STEL EEN VRAAG | ACTIEVE TOPICS

Opzeggen account

Opzeggen account

Hoi,

Waar kan ik mijn account opzeggen? Ik wil opzeggen omdat ik me mateloos irriteer aan het taalgebruik van sommige forumleden die blijkbaar vinden dat je alles kunt zeggen als het via een forum is. Ik kom hier om met plezier informatie te vinden over reizen.

Bovendien vind ik het erg irritant dat mensen een vraag stellen, je antwoord geeft en mensen niet meer reageren. Het andere forum waar ik op meeschrijf, ja ook over reizen, daar reageert men tenminste nog, doet iedereen normaal tegen elkaar en zie je iedereen vaker terug. Veel fijner dus. Daar wordt met respect voor andermans keuze omgegaan en erop gereageerd zonder kinderachtige scheldpartijen.

Daarom wil ik mijn account laten verwijderen. Jammer, het had zoveel leuker kunnen zijn.

Groeten.

Re: Opzeggen account

Nou voor mij moet je je account niet laten verwijderen Dionne !
    Omdat ik zelf wwz ga verlaten langs de achterpoort, dus de rust zal wel wederkeren nadien.
    Met vriendelijke reisgroet,georgessiam.

Nee hoor, er zijn er meer waarvan ik vind dat de antwoorden niet passen bij de gestelde vragen. Ieder maakt zijn keuze op basis van informatie en het is niet aan de antwoordgevers die keuze te bekritiseren.

Nou over welke vragen gaat het zoal,misschien kan ik je nog even helpen in de rapte ! (euch.... liefts over Thailand... )
    (Zoals je kan zien aan mijn gebruikersnaam)
    Laatst aangepast door georgessiam : 11-01-17 om 16:52

Haha, nee hoor. Ik heb nu geen concrete vragen. Maar ik lees wel eens wat. Thailand is al een tijdje geleden. Nu plannen voor dichterbij.

Ik verbaas me wel eens over de reacties als mensen met kids gaan reizen. Ik reis al jaren met kids, gaat altijd goed.
    En ik verbaas me wel eens over dat je dus antwoord geeft op vragen en de desbetreffende personen nooit meer terughoort. Niet eens een dank je wel ofzo.

Maar goed, ik verbaas me ook over de discussie die hier ontstaat, laten we elkaar vooral in zijn waarde laten. Iedereen zit op dit forum met de beste, en dezelfde intenties. Laten we dat vooral niet vergeten.

Nou zelf kregen de mensen altijd van mij een antwoord op hun vragen, in de periode dat ik nog moderator was op het Thailand forum.
    Zo gaat het tegenwoordig in de virtuele tijd Dionne,de mensen zijn gehaast en ja er zijn erbij die een vraag stellen en een paar weken later of niet komen ze terug op het forum met hun verzoek hun account te laten verwijderen.
    Dus je doet al de moeite om de mensen te helpen en je word er niet voor bedankt,kan je frustratie begrijpen Dionne !
    Dat is tegenwoordig schering en inslag op elk reisforum.

Dat mensen opzeggen is meestal te danken aan de nutteloze nieuwsbrieven die je telkens krijgt.

In dit geval niet. Die gaan naar een reclame emailadres. En die bekijk ik nooit...

En het forum waar ik nog meer opzit gaat men normaal met elkaar om en krijg je op elke vraag een gedegen, niet veroordelend, antwoord. Zoals het hoort te zijn.

Dus ik wil toch graag mijn account opzeggen. Hoe kan ik dit doen?

Dan moet jij een verzoek daartoe plaatsen op de plek, die daarvoor bedoeld is.
    Community, Helpdesk, Helpdesk Accountverwijderen.

Thanx

STEL EEN VRAAG - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount