ForumsWeblogsNieuws & TipsFoto albumsReisgenotenErvaringenWereldreisVrijwilligerswerkReismarktReiscafé

Ga terug   Wereldwijzer Reis Forums > Thematische Reisforums > Reisgenoten Forum

Mededelingen

Onderwerpopties Weergavemodus
 06-03-10, 23:06   #1

Registratie: 06-03-2010 Forum berichten: 2 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Reisgenote(s) voor normale relaxte strandvakantie zomer 2010 gezocht

Hallo ik ben Rosalien, 16 jaar (word in juni 17) Ik wil dit jaar graag voor het eerst zonder ouders op vakantie maar mn vrienden mogen dit nog niet. Ik ben daarom op zoek naar één of twee reisgenotes die met mij aan het begin of het eind van de zomervakantie (zomervakantie voor het noorden) 10 dagen met de bus naar ZuidFrankrijk of Kroatië of iets dergelijks willen. Mijn zomervakantie ziet er doorgaans als volgt uit: Rond 10 uur opstaan, ontbijten, bikini aan, naar het strand, rond 4 uur weer terug, iets anders doen, koken, eten, spelletje of iets dergelijks, slapen en dan weer van voren af aan. Nou wil ik deze zomervakantie natuurlijk ook een paar keer uit, maar dat hoeft niet iedere avond. ik wil verder wel wat dingen bezoeken en iets zien van het land waar ik verblijf. Een vrij relaxte vakantie dus.

Verder nog iets over mijzelf:
Ik woon in Groningen en zit in 5 VWO. Ik wil hierna graag pedagogische wetenschappen gaan studeren in Groningen of Nijmegen. Ik doe verder aan volleybal en hou van lezen. (doe ik ook veel aan het strand!) Ik ben dol op romantische komedies, cabaret en ijs
rosalienn is offline  

Onderwerp opties voor "Reisgenote(s) voor normale relaxte strandvakantie zomer 2010 gezocht"

• Reageer

• Printversie

• Nieuw onderwerp

• Sitemap Reisgenoten Forum

Onderwerpopties
    Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
    Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
    Europa Reisgenote gezocht voor zomervakantie 2010! :) idev Reisgenoten Forum 1 03-03-10 14:03
    Europa Reisgenote gezocht voor reis naar Scandinavië in periode voorjaar/zomer/najaar 2010 eveleens Reisgenoten Forum 2 06-02-10 14:45
    Europa Reisgenote gezocht voor zomer 2010 Italië! J2010italia Reisgenoten Forum 0 31-12-09 15:20
    Azië Reisgenoot/Reisgenote voor Bali - zomer 2010 Red Snapper Reisgenoten Forum 0 15-11-09 14:32
    Strandvakantie periode 18/31 Aug Reisgenote gezocht *vlinder* Reisgenoten Forum 2 01-05-08 00:34

JANUARI 2012
    21 jan: Wereldwijzer Afrika Dag 2012

MAART 2012
    10 mrt: Wereldwijzer Vrijwilligersdag

MEI 2012
    Wereldwijzer Azië dag

SEPTEMBER 2012
    Wereldwijzer Midden- en Zuid-Amerika dag

WERELDWIJZER VOORDEEL
    10% korting op je reisverzekering
    10% korting op buitenlandse SIM kaarten

Adverteren | Persberichten | Contact || Huisregels Wereldwijzer | Gratis registreren
    Facebook Twitter RSS feed Wereldwijzer

Forum software: vBulletin
    Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO
    Copyright QuaMundi Travel Media 2000 - 2011