Ga terug   Wereldwijzer Reis Forums > Landen Forums > Italië Forum > Italië Reisforum - ervaringen en beoordelingen > Ervaringen met hotels in Rome

Mededelingen

Onderwerpopties Weergavemodus
 15-03-10, 15:25   #1

Heeft bedankt: 0
Is bedankt: 1
 Appartementen in Rome met Rental in Rome

Hey,

Ik heb onlangs een nieuwe manier van citytrippen ontdekt. Ik heb de perfecte manier gevonden om meer waar voor m'n geld te krijgen. Ik vond op het internet volgende site http://www.rentalinrome.com/nl.htm , een site waar je appartementen kan huren in het centrum van de stad. Dit is veel goedkoper dan een hotel en dus in combinatie met een vlucht van ryanair zeer kostenbesparend. De mensen van rental in rome waren uitermate vriendelijk en de man waar we contact mee hadden via mail sprak zelfs nederlands, hoe praktisch is dat. Met het geld dat we zo uitspaarden zijn we een aantal keren lekker gaan eten in het centrum van de stad. Ik kan het aan iedereen aanraden.

groetjes

ps: dit is het appartement waar we verbleven, zalige luxe, super locatie http://www.rentalinrome.com/sinibald...palacea_nl.htm
Lieveke1987 is offline  
Lieveke1987 wordt bedankt door:

Onderwerp Opties

• Reageer op bovenstaand onderwerp

• Plaats een nieuw onderwerp of vraag in dit forum

|

Sitemap Ervaringen met hotels in Rome

Onderwerpopties
Weergavemodus

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
[Asia Travel] Thrifty Car Rental signs Partnership for New Rental Network in Turkey Redactie Buitenlands reisnieuws 0 08-05-06 14:27
Rome stephanie_r Italië Reiscafé 1 20-07-05 13:38
' Rome Is Vol ' riemer Het laatste Europa nieuws 2 07-04-05 15:54
Rome imhothep Italië Reiscafé 4 17-02-05 19:55
Rome Gast: daphne Reisgenoten Forum 1 03-06-03 21:25

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 09:56.

Forum software: vBulletin
Copyright ©2000 - 2010, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO
Copyright QuaMundi Travel Media 2000 - 2010
Tekstversie - Italie - Sitemap - Berichten

Adverteren | Persberichten | Contact || Gratis registreren RSS feed Wereldwijzer