-
Re: Thailand zever-topic: Aan den toog
Gefeliciteerd, George. Een vriend van mij hier in Bangkok werd verleden jaar vijftig, en op zijn verjaardag - we dronken samen een borreltje in the Asoke area - zei hij tegen mij dat de tweede helft van zijn leven nu was begonnen.
-
thaitanic wordt bedankt door:
-
Hiep hiep hoera. Van harte George.
-
Diedo wordt bedankt door:
-
Nou bedankt iedereen voor de felicitaties !!
Het zal vandaag een drukke dag worden,krijg bezoek over de vloer.
Hopelijk brengen ze een kratje Singha mee,want zelf kan ik me niet verplaatsen met die stomme plaaster aan mijn voet.
Nou voor jou zal dat ook een grote verbetering zijn dat je boven je werk kan wonen Dave!
groetjes,georges.
-
-
 Origineel gepost door georgessiam
Nou voor jou zal dat ook een grote verbetering zijn dat je boven je werk kan wonen Dave!
Ja, ideaal.....hoef voortaan alleen nog maar wat trappen af en dan ben ik al op kantoor. Prettig als ik een keer laat klanten nog moet ontvangen, kan als ze weg zijn zo naar boven
Op vakantie naar Thailand ? Kijk voor tours en hotels eens op de website van Viengtravel of neem contact op met mij ! 'Like us' on Facebook !
Voor meer Thailand reisinformatie kijk je op ReisdoorThailand !
-
-
-
tabemartine wordt bedankt door:
-
 Origineel gepost door Krung Thep
Ja, ideaal.....hoef voortaan alleen nog maar wat trappen af en dan ben ik al op kantoor. Prettig als ik een keer laat klanten nog moet ontvangen, kan als ze weg zijn zo naar boven 
Nou hopelijk valt de huurprijs mee Dave! Is er bij jou een goed hotel in de geburen ?(prijsklasse rond de 700a 800 bath)
Laatst aangepast door georgessiam : 27-07-12 om 10:42
-
-
-
-
Nou hopelijk valt de huurprijs mee Dave! Is er bij jou een goed hotel in de geburen ?(prijsklasse rond de 700a 800 bath)
De huurprijs blijft ongeveer hetzelfde....
Er zijn hier een paar airport hotelletjes in de omgeving die redelijk geprijsd zijn....vaak inclusief de transfers vanaf/naar de airport.
Op vakantie naar Thailand ? Kijk voor tours en hotels eens op de website van Viengtravel of neem contact op met mij ! 'Like us' on Facebook !
Voor meer Thailand reisinformatie kijk je op ReisdoorThailand !
-
-
 Origineel gepost door Krung Thep
De huurprijs blijft ongeveer hetzelfde....
Er zijn hier een paar airport hotelletjes in de omgeving die redelijk geprijsd zijn....vaak inclusief de transfers vanaf/naar de airport.
Het is omdat ik van plan ben de volgende dag in de namiddag naar Khon kaen te vliegen.(liefst met een frisse kop)
Wil daar ff mijn chatvriendin bezoeken,alsook een bezoekje brengen aan Wat No wang .
Ook zou ik graag Prasat Pueai Noi willen bezoeken,de grootste Khmer heiligdom in Isaan(ben daar nog nooit geweest)
Plannen voor nadien heb ik nog niet (kan daar alle kanten uit)
-
-
-
Cindy_vd_M wordt bedankt door:
-
-
-
-
-
het is hier bewolkt en in de avond gewoon koud op de brommer dus kan er warme chocolademelk op het menu gezet worden
zal de thaise logica nooit begrijpen.
waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
-
-
Nou hier in het noorden van Antwerpen is het ook niet veel soeps(temp:15%) momenteel!
Straks een thaise vispannetje openen en klaarmaken,tijdens het eten doe ik mijn ogen dicht en denk virtueel over de plaatsen in Thailand waar ik graag zou willen zitten.
-
-
-
somtampoepala wordt bedankt door:
-
 Origineel gepost door somtampoepala
@ George,
Van harte met je verjaardag  lees het allemaal nu pas omdat de prioriteit heden ten dagen ergens anders ligt en daarom niet dagelijks meer op het forum aanwezig ben, drukke tijd gehad met ons restaurant vooral de eerste week bomvol, nu even in de rustige mode omdat vele mensen op uittocht zijn maar dat was ingepland.... hier een link naar mijn website www.lemon-leaf.nl het is nog under construction maar wordt nog verder uitgebreid met oa betere
Dus bent u in Purmerend of omgeving, dan is het lekker authentiek Thais eten bij LemonLeaf
Ook te vinden op Facebook LemonLeaf Thais Restaurant.
Nou ik dacht het al,dat je met andere prioriteiten bezig was momenteel,Jan!
Das toch geweldig dat je nieuwe zaak goed marcheerd!
Zal beslist je website bezoeken,Jan!
Nog veel suc6 met je nieuwe zaak en als het van pas komt dan zal ik je eens komen opzoeken in Purmerend.
Hoe is het met je huisje in Hua Hin,nog kandidaten gevonden?
groetjes en bedankt voor je felicitaties wat betreft mijn verjaardag!
Nou als ik ff op de afhaalmenu klik dan valt het me meteen op dat de prijzen wel heel democratisch zijn,Jan!
Vergeet niet een link te plaatsen van je zaak in je handtekening !!
Laatst aangepast door georgessiam : 29-07-12 om 11:41
-
-
Nou ik dacht het al,dat je met andere prioriteiten bezig was momenteel,Jan!
Das toch geweldig dat je nieuwe zaak goed marcheerd! 
Zal beslist je website bezoeken,Jan!
Nog veel suc6 met je nieuwe zaak en als het van pas komt dan zal ik je eens komen opzoeken in Purmerend.
Hoe is het met je huisje in Hua Hin,nog kandidaten gevonden?
groetjes en bedankt voor je felicitaties wat betreft mijn verjaardag! 
Nou als ik ff op de afhaalmenu klik dan valt het me meteen op dat de prijzen wel heel democratisch zijn,Jan!
Vergeet niet een link te plaatsen van je zaak in je handtekening !!
De prijzen zijn naar mijn inziens vrij redelijk voor Nederlandse begrippen, het restaurant prijs ligt een fractie hoger maar allé daar wordt ge wel voor bediend en wij doen de afwas voor u .
Dacht eigenlijk meer aan een gratis advertentie op Thailand WW ipv een link in mijn handtekening gezien de jarenlange service verlening aan hun 
Nog zoekende voor kandidaten(huis) maar is aanbesteed aan een goede kennis/vriend die werkzaam is bij het Subhamitra hotel te HuaHin komt wel goed
-
-
-
-
-
-
-
-
 Origineel gepost door zaan
Leuk een Thais restaurant Purmerend.
Waar ongeveer, want via contact kun je dat (nog) niet lezen.
Wel vreemd om opeens een prijs van €11,50 voor pad thai te zien 
Hoi Zaan zie : https://www.facebook.com/#!/pages/Le...651728?sk=info
Haha ja dat is wat anders als een paar Bath he maar goed voor NL prijzen zeer redelijk toch?
Eindelijk onze eigen webwinkel....... www.arunsiam.nl
don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience
-
-
 Origineel gepost door zaan
Leuk een Thais restaurant Purmerend.
Waar ongeveer, want via contact kun je dat (nog) niet lezen.
Wel vreemd om opeens een prijs van €11,50 voor pad thai te zien 
Tja inkoop verkoop €€€€€€ maar ik weet restaurants waar het duurder is !
Plantsoenstraat 29 Purmerend ruime parkeergelegenheid aanwezig.
De webdesigner gaat vandaag weer ff aan de slag met info etc toevoegen.
-
-
-
-
 Origineel gepost door stevenl
Succes Jan.
Khobkunkrap Steven !!!
-
Soortgelijke onderwerpen
-