STEL EEN VRAAG | ACTIEVE TOPICS

Re: Jouw reisblog artikelen in deze rubriek?

j&m j&m is offline
    Medewerker Turkije Forum

Geen kritiek maar meer een vraag / opmerking.

Er zijn inmiddels een paar vaste bloggers / columnisten hier op WW Maar die artikelen zijn te vinden in Van de Wereldwijzer Redactie en daarvoor in Columns Bovendien hebben die schrijvers (waaronder ikzelf) privé sites waar ze vaak linkjes hebben naar hun creaties (de mijne). Ik zelf heb ook nog eens in het Turkije forum een bloggedeelte die verwijst naar m’n blogs elders op WW. Uiteraard probeer ik in FB groepen mensen te motiveren om daar hun Turkije verhalen te posten. (Tot nu toe niet heel succesvol)
    Ik ben niet de enige forum beheerder die zoiets doet om lezeres te activeren of neem b.v Columns van Carolina uit Spanje

Kortom veel (goede) initiatieven maar op verschillende plekken. Moet daar niet eens over nagedacht worden?

Beheerder Reisbloggers Inspiratie

Hoi Jaap!

Wat stel je voor? Mijn gedachte was dat we zo een leuk overzicht krijgen van inspirerende reisblog posts op internet. Natuurlijk kan jij daar ook je posts in linken?

j&m j&m is offline
    Medewerker Turkije Forum

Misschien een paar meer mensen hier raadplegen? Het lijkt mij logisch om ergens op WW een item te hebben (hier dus), waar alle blogs die op WW staan vanaf een centraal punt te benaderen zijn. (althans denk ik). Je zou kunnen beginnen met Thierry (Tscheers) te raadplegen, omdat hij de stukjes binnen reisredactie redigeert en plaatst. M.a.w. volgens mij alle blogs een keer onderhanden krijgt die bij de "van de wereld redactie" geplaatst worden. En hij heeft contact met de vaste bloggers. Bovendien is hij zelf een actief blogger.

je kunt ook Jeroen vragen met dit mee te lezen en zijn mening te geven?

Nogmaals, ik wil jullie werk niet bekritiseren maar ik vind het zo zonden dat er al heeeeel veel blog's verspreid op WW te vinden zijn en misschien is dit de juiste manier om die eens te bundelen? en opnieuw onder de aandacht te brengen?

Het bleek, nadat de "Turkije blog" opnieuw geactiveerd werd en (zonder inhoud bleek), er behoorlijk belangstelling is voor de linkjes + intro die ik daar geplaatst heb van mijn 40 oude "verhaaltjes". In eerste instantie bedoelt om enig zinnige vulling te krijgen maar naar later bleek lezers trok.

Het is wel heel veel werk om oude blogs te traceren en op de beschreven manier met link te plaatsen, ik ben voor 40 van mijn eigen blogs een paar uur bezig geweest.

Het zijn alleen maar suggesties!!

Marit wilde graag een reisbloggers forum opzetten en geeft er deze invulling aan. Jullie zouden kunnen kijken hoe je kunt samenwerken?
    Met vriendelijke reisgroet, Jeroen. Wereldwijzer Reiziger.

Tevreden over de hulp van andere reizigers op Wereldwijzer? Vertel het voort!

Coördinator Reisblogs

Hoi allemaal
    Hoi Marit

Ik lees dit nu pas allemaal. Wat is nu net de bedoeling Marit wat je wil opzetten? Aangezien wij vaste reisbloggers hebben en ik heb ook losse reisbloggers die dan eenmalig of enkele keren een gastblog verzorgen. Ik zie ook bij jouw profiel staan 'beheerder reisbloggers inspiratie'. Ik zou het wel leuk vinden als er iets wordt opgezet dat het in overleg gebeurt met mijzelf omdat ik toch al enkele jaren 'coördinator reisblogs' ben. Ik zie de rubriek 'Nieuws' nu helemaal overspoelen met blogs die niet zijn gelayout, waar nog veel taalfouten in staan en ik heb geen idee waar die van komen. En ik weet ook niet of deze van jouw komen al dan niet.

O.a. deze:
    Sonja's blog: Op bezoek bij Melkhoutfontein in Zuid-Afrika
    http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=205959

Mijn enigste vraag is gewoon wil de verantwoordelijke van deze zaken gewoon even een seintje geven zodat we kunnen overleggen.

Groetjes
    Thierry Hanan
    Mijn reisblog Magnificent Earth - Travel & Culture met reportages, verhalen, foto's, video, food, ...

Soortgelijke onderwerpen

1. Jouw reisblog artikelen in deze rubriek?
    Marit in forum Nieuwste artikelen van reisbloggers
    Reacties: 4
    Laatste: 27-03-17, 14:25
  2. Over Deze Rubriek / Nieuws Tips?
    Wereldwijzer in forum Van de Wereldwijzer Redactie
    Reacties: 99
    Laatste: 16-05-15, 16:43
  3. Reacties: 9
    Laatste: 08-01-15, 23:14
  4. Tips voor deze rubriek?
    Hajer in forum Amerika: Updates
    Reacties: 0