STEL EEN VRAAG | ACTIEVE TOPICS

Lotte op taalreis in Malta

Lotte op taalreis in Malta

In 2013 reisde Lotte Zegers (18) voor 12 weken af naar Malta om beter Engels te leren. Na haar terugkomst kijkt ze enthousiast terug op haar ervaringen. "Ik heb erg veel geleerd die 12 weken en kijk met veel plezier terug naar alle mooie herinneringen! Het Cambridge examen ging naar verwachting goed, en ik heb het gehaald! Het leukste dat ik geleerd heb tijdens mijn verblijf in Malta is, dat ik heel zelfstandig ben geworden en natuurlijk het belangrijkste, mijn Engels is verbeterd! Je maakt vrienden voor het leven tijdens je verblijf en bent altijd samen, dat is ook wat ik het meeste mis nu!

Ik raad iedereen aan optimaal te genieten van je verblijf in Malta! Verder zou ik veel van het eiland bekijken, zoals de bezienswaardigheden en activiteiten. Ook is het belangrijk om een balans te vinden tussen de vrijetijdsactiviteiten en de studie, want de Cambridge is niet niks! Het is een geweldige ervaring, maar je moet ook zeker tijd vrij maken om te studeren en te investeren in de toekomst!"

Name:  HPIM1524.jpg
Views: 377
Size:  112,5 KB

Lotte is ook erg tevreden over de organisatie waar ze haar reis boekte. "Studenten moeten voor PLUS Taalreizen kiezen, omdat het leven op de campus een geweldige tijd is! Je bent echt met de studenten verbonden en er is altijd wat te doen! Ook zijn de faciliteiten die worden aangeboden zeer positief, zoals het zwembad en de appartementen worden goed schoon gehouden. Verder is alles zonder problemen verlopen en zou ik iedereen deze reis aanbevelen!"

Heb je ook plannen om voor studie naar het buitenland te gaan? Of voor stage, vakantiewerk of als vrijwilliger?
    Op 19 februari staan op de Voorlichtingsdag studie, stage & reizen buitenland in Groningen meer dan 25 organisaties klaar om je alles te vertellen over de diverse mogelijkheden die zij aanbieden.

Name:  ssrgroningenbanner1.jpg
Views: 292
Size:  35,6 KB
    Laatst aangepast door Susan : 03-02-14 om 11:59
    groeten, Susan

Wereldwijzer Vrijwilligersdag 22 maart Utrecht
    Voorlichtingsdag studie, stage & reizen 16 april Tilburg

J25 J25 is offline

Re: Lotte op taalreis in Malta

Hoi ben je er ook in september/ oktober geweest. Wat was de gemiddelde leeftijd?

Soortgelijke onderwerpen

1. Taalreis naar Malta
    Elanguest in forum Taalreizen Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 12-12-13, 10:23
  2. Interview met Lotte: Gestudeerd in Spanje
    Leontien in forum Wachtkamer
    Laatste: 26-10-12, 09:09
  3. De tassen van Lotte
    lotte85 in forum Wereldwijzer Reistas Contest 2010