer geweest zijn. Ook al zegt hij dan dat het niet meer zal gebeuren, zo gaat het altijd. Al wens ik je natuurlijk alle geluk van de wereld toe, maar zet je eigen waarden niet opzij..
Tkl, bedankt voor de raad omtrent d job trouwens je hebt helemaal gelijk en heb ook gewoon echt nood aan geld aangezien men moeder de laatste tijd veel heeft voorgeschoten dus ga haar binnenkort eindelijk kunnen terugbetalen het voelt ook goed aan, nu ik de job heb geaccepteerd!
Dank je wel voor alle lieve reacties trouwens, ben ook echt blij en de professor was echt weer supervriendelijk aan de telefoon denk dat ik echt goed ga kunnen samenwerken met hem! Hij zei super grappig : uw computer is al besteld en ik ben uw bureau in orde aant maken en ik voel dat dat volledig in orde komt en ik ben heel blij datje de job geaccepteerd hebt waarop ik heel enthousiast zeg : IK OOK, waarna hij in de lach schiet , haha ben echt blij, men dag, men JAAR kan niet meer stuk!
-
-
Fieh: hihi echt super!!
-
-
Turkijelover / fieeh: ja daar heb je ook helemaal gelijk mee.... Daarna hebben we toch weer gepraat met elkaar en op een normale manier... Er is nu gwn een soort van "vrede" en k ga t heel rustig aan doen met hem, zeg maar. K ben nu gwn blij dat we weer normaal kunnen doen ( enja k geef zelf ook toe) voor hoelang dat dan mag duren.... Gewoon vriendschappelijk en niet oteltebotel in love... Het is gewoon zon dubbel gevoel.... Het is heel verkeerd hoe hij doet en wat hij heeft gezegt...... Maar dat kan toch niet denk ik dan, hij houd van me etc... Zucht word soms wel een beetje gek van mezelf , ik kan het gwn niet geloven dat hij zo "gemeen" kan doen....
Fieeh: oh wel super hihi dat die meneer er ook veel vertrouwen in heeft dat t allemaal goed gaat komen! Wat houd je baan allemaal in eigenlijks?
-
-
 Origineel gepost door fieeh19
Hoi meiden!
Welkom aan de nieuwe meiden  & demikusje, hoe is het metjou?
Met mij gaat het goed hihi. Alleen tussen askim en mij niet zo, maarja.. :-(
-
-
Demi: Oei hoe dat niet tussen jou en je askim?
-
-
Demikusje, oei?? Klinkt niet zo best :( hopelijk komt alles terug goed!
Nikita, ja ik snap je wel dat je het nog een kans wil geven, maar je moet niet na elke kans gaan zeggen : oké de volgende kans is de laatste kans, want zo blijf je bezig natuurlijk. Ik hoop dat hij het ook beseft dat je meent dat dit de laatste kans is en dat hij zijn best ervoor doet. Maar langs de andere kant, nu ik dit hier neerschreef denk ik, een relatie moet toch spontaan zijn en niet geforceerd doordat je je best doet om niet uit te vliegen of om geen ruzie te maken. Ik hoop het beste voor jou en jullie meis!
Wat de job betreft, ik mag universiteitsstudenten begeleiden bij opdrachten, deze opdrachten dus verbeteren en bijsturen. Studenten maken een opdracht omtrent effecten van media, deze mag ik dus begeleiden en verder de prof helpen met onderzoek waar nodig en indien mogelijk zelf ook een onderzoekje beginnen naar effecten van media, maar dat hangt van de drukte van het jaar af!
-
-
 Origineel gepost door fieeh19
Demikusje, oei?? Klinkt niet zo best :( hopelijk komt alles terug goed!
Ja nja, hoop 't ook, maar ben bang van niet hihi.
-
-
 Origineel gepost door Jazzyke
Demi: Oei hoe dat niet tussen jou en je askim?
Ben achter dingen gekomen die ik geloof ik liever niet wilde weten van mn askim ha ha.
-
-
Demi: Je bent nog jong he.. Komt allemaal wel goed meid, en anders ander en beter! x
-
-
 Origineel gepost door Jazzyke
Demi: Je bent nog jong he.. Komt allemaal wel goed meid, en anders ander en beter! x
Ja klopt haha! Vast wel haha X
-
-
Hallo dames,
Fieeh ik had het niet mooier kunnen zeggen dan dat turkije lover heeft gedaan! En dus ook mooi dat je mede dankzij haar advies dus ook voor de job gekozen hebt! Van harte!!! Kan je in de toekomst echt goed gebruiken dat is een zekerheidje!!
Nikita ik sluit me aan bij wat turkije lover gezegd heeft en dit is niet alleen bij jou het geval hoor, volgens mij de afgelopen maand 3x gebeurt hier... HET IS UIT.... HET is weer aan... Maar goed ik hoop voor je dat het goed zal gaan en dat het veranderd tussen jullie 2
Vanmorgen werd ik wakker en lag mijn parkietje dood op de grond... Die is vannacht ergens van zijn stokje gegaan. Dus even een brok weg moeten slikken en tranen uit mijn ogen gewreven en toen 60 km gereden om hem te begraven bij vrienden van de familie.
Daarna daar naar de dierenzaak gegaan en 2 nieuwe parkieten gekocht van 6 weken oud. Dus ik ga proberen of ik ze wat tammer kan krijgen dan mijn vorige parkiet. Ik heb mijn vorige parkiet 11 jaar gehad, dus hij heeft een mooie leeftijd gehaald en een best goed leven, dus ik heb er vrede mee dat hij op zijn leeftijd heen gegaan is.
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Multu: Hier nogmaals sterkte, het is nooit niet leuk een dier te verliezen. Hopelijk krijg je deze parkietjes goed tam, zou wel leuk zijn!
-
-
-
-
-
-
Goeiemorgen ! 
Weer druk bezig met van alles haha, altijd op de vroege ochtend..
Over 'n half uurtje maar weer is vertrekken naar school..
Fijne dag allemaal! X
-
-
goede morgen dames,
Fieeh gelijk heb je het stel je toch voor dat je het kunt combineren, zou geweldig zijn. Kan je gewoon nu in je kot blijven wonen? Omdat het ook werken op de uni is??
Was er niet vandaag iemand die naar turkije vertrok?? of was dat gister???? nou ja ik weet het niet meer!
Jazzy dank je wel meis idd een beestje verliezen is niet fijn, maar wat ik schreef hij is best oud geworden en altijd gezond geweest! Deze 2 moeten nog een naam krijgen, maar ik wil eerst zien of het mannetjes of vrouwtjes zijn of allebei. Ik weet dat de namen moeten eindigen op een Y gewoon omdat meestal per ongeluk al onze beesten dat doen 
Ik heb zo cursus, weet niet precies wat het inhoud, maar het is iig om stagiaires nog beter te kunnen begeleiden. En ik vind het dan ook fijn dat ik die kans krijg, want ik heb altijd de meeste stagiaires en het gaat ook altijd goed, maar is leuk als ik er ook nog eens een diploma voor krijg 
Echter betekend dit dus vroeg mijn bed uit en daar ben ik niet zo;n held in :S
mirke jou heb ik gisteravond veel gesproken, was wel gezellig, daarna nog mijn askim... dus ik kon zeer tevreden naar bed toegaan hahahaha
Nou dames fijne dag allemaal!!
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Mutlu: Haha, dat is wel een leuke ''traditie'' of hoe zeg je dat ook, dat je alle namen laat eindigen op een 'y' En 11 jaar is inderdaad echt een super mooie leeftijd voor een parkietje, ik wist zelfs niet dat die wel zo oud konden worden. Laat me weten als je namen hebt kunnen kiezen, vind dat altijd leuk om te weten! :p
Veel plezier met je cursus meid, inderdaad leuk dat je die kans krijgt!
Ik vandaag zoals altijd weer vroeg wakker, ik weet niet wat dat is maar uitslapen is precies niet voor mij weggelegd. Askim is al elke keer met mij mee wakker geworden, dus laat hem nu ook maar eens een keertje wat langer liggen. Gisteren hebben we heel de dag binnen gezeten, echt gek als ik er aan denk, ben zelfs niet buiten gekomen voor naar de winkel te gaan. Maar vandaag gaan we denk ik normaal nog eens naar de politie voor mijn Ikamet, we moesten normaal vorige maandag langskomen voor iets van een boete die ik misschien zou moeten betalen (wat ik totaal niet snap) maar maakte niet uit dat we later zouden komen.
Fijne dag meiden! x
-
-
Hoi hoi,
@nikita lief dat je mee zoekt! Ik had Ook.nog een telefoon abonnement dat heb Ik aan mn vader verkocht is anders alleen maar heel duur. Weer vrede met je askim. Ik zeg altijd iedereen verdient een tweede kans maar het is natuurlijk niet Oke zoals hij tegen Jou heeft gedaan.
@jazzy ja soms is dat echt jammer dat Turkije zo groot is. Anders had Ik al lang met V afgesproken. En mijn zusje is vanaf volgende week in Kusadasi maar ga haar niet kunnen zien:(
Waarom zou je een boete krijgen? Ben je al over je 90 dagen heen dan?
@fieeh die baan klinkt super leuk.
@lisaa ja iedereen kijkt je aan als je komt waar niet veel toeristen komen maar ik vind het leik om die plekken te zien. Hopelijk voel jij je iets minder moe.
@mutlu Wat jammer van je parkietje 11 is wel een mooie leeftijd voor zo'n beestje. Nu cursus over het begeleiden van stagiaires altijd handig.
@demi nog steeds ruzie met je askim of al weer beter.
Hier gaat het niet echt lekker. gisteren zat de middelste met haar vingers tussen de deur en we kregen haar eerst niet los. Deur ging er Ook niet uit omdat de deur post te laag was met boter hebben we haar uiteindelijk los gekregen. Gelukkig gebruikt ze ze nu weer valt dus mee maar wel schrikken. En nu is iedereen hier ziek aan het wordeb diaree en overgeven. Inclusief de baby van nog geen drie weken daar dus maar meteen mee naar het ziekenhuis want zo klein best gevaarlijk.
We zouden naar de stad gaan maat dat word even uitgesteld.
Fijne dag meiden
I'm proud of who I am. And if you don't like it, there is no place for you in my life.
-
-
Hee meiden,
Ik heb een vraagje, mijn vriend en ik zijn nu bezig met de visum aanvraag en nou is zijn werkverzekering nog niet goed geregeld. Moet je deze persee hebben om de aanvraag te doen of vragen ze hier niet naar??
-
-
Kmbr: mijn askim had geen werk bij de aanvraag (seizoensgebonden natuurlijk!) van het visum en dus ook geen werkvergunning, bij ons was dat geen probleem.. maar een collega van hem had dezelfde situatie als askim en zijn visumaanvraag is daarom afgewezen! Dus het is een beetje gokken ben ik bang.
Laatst aangepast door miss1993 : 18-09-12 om 16:06
-
-
Vind 't echt zo leuk om jullie verhalen te horen en te lezen en om te praten met sommige meiden, ook dat sommige dezelfde mensen kennen en dat je dan ook weet hoe sommige in elkaar zitten ha ha ! :-) Altijd leuk.
Had me vanmiddag ziek gemeld bij de laatste uurtjes, voelde me echt niet lekker haha. Zometeen pizza's eten hmmm, can't wait haha!
Met askim en mij gaat het nog steeds hetzelfde als 'n paar dagen terug, niet goed dus.
Fijne avond! Xx
-
-
Milou: Oooh echt spijtig dat je je zusje niet gaat kunnen zien! :( Ben al blij dat men zus haar app. niet te ver ligt.
Auwwwww, dat moet echt pijnlijk zijn! Amai, hopelijk word jij niet ziek dan!
Vandaag hebben we alles voor men ikamet binnengebracht. Nu binnen de 15 dagen krijgen we te weten of het goedgekeurd is of niet.
Ik wou eerst een ikamet van 6 maand omdat ik dacht dat het alleen maar ging voor 6 maand , 1 jaar of 5 jaar. Maar is blijkbaar dus niet zo.
Een ikamet voor 6 maand kreeg ik niet omdat er vanalles weer veranderd is zeiden ze.. Door de oorlog is Syrië willen veel te veel mensen naar Turkije komen waardoor paar aanpassingen.
Nu zei die mevrouw dat ze me een ikamet voor 4 maand wou geven, perfect dus!
Nu moeten ze eerst men papieren opsturen naar ergens en zien of men visa in orde is, als die niet inorde is moet ik gewoon maar een boet betalen van 20 lira.
Maar zou echt echt niet weten wat er fout aan is en askim snapt het ook niet. Ik ben nog maar iets over de 30 dagen in Turkije geweest en die vervalt pas 10 oktober, snap er dus niets van. Al goed dat het dan maar misschien 20lira is.
Ik ga zo met askim spaghetty maken njammieeee, hopelijk lukt dat hier wat met andere kruiden! :p
fijne avond nog meiden x
-
|
.
|

|