Onderwerp: De Drifters

Bedankt
    1
    Is bedankt: 2

Re: De Drifters

Dag Vallie

Een persoonlijke vraag en natuurlijk ook een heel persoonlijk antwoord... maar misschien heb je er toch iets aan :-) Ik heb twee keer met Drifters gereisd en ik kan je deze organisatie absoluut aanraden: heel goede reisbegeleiding, prima accommodaties en inderdaad duidelijkheid over de prijs. Er is helder beschreven wat wel en niet inclusief is en dit klopt ook gewoon. In vergelijking met andere organisaties is er ook vrij veel inclusief heb ik het idee.

De reizen die ik heb gemaakt zijn de 18-daagse reis door Zuid-Afrika (2010) en de kampeerreis door Botswana (2011). In 2005 heb ik een reis met Djoser gedaan van Kaapstad naar de Vic Falls, dus op dat traject ben ik ook wel enigszins bekend. Zelf vind ik kamperen toch net wat meer charme hebben dan de accommodaties, hoewel de accommodaties van Drifters wel heel erg leuk en kleinschalig zijn. Maar dat haalt het voor mij toch niet bij het liggen in een tentje, midden in de natuur en de dierengeluiden, maar vooral de stilte (!) over je heen laten komen. De reis van Kaapstad naar Johannesburg zal een stuk afwisselender zijn qua landschappen, maar ook een heel stuk langer (dus: meer / langere reisdagen in de truck). Dat is wel iets om over na te denken.

Succes met je beslissing en wat het ook gaat worden, ik ben er van overtuigd dat je een fantastische tijd gaat hebben. Trek gerust aan de bel als je nog vragen hebt!

Groeten,
    Judith

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Hmmm hier spreekt een expert
    Bedankt voor je snelle reactie!
    Ik ben ervan overtuigd dat kamperen z'n charme heeft maar ik twijfel inderdaad wel... Zucht, zo moeilijk!

Bedankt
    0
    Is bedankt: 0

Het is beslist en geboekt... Het wordt de 24daagse rondreis van Kaapstad naar Johannesburg in juli!
    De mail is verzonden met alle gegevens.. Nu is het alleen nog spannend afwachten op de bevestiging. Ik had een optie lopen dus een probleem zal het niet zijn! (daar ga ik toch van uit).
    We gaan in juli en ik weet dat de nachten daar dus best koud zullen zijn. Heeft iemand ervaring met de gehuurde slaapzak? Is die warm genoeg voor die periode of raden jullie toch aan er 1 mee te nemen?

Alvast bedankt!

Bedankt
    0
    Is bedankt: 1

Dit onderwerp met veel interesse gevolgd omdat ook wij bij drifters zijn uitgekomen en de reis van kaapstad naar johannesburg ons erg leuk lijkt. Mijn vraag aan Vallie is eigenlijk hoe de reis bevallen is?! Wij willen namelijk ook in juli/augustus gaan en hebben onze vraagtekens bij de temperatuur. Ook leken de afstanden ons aardig groot.

Ben erg benieuwd of iemand ons hier meer over kan vertellen!!

Soortgelijke onderwerpen

1. Drifters
    marcvg in forum Zuid-Afrika Forum
    Reacties: 5
    Laatste: 21-01-12, 23:57
  2. de drifters
    marcvg in forum Zuid-Afrika Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 22-06-09, 23:12
  3. Drifters
    castor in forum Zuid-Afrika Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 27-05-09, 10:36

.

WERELDWIJZER AGENDA
MEI 2013
Peiling: Waar kan een Wereldwijzer evenement het beste plaatsvinden?
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Nominatie Rondes
Scandinavië Reisquiz
JUNI 2013
Wereldwijzer Reis Awards 2013: Finale Stemrondes

WERELDWIJZER VOORDEEL
10% korting op je reisverzekering
10% korting op buitenlandse SIM kaarten