-
Re: Thailand zever-topic: Aan den toog
@ georgessiam
Rons Jans inderdaad. En van der Brom zit nu bij Anderlecht. Da's ook prestige voor die mannen, die vinden het maar wat mooi om in het "buitenland" werken...
-
-
pff de temperaturen hier zijn echt niet normaal op het moment, lijkt wel warmer dan in april.
de watersituatie wordt ebr ook niet beter op.
zal de thaise logica nooit begrijpen.
waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
-
-
 Origineel gepost door baco101
pff de temperaturen hier zijn echt niet normaal op het moment, lijkt wel warmer dan in april.
de watersituatie wordt ebr ook niet beter op.
Wat ik zo zag komt er weer voldoende regen aan Baco? Van mij hoeft het echter even niet aangezien wij vrijdag heen gaan om toch een beetje zomer te krijgen haha!
Eindelijk onze eigen webwinkel....... www.arunsiam.nl
don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience
-
-
Heren en Dames,
Ben benieuwd naar jullie bevindingen/reacties ;-)
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=144482
don't argue with idiots. they'll drag you down to their level and beat you with experience
-
-
Vriendschappelijk interland Belgie-Nederland vandaag. Zet in op 1-1.
-
-
 Origineel gepost door thaitanic
Vriendschappelijk interland Belgie-Nederland vandaag. Zet in op 1-1.
Tja,momenteel is het naar 45 minuten spelen 1-0 voor de Belgen.
Ofdat ze hun voorsprong gaan houden na 90 minuten is een andere vraag?
Hou het bij 1-2 voor de Nederlanders.
-
-
@georgessiam
Ik zou het niet erg vinden als de Belgen winnen. Ten eerste gun ik ze het wel, en ten tweede schud dat het zooitje verwende hollanders hopelijk ook goed wakker.
-
-
@georgessiam
Ik zou het niet erg vinden als de Belgen winnen. Ten eerste gun ik ze het wel, en ten tweede schud dat het zooitje verwende hollanders hopelijk ook goed wakker.
Nou na 67 minuten spelen is het al 1-2 in het voordeel van Oranje.
Zou ik toch gelijk krijgen op het einde dat de wedstrijd wordt afgesloten in een overwinning van de Nederlanders?
-
-
Wel een ding is zeker, georges, ik lig er al uit met mijn voorspelling - en jij doet nog steeds mee.
-
-
-
-
4-2. Pffffff.....
Nou een 2-2 was een betere resultaat geweest,de belgen kregen goal 3 en 4 cadeau !
Wat me wel verbaasde was de uitslag Duitsland & Argentinie 1-3 .
Laatst aangepast door georgessiam : 15-08-12 om 23:15
-
-
Ben weer ff klaar met dat voetbal niet na deze wedstrijd hoor maar hoofdzakelijk na die deceptie op het EK hoop stilletjes dat ze alleen maar op de klote krijgen stelletje verwaande kwasten....
-
-
 Origineel gepost door georgessiam
Nou een 2-2 was een betere resultaat geweest,de belgen kregen goal 3 en 4 cadeau !
Wat me wel verbaasde was de uitslag Duitsland & Argentinie 1-3 .
Mertens scoorde wel, trouwens. Al met al een goede prestatie en opsteker van en voor het Belgisch team.
-
-
 Origineel gepost door somtampoepala
Ben weer ff klaar met dat voetbal niet na deze wedstrijd hoor maar hoofdzakelijk na die deceptie op het EK hoop stilletjes dat ze alleen maar op de klote krijgen stelletje verwaande kwasten....
Ik kan niets anders zeggen dat ik het hier helemaal mee eens ben
-
rik072 wordt bedankt door:
-
-
-
 Origineel gepost door fransjes
 Morgen,sorry was een paar dagen niet online computer was helemaal vast gelopen :mad:alles weer op gefrist dus hoop weer tijden voor uit tegaan
en Georges zie ik goed gaf Belgie Nederland voetbal les 
Nou voetballes is een groot woord Fransjes,de nederlanders waren aan het klungelen in de verdediging.
Het is momenteel nog zoeken voor Lowieke Van Gaal om het juiste team te vinden voor de voorrondes van het WK.
-
-
"klungelen", mijn waarde georges, is een understatement ben ik bang. Overigens, als ik me niet vergis, scoorde Mertens het tweede, zeer belangrijke goal voor de Belgen maar gaf ook de voorzetten voor nummer 3 en 4. Niet slecht voor een invaller...
-
-
"klungelen", mijn waarde georges, is een understatement ben ik bang. Overigens, als ik me niet vergis, scoorde Mertens het tweede, zeer belangrijke goal voor de Belgen maar gaf ook de voorzetten voor nummer 3 en 4. Niet slecht voor een invaller...
Nou er is nog hoop voor Nederland,de Turken bakken er ook niets van (2-0 verlies in Oostenrijk)
Wat betreft Mertens,ja hij heeft goed ingevallen in de tweede helft,hopelijk kan hij ook uitpakken in Wales(volgende maand)
-
-
-
-
-
-
 Origineel gepost door fransjes
 morgen,wat een heet weekend gaat het dit keer worden temperaturen tot wel 35
fijn weekend een ieder 
Dat zijn inderdaad Thaise temperaturen, fransjes. Misschien nog wel warmer, want zo warm is het hier momenteel niet (regelmatig regen en bewolking). Jij ook een goed weekend toegewenst.
-
-
-
-
het is gelukkig iets koeler geworden hiermaar we wachten nog steeds op regen
zal de thaise logica nooit begrijpen.
waarom laten sommige toeristen hun hersens thuis
-
-
 Origineel gepost door baco101
het is gelukkig iets koeler geworden hiermaar we wachten nog steeds op regen
Nou hier in het noorden van Antwerpen is het al momenteel zo'n 29° graden,men verwacht op het midden van de dag temperaturen van 35°.
Heb vanmorgend mijn inkopen al gedaan,(een kratje jupiler was ook aan mijn boodschappen lijstje toegevoegd) Baco!
-
Soortgelijke onderwerpen
-
Phoenix1984 in forum Working Holiday & Young Professionals
Reacties: 56
Laatste: 10-02-09, 16:00
-
bloem29 in forum Vakantiefoto's Turkije
Reacties: 1
Laatste: 13-01-09, 22:00
-
Xander in forum Wereldwijzer Reiscafé