STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Gids gezocht Sulawesi

Reacties
    94

Gids gezocht Sulawesi

Dit jaar zijn wij naar Java - Bali geweest. Volgend jaar willen wij graag naar Flores en Sulawesi.
    Nu ben ik voor Sulawesi nog op zoek naar een leuke spontane gids.
    Wie kan er mij een aanbevelen?
    Heeft iemand nog tips over Sulawesi ik hoor het graag.

Reacties
    2

Re: Gids gezocht Sulawesi

Wij 4 personen zoeken ook naar gids voor Sulawesi voor periode begin oktober
    Ongeveer 8 ŗ 9 dagen

Reacties
    17

Re: Gids gezocht Sulawesi

Wij hadden Yatim als gids in Rantepao, hebben met hem ook een 2daagse trekking gedaan. Ik ben zijn mailadres kwijt maar je kunt met hem in kontakt komen via dodo. donow77@hotmail.com
    Via dodo hadden we ook een chauffeur voor 9 dagen die ons via tentena naar Rantepao en daarna via Sengkang en Bira naar Makassar heeft gebracht. Trouwens de jeeptour die we naar Lore Lindu gedaan hebben was ook erg leuk, maar ik weet niet of je daar tijd voor hebt als je de 2 eilanden wil combineren.
    vervolgens vlogen we naar het noorden, daar vergaten ze ons van het hotel op te halen en daardoor kwamen we in kontakt met vasko van http://www.joenjo-tours.com/
    hij heeft ons toen naar Tomohon gebracht, we hebben met hem de omgeving verkend en zijn naar het Tangkoko park gegaan, erg leuk is de nacht/vroege ochtend wandeling daar( je ziet tarsiers, makaken, en als je geluk hebt een vogelspin en een sulawesijaarvogel of een python.) Vasko sprak goed Engels.

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount