ForumsWeblogsNieuws & TipsFoto albumsReisgenotenErvaringenWereldreisVrijwilligerswerkReismarktReiscafé

Ga terug   Wereldwijzer Reis Forums > Thematische Reisforums > Reisgenoten Forum

Mededelingen

Onderwerpopties Weergavemodus
 07-03-10, 21:24   #1

Registratie: 16-09-2006 Waar: Delft Forum berichten: 68 Heeft/is bedankt: 0 / 2

3 weken Egypte/Israël okt/nov '10

Hallo reisliefhebbers,

Na heel wat mooie lange reizen te hebben gemaakt naar Azie, Zuid-Amerika en Zuid-Afrika en Madagascar wil ik gewoon een keer op vakantie zonder ontslag te hoeven nemen.

Maar nog wel lekker backpacken en wat zien van een land. En dit jaar zou ik graag 10 dagen naar Egypte willen, Cairo, de piramides zien, vanaf de strand locatie een trip maken naar Petra in Jordanië (1 van de 7 wereld wonderen) en natuurlijk ook een paar dagen strand en een paar mooie duiken maken.
En daarna 10 dagen Israël waar ik al een adres heb waar we kunnen slapen en van daaruit het hele land kunnen zien. Het land is niet groot, maar heeft wel verschillende interessante trekpleisters, zoals Jaruzalem en de Dode zee en nog veel meer plekjes.

Het jij toevallig zin om met mij mee te gaan? Ik ben een vrouw van 25 die graag reist, ik heb al 4 keer een reisgenoot via deze site ontmoet en dat is maar één keer iets minder goed bevallen. Dus ik heb er alle vertrouwen in...

Groetjes Karin
katootjuhh is offline  
 12-03-10, 20:35   #2

Registratie: 16-09-2006 Waar: Delft Forum berichten: 68 Heeft/is bedankt: 0 / 2

Re: 3 weken Egypte/Israël okt/nov '10

Iemand zin om mee te gaan???

(even deze topic weer boven aan zetten)

x Kaar
katootjuhh is offline  
 13-03-10, 12:31   #3

Registratie: 01-07-2008 Forum berichten: 6 Heeft/is bedankt: 0 / 2

Re: 3 weken Egypte/Israël okt/nov '10

Klinkt als een goed plan, Karin. Ben wel geïnteresseerd, behalve in het duiken dan. Ik ben een fotograaf en reis veel, alleen of in enig gezelschap (Afrika, Azië, Verenigde Staten). Israel staat al heel lang op mijn lijstje en Egypte eigenlijk ook.

Een keertje kennismaken?
jandezeeuw@planet.nl
Iovanni is offline  

Tags
egypte, israel

Onderwerp opties voor "3 weken Egypte/Israël okt/nov '10"

• Reageer

• Printversie

• Nieuw onderwerp

• Sitemap Reisgenoten Forum

Onderwerpopties
    Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
    Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
    2 weken duik vakantie in dahab egypte eeftje123 Reisgenoten Forum 2 07-10-08 21:44
    Reisgenote gezocht nr Egypte, Israel,.. middleast Reisgenoten Forum 6 12-05-08 15:55
    Reis via Turkije, Syrie, Libanon en Israel naar Egypte-visa nodig? Draak Egypte Reiscafé 0 15-04-08 16:37
    Egypte of Egypte en Jordanië?? Marijke72 Egypte Reiscafé 5 20-04-07 15:57

JANUARI 2012
    21 jan: Wereldwijzer Afrika Dag 2012

MAART 2012
    10 mrt: Wereldwijzer Vrijwilligersdag

MEI 2012
    Wereldwijzer Azië dag

SEPTEMBER 2012
    Wereldwijzer Midden- en Zuid-Amerika dag

WERELDWIJZER VOORDEEL
    10% korting op je reisverzekering
    10% korting op buitenlandse SIM kaarten

Adverteren | Persberichten | Contact || Huisregels Wereldwijzer | Gratis registreren
    Facebook Twitter RSS feed Wereldwijzer

Forum software: vBulletin
    Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO
    Copyright QuaMundi Travel Media 2000 - 2011