-
Re: Turkse Liefdeskleptopic deel 90!!!
Fieeh welkom terug meid! En nog van harte met je baan, klinkt echt super!
Ik hoor vandaag hopelijk wat meer over mijn sollicitatiegesprek van vorige week.. en zal zo proberen te updaten!
-
-
-
-
Arghhhh helaas pindakaas, omdat ik niet op alle dagen beschikbaar ben heb ik het baantje niet gekregen :(.. maar heb al weer 2 nieuwe kansjes in een kledingwinkel en een speelgoedwinkel (ja echt.. hahaha!)
-
-
-
-
-
-
Hej meiden,
Even laten weten dat ik weer goed ben aangekomen in belgie. De reis met Mellow ging echt goed. Ze zat bij mij in de cabine en is echt heel flink geweest. Echt niets gejankt, geen behoeftes gedaan of zo, haha, dus ik was echt blij nu moet ze natuurlijk wennen aan de nieuwe omgeving en haar nieuwe huisgenootjes (hond en kat). Vannacht zal ze wel gewoon bij mij slapen 
Straks naar mijn oma en het nieuws brengen van men job en het feit dat ik ga trouwen, ben benieuwd voor haar reactie, en dan dit weekend men andere oma inlichten 
Verder voel ik me best k*t. Ik wist dat het afscheid zwaar ging worden, maar normaal gaat het de eerste dag altijd heel goed met me. Nu zou ik gelijk het volgende vliegtuig terug nemen. Maar goed, dat gaat helaas niet, en nu hopen dat askim snel hierheen kan komen.
Weet niet hoe het kan,maar elke keer dat we samen zijn gaat het gewoon beter en beter, zelfs als ik dacht dat dat niet meer kon. We voelen elkaar echt 100% aan en zijn nog steeds zo verliefd!
Sorry voor men ego maar moest dit even kwijt hopelijk voel ik me morgen wat beter om bij te lezen, nu men koffer uitladen, hatelijkste job ooit!
-
-
Goede avond meiden
Milou: fijn dat je overal mee naar toe mag! Van Bodrum naar askim zijn geboorte plaats is ook 32uur pfff...liever hij als ik.
Lisa: weet ik niet...heb al lang veel last van maagpijn, toch wel zo een drie/vier keer per week...
Fieeh: je hebt gelukkig mellow nog om mee te knuffelen straks...
Wie dromen heeft, heeft toekomst!
-
-
Jazzy ik zal je wel wat helpen met visum, spreek je morgen of zo wel op Facebook erover als je wil!
Ik kruip men bedje in, slaapwel meiden x
-
-
Fieh: Dankjewel, ja morgen is goed op facebook!
Echt leuk dat je Mellow hebt kunnen meenemen, super dat ze zo braaf is geweest! Hopelijk past ze haar eigen snel aan aan de totaal andere omgeving.
En toch fijn dat je nog altijd verliefder kunt worden he! 
slaapwel!
Sometimes you have to stop thinking so much and go where your heart takes you.
-
-
-
-
Goede morgen dames,
Mirke jij de laatste dag dan eindelijk weer even tijd om bij te tanken!! Heb je hard nodig met alle uren die je maakt!
Vandaag moet mijn pa geopereerd worden, die heeft een liesbreuk, dus klein beetje zenuwachtig toch wel, maar als het goed is, is hij vanavond weer thuis.
Mijn spierpijn is een stuk minder gelukkig. Zometeen schoonmaken en daarna zien jullie me wel weer even!
fijne dag allemaal!
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
if i hadn't met you.. i would not like you...
if i hadn't like you... i would not love you...
if i wouldn't love you...i would not miss you...
but i did, i do and i will♥
-
-
Mutlu: Sterkte met de operatie van je vader! Komt allemaal goed
Veel plezier met schoonmaken, al goed dat je spierpijn wat beter is! Hihi.
-
-
Janne,kwam op een site dit tegen misschien ook wat voor jouw,zodat Y in haar eigen bed kan slapen http://huis.marktplaza.nl/bedden/dri...d-22840175.htm
03-12-2008 the first day of the rest of my life.
Life is what happening to you,while you make other plans
-
-
-
-
He meiden
Ik ben niet echt nieuw hier, maar eerder een oude bekende. Alhoewel hier niet meer zo heel veel bekende namen zijn voor mij. Ik denk enkel dat Mutlu, pookie en heel mss Fieh mij nog kennen?
In ieder geval ik ben een hele tijd hier niet meer actief geweest, maar ik heb eigenlijk wel zin om terug weer wat mee te kletsen. Ik heb de laatste tijd zo nu en dan wat meegelezen en ik heb er wel terug zin in gekregen :-)
In zal kort even wat over mezelf vertellen:
Ik ken mijn askim al sinds 2007. Eerst waren we gewoon vrienden en sinds 2008 een stel. In de tijd erna ben ik heel vaak heen en weer gereisd naar Turkije op vakantie en bij zijn familie. In 2010 probeerden we een toeristenvisum te regelen voor hem maar die werd toen geweigerd. Het was een heel zware periode en de afstand woog echt heel zwaar op mij door. Ik wist echt niet of ik dit kon volhouden en naar Turkije verhuizen zag ik echt niet goed zitten omdat ik hier in België net een hele goed job had gekregen. In ieder geval enkele maanden geleden hebben we de stap gezet om te trouwen en sinds 1 maand woont mijn askim bij mij in België. Ik voel nu dat alles in zijn plooi is gevallen en askim voelt zich ook goed in België
Zo nu weten jullie al iets over mij en hopelijk leer ik jullie ook snel kennen en kan ik met jullie meekletsen :-)
Groetjes
In love and dreams are no impossibilities... 
-
-
Birgül: Welkom terug hier!
Wat een leuk verhaal, zo leuk dat het je gelukt is dat je askim bij je in België woont nu!
-
-
Dank je Jazzyke! Hoe lang ken jij je askim al? Jij bent nu in Turkije als ik dat goed begrepen heb?
-
-
Birgul ik ken je nog!! Top dat t zo goed gaat echt fijn dat je je askim lekker voor altijd bij je hebt!
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Wereldwijzer App
In every girls life there's a boy she will never forget, and a summer where it all began <3
-
-
Cindy inderdaad ja jou ken ik ook nog. Ik heb al ergens gelezen dat je in Istanbul studeert. Wat leuk! Ik heb zelf ook 4 maanden in Finland gestudeerd. Echt een leuke ervaring vond ik!
-
-
Hallo dames,
Birgul welkom terug en fijn te lezen dat je askim nu bij je is in turkije! De laatste keer dat ik je gesproken heb, was toen jij naar turkije ging en hem mee terug hoopte te nemen, dit is dus gelukt zo te lezen fijn, heel goed nieuws dat hij ook wennen kan is toch altijd weer de vraag! Je bent toenertijd vooral gestopt omdat je het niet trok om de gelukkige verhalen te lezen en jij het heel zwaar had met de afstand, dus ik snap je keuze om terug te komen!! Proficiat meis!!!
Nou het schoonmaken zit er weer op, wat ook wel goed is want heb net een rekening van 220 euro gekregen voor eigen bijdrage ziekenfonds... dat was dus het prikken, eerst val je flauw van het prikken, nu van de rekening
Je kunt je ogen sluiten voor wat je niet wilt zien... maar je kunt je hart niet sluiten voor wat je niet wilt voelen...
-
-
Dank je wel Mutlu!
Kan ik best geloven dat je niet goed wordt van die rekening. Ik heb ook nog zo een leuke gekregen.. autoverzekering :-( Sinds ik niet meer bij mijn ouders woon besef ik des te meer hoe duur het leven is!
En nog sterkte met de operatie van je vader. Insallah mag hij vanavond naar huis!
-
-
Jaaaa als je op jezelf gaat denk je wel... was ik nog maar een paar jaar thuis gebleven als het om de rekeningen gaat.. verder zie ik er alleen maar voordelen in om op mezelf te wonen 
Inshallah!! Maar ga er wel vanuit!! Ben je vandaag vrij of gewoon vanaf het werk aan het reageren?
-
-
oja die rekening heb ik net voor gebeld, die kan ik in 4 termijnen betalen, dus dat is weer een beetje lucht!!!
-
-
Mutlu, gelukkig mag het in termijnen!
nee ik ben vrij vandaag :-) Vanop men werk reageren doe ik maar niet want ze kunnen namelijk alles nakijken wat ik op mijn pc doe.
-
|
.
|

|