ForumsWeblogsNieuws & TipsFoto albumsReisgenotenErvaringenWereldreisVrijwilligerswerkReismarktReiscafé

Ga terug   Wereldwijzer Reis Forums > Algemeen > Wereldwijzer Reiscafé > Reismagazine > Reisnieuws

Mededelingen

Onderwerpopties Weergavemodus
 18-02-10, 00:58   #1

Registratie: 06-02-2010 Waar: Brabant Forum berichten: 1 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Re: Bescherming tegen muggen

Hartelijk dank voor de tip. Ik heb op de site gekeken en zag daar dat ze in Frankrijk en Spanje bij de apotheek te koop zijn. Vrienden van ons gaan met vakantie naar Spanje en zouden ze dus voor ons kunnen meenemen. Weet je misschien of ze daar goedkoper zijn, want we gaan met ons hele gezin (8 personen) naar Afrika voor een safari in de maand augustus, volgens mij een periode waarin de muggen nog zeer actief zijn. Het zou dus wel een uitkomst zijn, ipv malaria tabletten bah bah.
dendermonde9200 is offline  
 05-03-10, 14:37   #2
MWENDE
Guest

Forum berichten: n/a

Re: Bescherming tegen muggen

Citaat:
Origineel gepost door dendermonde9200 Bekijk Post
Hartelijk dank voor de tip. Ik heb op de site gekeken en zag daar dat ze in Frankrijk en Spanje bij de apotheek te koop zijn. Vrienden van ons gaan met vakantie naar Spanje en zouden ze dus voor ons kunnen meenemen. Weet je misschien of ze daar goedkoper zijn, want we gaan met ons hele gezin (8 personen) naar Afrika voor een safari in de maand augustus, volgens mij een periode waarin de muggen nog zeer actief zijn. Het zou dus wel een uitkomst zijn, ipv malaria tabletten bah bah.
Op het kenya forum is er een link over malaria muggen

Tags
anti-muggen, insecten, malaria, muggen, parakito

Onderwerp opties voor "Bescherming tegen muggen"

• Reageer

• Printversie

• Nieuw onderwerp

• Sitemap Reisnieuws

Onderwerpopties
    Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
    Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
    Bescherming tegen muggen cotto Helpdesk: Reisforum aanvragen 1 17-02-10 12:47
    EU wil bescherming voor passagiers failliete luchtvaartmaatschappijen HLN.be Reisnieuws 0 07-10-09 21:14
    Nieuwe impuls voor bescherming poolgebieden Ministerie van Buitenlandse Zaken Reisnieuws 0 08-04-09 01:40
    [nu.nl] Seychellen zetten leger in tegen muggen Wereldwijzer Redactie Seychellen Forum 0 02-02-06 21:54

JANUARI 2012
    21 jan: Wereldwijzer Afrika Dag 2012

MAART 2012
    10 mrt: Wereldwijzer Vrijwilligersdag

MEI 2012
    Wereldwijzer Azië dag

SEPTEMBER 2012
    Wereldwijzer Midden- en Zuid-Amerika dag

WERELDWIJZER VOORDEEL
    10% korting op je reisverzekering
    10% korting op buitenlandse SIM kaarten

Adverteren | Persberichten | Contact || Huisregels Wereldwijzer | Gratis registreren
    Facebook Twitter RSS feed Wereldwijzer

Forum software: vBulletin
    Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO
    Copyright QuaMundi Travel Media 2000 - 2011