ForumsWeblogsNieuws & TipsFoto albumsReisgenotenErvaringenWereldreisVrijwilligerswerkReismarktReiscafé

Ga terug   Wereldwijzer Reis Forums > Thematische Reisforums > Reisgenoten Forum

Mededelingen

Onderwerpopties Weergavemodus
 09-03-10, 19:51   #1

Registratie: 07-09-2009 Waar: utrecht Forum berichten: 6 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Question Reisgenoot gezocht naar Buenos aires

Lieve mensen,

Ik ga in Juni op bezoek bij een vriend voor een maand in Buenos aires en ik ben opzoek naar een reisgenoot.
Ik zou het leuk vinden om met iemand samen te reizen naar buenos aires als gezeldschap voor onderweg.

Het lijkt mij tevens leuk om ook met iemand anders te kunnen afspreken of dingen te kunnen doen in buenos aires naast die vriend die ik bezoek.
Ben jij wel al eens eerder naar Buenos Aires geweest en/of ken je de weg daar een beetje en lijkt het jou ook leuk om iemand dingen te kunnen laten zien? Dan hoor ik dit graag van jou. Misschien kunnen we vooraf nog eens ontmoeten en gezellig kletsen?

Geinterreseerd? Let me know, stuur mij een email!

Chau, Nikki
nikki88 is offline  

Onderwerp opties voor "Reisgenoot gezocht naar Buenos aires"

• Reageer

• Printversie

• Nieuw onderwerp

• Sitemap Reisgenoten Forum

Onderwerpopties
    Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
    Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
    Vliegen van La Paz naar Buenos Aires ivohenken Bolivia Reiscafé 0 17-02-10 00:04
    Van Rio naar Buenos Aires Periode FEB 10 staerke Wereldreis Forum 0 10-12-09 23:21
    Midden-/Zuid-Amerika Met vrachtboot naar Buenos Aires op 3 okt bluescruiser Reisgenoten Forum 1 07-10-09 14:53
    Per cargoschip naar Buenos Aires? Magriço Argentinië Forum 5 22-09-08 15:51
    Reisgenoot Buenos Aires - Sao Paulo Roos44 Reisgenoten Forum 1 18-10-07 02:05

JANUARI 2012
    21 jan: Wereldwijzer Afrika Dag 2012

MAART 2012
    10 mrt: Wereldwijzer Vrijwilligersdag

MEI 2012
    Wereldwijzer Azië dag

SEPTEMBER 2012
    Wereldwijzer Midden- en Zuid-Amerika dag

WERELDWIJZER VOORDEEL
    10% korting op je reisverzekering
    10% korting op buitenlandse SIM kaarten

Adverteren | Persberichten | Contact || Huisregels Wereldwijzer | Gratis registreren
    Facebook Twitter RSS feed Wereldwijzer

Forum software: vBulletin
    Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO
    Copyright QuaMundi Travel Media 2000 - 2011