ForumsWeblogsNieuws & TipsFoto albumsReisgenotenErvaringenWereldreisVrijwilligerswerkReismarktReiscafé

Ga terug   Wereldwijzer Reis Forums > Thematische Reisforums > Reisgenoten Forum

Mededelingen

Onderwerpopties Weergavemodus
 13-03-10, 18:29   #1

Registratie: 15-11-2009 Waar: Brabant Forum berichten: 5 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Rondreis West-Amerika - juli 2010

Hoi allemaal!

Als eerste zal ik mezelf eventjes kort voorstellen. Ik ben Emma, 20 jaar oud, studerend en natuurlijk reislustig!

Een tijdje geleden was ik ook al opzoek naar een reisgenootje, die heb ik toen gevonden, maar door omstandigheden kan hij niet meer mee.
En nu ben ik dus opnieuw opzoek naar een leuk reisgenootje voor een rondreis door West-Amerika voor ongeveer 3 a 4 weken. Het 'probleem' is dat ik al vrij heb gekregen van m'n werk voor de weken die mijn vorig reisgenootje en ik in gedachten hadden, namelijk de hele maand juli. Hieraan zit ik dus helaas vast.

Lijkt het je wat? Laat dan een berichtje achter of stuur me een pb-tje!

Groetjes Emma
Emmaa1990 is offline  
 15-03-10, 16:09   #2

Registratie: 01-03-2010 Waar: Overijssel Forum berichten: 4 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Re: Rondreis West-Amerika - juli 2010

Hoi Emma!

Ik ben Lotte, 19 jaar en heb momenteel een jaartje niksnutten i.v.m. een verkeerde studiekeuze. Nu ik zo thuis zit begint het wel te kriebelen om naar Amerika te gaan. Ik ben er persoonlijk al twee keer geweest, maar dan alleen in Nashville en omgeving zonder echte touristische uitstapjes. Toch was het een goede ervaring!

Ik zat ook aan 3/4 weken te denken en ik vroeg me eigenlijk af wat jij had gepland. Had je eventueel al hostels/hotels/campings opgezocht? Welke steden en parken wil je graag zien en hoe lang was je van plan om overal te blijven?

Groetjes,

Lotte
InAPolaroid is offline  
 21-03-10, 18:00   #3

Registratie: 21-03-2010 Forum berichten: 3 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Hey Emma!

Ik ben Jeroen, 24 jaar, en heb ook de hele maand juli vrij. Ik ben bezig aan mn laatste jaar dat loopt tot eind juni, en begin in augustus te werken.

Ik zou deze zomer graag enkele weken wegzijn, en een rondreis door West-Amerika lijkt mij een leuk idee!

Tot nu toe had ik nog geen concrete plannen naar waar of met wie, dus ga ik vol voor voorstellen die mij interessant lijken!

Laat ge iets weten? x Jeroen
AdventureTravel is offline  
 31-03-10, 18:41   #4

Registratie: 15-11-2009 Waar: Brabant Forum berichten: 5 Heeft/is bedankt: 0 / 0

Ik ben nog steeds opzoek naar een reisgenootje! Dus reacties zijn van harte welkom!
Emmaa1990 is offline  

Onderwerp opties voor "Rondreis West-Amerika - juli 2010"

• Reageer

• Printversie

• Nieuw onderwerp

• Sitemap Reisgenoten Forum

Onderwerpopties
    Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
    Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
    Tips gevraagd bij rondreis West-Amerika juli 2010 Mnoe Amerika: Reizen en Vakantie Vraagbaak 33 08-04-10 13:26
    3 weekse rondreis West-Canada juli Crazy9 Canada Reiscafé 13 15-03-10 16:36
    tips voor onderweg rondreis west-Amerika juli 2010 Verver Amerika: Reiscafé 0 27-02-10 22:25
    Rondreis west amerika 21 dagen mariannehoogendam Amerika: Reizen en Vakantie Vraagbaak 5 17-02-10 11:49
    Tips rondreis westen Amerika juli 2010 met gezin CarolineM Amerika: Reizen en Vakantie Vraagbaak 21 16-02-10 18:39

JANUARI 2012
    21 jan: Wereldwijzer Afrika Dag 2012

MAART 2012
    10 mrt: Wereldwijzer Vrijwilligersdag

MEI 2012
    Wereldwijzer Azië dag

SEPTEMBER 2012
    Wereldwijzer Midden- en Zuid-Amerika dag

WERELDWIJZER VOORDEEL
    10% korting op je reisverzekering
    10% korting op buitenlandse SIM kaarten

Adverteren | Persberichten | Contact || Huisregels Wereldwijzer | Gratis registreren
    Facebook Twitter RSS feed Wereldwijzer

Forum software: vBulletin
    Copyright ©2000 - 2012, Jelsoft Enterprises Ltd.
    SEO by vBSEO
    Copyright QuaMundi Travel Media 2000 - 2011