Onderwerp: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!

Bedankt
    43
    Is bedankt: 13

Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!

Fieeh welkom terug meid! En nog van harte met je baan, klinkt echt super!

Ik hoor vandaag hopelijk wat meer over mijn sollicitatiegesprek van vorige week.. en zal zo proberen te updaten!

Turkije Team
    Bedankt
    76
    Is bedankt: 134

turkije lover is ook normaal, maar het ging erom dat ik daarom nu niet naar turkije toe ga, want dan zie ik hem te weinig na mijn zin en ook naar zijn zin

Ja ik ben dom geweest en nu word ik gestrafd dus zaterdag 5 kilo minder

jazzy ooh heeft jouw zus gewoon een huis in turkije, zo lekker! Nou het is zeker spannend om elkaar voor het eerst te ontmoeten, maar zal helemaal goed komen!

dames ik ben naar mijn werk tot vanavond 22 uur ongeveer, dus spreek jullie dan wel weer! fijne dag!
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

if i hadn't met you.. i would not like you...
    if i hadn't like you... i would not love you...
    if i wouldn't love you...i would not miss you...
    but i did, i do and i will♥

Bedankt
    43
    Is bedankt: 13

Arghhhh helaas pindakaas, omdat ik niet op alle dagen beschikbaar ben heb ik het baantje niet gekregen :(.. maar heb al weer 2 nieuwe kansjes in een kledingwinkel en een speelgoedwinkel (ja echt.. hahaha!)

Bedankt
    0
    Is bedankt: 2

@Cindy jou askim heeft wel echt geluk gehad zeg met de plaatsen waar hij heen moest!
    Hihi ik zal het even uitleggen, askim is dus 3,5 week in Antalya geweest op de legerbasis. Ik dacht eerst dat hij daar als soort straf moest blijven, maar schijnbaar was hij daar alleen omdat hij met een bus van het leger meeging richting zijn familie in Adana. Die ging dus vorige week donderdag. Toen heb ik hem vrijdag even kunnen spreken en nu zit hij in de gevangenis en heeft hij 500 tl betaald als straf omdat hij zich veel te laat heeft gemeld.
    Over als het goed is 20 dagen laten ze hem vrij en dan over 22 daagjes ga ik dar een weekje heen Daarna gaat hij dan waarschijnlijk echt in dienst.
    Mooi dat jij hebt zo naar je zin hebt daar! Geniet er van he Voor je het weet is het alweer voorbij

@Pookie wat is er met je maag dan? :O Hopelijk ben je snel weer wat beter!

@Jazzy en hoe was jou dagje? Wat hebben jullie uiteindelijk gedaan?

@Mutlu hopelijk is je spierpijn snel over! Pfff zo vervelend als je je armen niet eens omhoog of opzij kunt doen!

@Miss jammer zeg :( Hopelijk wordt je bij een van die anderen gewoon aangenomen!

Ik heb trouwens ook eindelijk te horen gekregen waarvan me buikpijn nou de hele tijd kwam. Ik heb salmonella en campylobacter.. De dokter zei dat dat vanzelf je lichaam weer uit gaat dus hoop dat dat snel gebeurd

Bedankt
    13
    Is bedankt: 28

Miss: Ooh spijtig zeg! :( Maar hopen op die andere baantjes!

Mutlu: Ja, daar was men papie vorige week op vakantie gekomen ^^ Het spannendste is dat ik waarschijnlijk askim zijn ouders ook ga ontmoeten in deze 4 maand brrrr! Fijne werkdag nog!

Lisa: We hebben een laptop gaan kopen voor askim,Turkse pannenkoek gegeten, sleutels laten bijmaken en veel gewandeld, ben dood op! :p
    Amai, hoop dat dat dan snel uit je lichaam is, klinkt niet best! Beterschap ermee!

Vandaag toch niet met askim naar cinema, zal iets voor morgen zijn. We hebben een laptop gekocht voor hem, een gsm voor zijn broer, sleutels laten bijmaken en een Turkse pannenkoek gaan eten Vandaag is het match van fenerbahçe dus wordt het dat zien ipv. cinema

Fijne dag nog meiden xx
    Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.

Bedankt
    86
    Is bedankt: 47

Hej meiden,

Even laten weten dat ik weer goed ben aangekomen in belgie. De reis met Mellow ging echt goed. Ze zat bij mij in de cabine en is echt heel flink geweest. Echt niets gejankt, geen behoeftes gedaan of zo, haha, dus ik was echt blij nu moet ze natuurlijk wennen aan de nieuwe omgeving en haar nieuwe huisgenootjes (hond en kat). Vannacht zal ze wel gewoon bij mij slapen

Straks naar mijn oma en het nieuws brengen van men job en het feit dat ik ga trouwen, ben benieuwd voor haar reactie, en dan dit weekend men andere oma inlichten

Verder voel ik me best k*t. Ik wist dat het afscheid zwaar ging worden, maar normaal gaat het de eerste dag altijd heel goed met me. Nu zou ik gelijk het volgende vliegtuig terug nemen. Maar goed, dat gaat helaas niet, en nu hopen dat askim snel hierheen kan komen.
    Weet niet hoe het kan,maar elke keer dat we samen zijn gaat het gewoon beter en beter, zelfs als ik dacht dat dat niet meer kon. We voelen elkaar echt 100% aan en zijn nog steeds zo verliefd!
    Sorry voor men ego maar moest dit even kwijt hopelijk voel ik me morgen wat beter om bij te lezen, nu men koffer uitladen, hatelijkste job ooit!

Bedankt
    40
    Is bedankt: 24

Goede avond meiden

Milou: fijn dat je overal mee naar toe mag! Van Bodrum naar askim zijn geboorte plaats is ook 32uur pfff...liever hij als ik.

Lisa: weet ik niet...heb al lang veel last van maagpijn, toch wel zo een drie/vier keer per week...

Fieeh: je hebt gelukkig mellow nog om mee te knuffelen straks...
    Wie dromen heeft, heeft toekomst!

Bedankt
    86
    Is bedankt: 47

Jazzy ik zal je wel wat helpen met visum, spreek je morgen of zo wel op Facebook erover als je wil!

Ik kruip men bedje in, slaapwel meiden x

Bedankt
    13

Fieh: Dankjewel, ja morgen is goed op facebook!
    Echt leuk dat je Mellow hebt kunnen meenemen, super dat ze zo braaf is geweest! Hopelijk past ze haar eigen snel aan aan de totaal andere omgeving.
    En toch fijn dat je nog altijd verliefder kunt worden he!
    slaapwel!

Bedankt
    14
    Is bedankt: 17

26-09 Kmbrrr Gumbet nog 5 nachtjes
    27-09 Mirke Kumköy nog 6 nachtjes
    27-09 Turkije Lover Euro Disney nog 6 nachtjes
    09-10 Turkije Lover Kusadasi nog 18 nachtjes
    12-10 Lisaaa 17 Adana nog 21 nachtjes
    13-10 Mutlu Duitsland nog 22 nachtjes

- BACK AT

24-09 Yavrum
    27-09 Mexx
    30-09 Angela
    31-09 Turkije Lover
    11-10 Kmbrrr
    17-10 Turkije Lover
    20-10 Lisaaa 17
    23-10 Mirke

- BIRTHDAY'S.

06-11 Miss1993
    02-12 Angela
    13-12 turkije lover
    21-12 Pookie
    12-01 Cindy
    26-01 Fieeh
    07-02 Nikitaa19
    04-03 Mirke
    15-03 Jazzy
    29-03 Yavrum
    25-04 Lisaaa 17
    09-08 Miloutjuh
    21-08 Mutlu

-samen met vriend sinds:

Fieeh : 10 augustus 2009
    Pookie : 24 juli 2011
    Jazzy : 27 november 2011
    Yavrum : 26 augustus 2011
    Miss93 : 1 september 2011
    Mexx :21 juli 2009
    Cindyyy : 24 oktober 2009
    Lisaaa 17: 6 juli 2011

Turkije Team
    Bedankt
    76

Goede morgen dames,

Mirke jij de laatste dag dan eindelijk weer even tijd om bij te tanken!! Heb je hard nodig met alle uren die je maakt!

Vandaag moet mijn pa geopereerd worden, die heeft een liesbreuk, dus klein beetje zenuwachtig toch wel, maar als het goed is, is hij vanavond weer thuis.
    Mijn spierpijn is een stuk minder gelukkig. Zometeen schoonmaken en daarna zien jullie me wel weer even!

fijne dag allemaal!
    Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...

Bedankt
    13

Mutlu: Sterkte met de operatie van je vader! Komt allemaal goed
    Veel plezier met schoonmaken, al goed dat je spierpijn wat beter is! Hihi.

Bedankt
    22
    Is bedankt: 73

Janne,kwam op een site dit tegen misschien ook wat voor jouw,zodat Y in haar eigen bed kan slapen http://huis.marktplaza.nl/bedden/dri...d-22840175.htm
    03-12-2008 the first day of the rest of my life.

Life is what happening to you,while you make other plans

Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Gisteren echt 'n super leuke dag gehad met de familie! Ook naar de musical soldaat van oranje geweest Net lekker uitgeslapen, dan maar een paar uurtjes geen school.. Haha, nu maar even naar school vertrekken, voor 'n uurtje.

Lees vanmiddag alles weer even bij

Fijne dag! X

Bedankt
    4
    Is bedankt: 10

He meiden

Ik ben niet echt nieuw hier, maar eerder een oude bekende. Alhoewel hier niet meer zo heel veel bekende namen zijn voor mij. Ik denk enkel dat Mutlu, pookie en heel mss Fieh mij nog kennen?

In ieder geval ik ben een hele tijd hier niet meer actief geweest, maar ik heb eigenlijk wel zin om terug weer wat mee te kletsen. Ik heb de laatste tijd zo nu en dan wat meegelezen en ik heb er wel terug zin in gekregen :-)

In zal kort even wat over mezelf vertellen:
    Ik ken mijn askim al sinds 2007. Eerst waren we gewoon vrienden en sinds 2008 een stel. In de tijd erna ben ik heel vaak heen en weer gereisd naar Turkije op vakantie en bij zijn familie. In 2010 probeerden we een toeristenvisum te regelen voor hem maar die werd toen geweigerd. Het was een heel zware periode en de afstand woog echt heel zwaar op mij door. Ik wist echt niet of ik dit kon volhouden en naar Turkije verhuizen zag ik echt niet goed zitten omdat ik hier in België net een hele goed job had gekregen. In ieder geval enkele maanden geleden hebben we de stap gezet om te trouwen en sinds 1 maand woont mijn askim bij mij in België. Ik voel nu dat alles in zijn plooi is gevallen en askim voelt zich ook goed in België

Zo nu weten jullie al iets over mij en hopelijk leer ik jullie ook snel kennen en kan ik met jullie meekletsen :-)

Groetjes
    In love and dreams are no impossibilities...

Bedankt
    13

Birgül: Welkom terug hier!
    Wat een leuk verhaal, zo leuk dat het je gelukt is dat je askim bij je in België woont nu!

Bedankt
    4

Dank je Jazzyke! Hoe lang ken jij je askim al? Jij bent nu in Turkije als ik dat goed begrepen heb?

Bedankt
    6

Birgul ik ken je nog!! Top dat t zo goed gaat echt fijn dat je je askim lekker voor altijd bij je hebt!

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App
    In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3

Bedankt
    4

Cindy inderdaad ja jou ken ik ook nog. Ik heb al ergens gelezen dat je in Istanbul studeert. Wat leuk! Ik heb zelf ook 4 maanden in Finland gestudeerd. Echt een leuke ervaring vond ik!

Turkije Team
    Bedankt
    76

Hallo dames,

Birgul welkom terug en fijn te lezen dat je askim nu bij je is in turkije! De laatste keer dat ik je gesproken heb, was toen jij naar turkije ging en hem mee terug hoopte te nemen, dit is dus gelukt zo te lezen fijn, heel goed nieuws dat hij ook wennen kan is toch altijd weer de vraag! Je bent toenertijd vooral gestopt omdat je het niet trok om de gelukkige verhalen te lezen en jij het heel zwaar had met de afstand, dus ik snap je keuze om terug te komen!! Proficiat meis!!!

Nou het schoonmaken zit er weer op, wat ook wel goed is want heb net een rekening van 220 euro gekregen voor eigen bijdrage ziekenfonds... dat was dus het prikken, eerst val je flauw van het prikken, nu van de rekening

Bedankt
    4

Dank je wel Mutlu!
    Kan ik best geloven dat je niet goed wordt van die rekening. Ik heb ook nog zo een leuke gekregen.. autoverzekering :-( Sinds ik niet meer bij mijn ouders woon besef ik des te meer hoe duur het leven is!
    En nog sterkte met de operatie van je vader. Insallah mag hij vanavond naar huis!

Turkije Team
    Bedankt
    76

Jaaaa als je op jezelf gaat denk je wel... was ik nog maar een paar jaar thuis gebleven als het om de rekeningen gaat.. verder zie ik er alleen maar voordelen in om op mezelf te wonen
    Inshallah!! Maar ga er wel vanuit!! Ben je vandaag vrij of gewoon vanaf het werk aan het reageren?

Turkije Team
    Bedankt
    76

oja die rekening heb ik net voor gebeld, die kan ik in 4 termijnen betalen, dus dat is weer een beetje lucht!!!

Bedankt
    4

Mutlu, gelukkig mag het in termijnen!
    nee ik ben vrij vandaag :-) Vanop men werk reageren doe ik maar niet want ze kunnen namelijk alles nakijken wat ik op mijn pc doe.

.

WERELDWIJZER AGENDA
JUNI 2013
Scandinavië Reisquiz
Peiling: Grootste vertraging ooit met het vliegtuig?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
JULI 2013
Scandinavië Reisquiz
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes
OKTOBER 2013
Informatiemarkt Student Op Reis
NOVEMBER 2013
Wereldwijzer Vrijwilligersdag

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten