STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

10 vragen aan: Thyn (beheerder Taalreizen Forum & Ecotoerisme Forum)

georgessiam Guest

10 vragen aan: Thyn (beheerder Taalreizen Forum & Ecotoerisme Forum)

Wereldwijzer wordt onderhouden door een team van enthousiaste forumbeheerders.Zo stellen we vandaag Thyn voor die beheerder is van 2 forums namelijk het Ecotoerisme Forum en het Taalreizen Forum
    Buiten dat hij graag op reis gaat naar Spanje heeft Marvin ook andere hobby's namelijk voetbal, zo is hij een vervend voetbal supporter van NAC Breda.

Hoogste tijd om zijn reiservaringen en andere hobby's te weten te komen in de Reizigers Nieuwtjes rubriek, de "10 vragen aan"

Heb je zelf nog vragen aan Marvin, stel ze gerust hieronder als reactie. Wil je zelf ook figureren in de "10 vragen aan"? Plaats dan je antwoorden met een aantal reisfoto's in de helpdesk: www.wereldwijzer.nl/helpdesk

1. Wie ben je?

Ik ben Marvin van Dongen, de 31-jarige eigenaar van Stulango, Moving Cultures, een taalreis organisatie. Een reis, taal en cultuur fan pur sang. Geboren te Waalwijk, getogen te Breda en na wat uitstapjes in Parijs en Brussel nu wonend in Amersfoort waar mijn vrouw vandaan komt ! Ik woon hier met vrouw, en sinds 16 november met 2 zonen (ben de trotse papa geworden van onze tweede zoon )

2. Wat is je reiservaring?

Ik heb veelal binnen Europa gereisd met wat uitstapjes richting Noord Afrika en Zuid Amerika. Ik kom vooral graag in het (Zuid) Oosten van Europa. Zo heb ik daar reeds Polen (meerdere malen), OekraÔne, Bulgarije (meerdere malen), RoemeniŽ, ServiŽ (meerdere malen), Montenegro, KroatiŽ (meerdere malen), en MacedoniŽ bezocht.

3. Wat is je volgende reisdoel?

Grappig genoeg staat dit nog niet vast . Ik zou graag weer richting Spanje togen, maar een rondreis door Oost Europa zou ook niet verkeerd zijn. Ik ga me eerst weer eens goed concentreren op mijn gebroken nachten, daarna ga ik weer lekker plannen .

4. Favoriete vervoer?

Ik vlieg erg graag. Zo ben ik ooit eens via Charleroi en Oslo naar Berlijn gevlogen en retour via Palma de Mallorca. Lange leve Ryanair en Easyjet is dan ook mijn motto . Daarnaast rijd ik ook graag auto, dus ook dat is geen probleem.

5. Favoriete land?

Hoewel ik erg graag in het Oosten van Europa kom is mijn absoluut favoriete vakantieland toch echt Spanje. Het is erg jammer dat de mensen Spanje vaak enkel kunnen associŽren met de Costa's die overgoten zijn met dronken jeugd (wat overigens ook niet eens echt waar is). Het land heeft zoveel meer te bieden dan dat. Denk eens aan de Sierra Nevada, Baskenland of GaliciŽ. Ook AndalusiŽ heeft mijn hart gestolen !

6. Favoriete reisorganisatie?

Narcistisch als dat ik ben moet ik hier natuurlijk Stulango, Moving Cultures neerzetten . Maar dat is puur omdat ik eigenlijk geen ervaring heb met andere reisorganisaties. Ik regel mijn trips altijd zelf via Internet en ter plaatsen. Dat is voor mij altijd leuker omdat je voordat je weggaat al actiever bezig bent met wat je allemaal kunt gaan doen tijdens je reis.

7. Meest opvallende meegemaakt op een reis?

Als klein jongetje zijnde (toen ik nog met mijn ouders op vakantie was) waren op reis in Bulgarije. Daar hebben we ons toen over laten halen door een zigeuner familie om een dag met hen op stap te gaan zodat zij ons het echte Bulgarije konden laten zien. Ontzettend vriendelijke mensen (helaas konden we de watermeloen vol met vliegen niet weigeren), die ons een hele dag op sleeptouw hadden genomen met paard en wagen en ons bijvoorbeeld naar een mooi ooievaarsdorp hebben gebracht. Op het einde van de dag wilden ze ook geen fooi van ons aannemen. Ze wilden ons echt laten zien dat zij vaak ten onrechte worden aangezien als de paria's van de bevolking. Zoals in elke verschillende bevolkingsgroepen zitten er rotte appels tussen, maar ook meer dan genoeg zoete !

8. Meest noemenswaardige souvenir?

Ik ben eigenlijk niet zo van de souvenirs, ik sla alles wat ik meemaak op in mijn geheugen en op de foto. Dat zijn mijn meest belangrijke souvenirs ! Nu ben ik wel zo'n raar persoon die uit vrijwel ieder land een bierpul weet mee te nemen. Waarom ? Goeie vraag, geef me een goed antwoord, dan kan ik het voortaan aan mijn vrouw uitleggen als ik weer een nieuwe heb meegenomen .

9. Heb je naast reizen verder nog hobby's?

Ik ben een vervend voetbal supporter. Omdat ik getogen ben in Breda (sinds mijn 3de levensjaar) kan ik natuurlijk niets anders aanhangen dan de prachtige voetbalclub NAC Breda. Hoewel ik in Amersfoort woon heb ik nog steeds een seizoenskaart en ben ik 2 wekelijks in Breda te vinden om onze mannen aan te moedigen.

10. Wat wil je zelf nog verder kwijt?

Weinig . Als jullie vragen hebben, kom maar op !!

Reacties
    6.098

Re: 10 vragen aan: Thyn (beheerder Taalreizen Forum & Ecotoerisme Forum)

Hoi Thyn

Geboren in Waalwijk... Das hier maar 10 minuutjes vandaan. Bevalt het om forumbeheerder te zijn? Want zo ontzettend lang ben je dat nog niet. (Dacht ik.....)

Groetjes Thijs

Reacties
    142

Waar woon je dan ? Ik ken de hele stad verder niet, heb er ook geen familie of iets dergelijks wonen. Bevalt me best, heb de laatste tijd wat weinig tijd gehad helaas :(

Reacties
    6.098

Kaatsheuvel!

Reacties
    142

Aaaah, de Kets ! (aaja, ik zie het staan onder je naam nu, dom dom :-D) .. ben er laatst nog gaan eten bij de Molen ..

Reacties
    9.836

Leuk interview.
    ē Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer

Reacties
    142

Ik dank u .. Naar t is niet meer dan m'n leven hoor :-P

Via Wereldwijzer app

Soortgelijke onderwerpen

1. 10 vragen aan 10 vragen aan: Cyriellie (beheerder Nieuw-Zeeland Forum en OceaniŽ Forum)
    Theiz in forum Van de Wereldwijzer Redactie
    Reacties: 12
    Laatste: 12-06-14, 10:14
  2. Reacties: 5
    Laatste: 05-12-13, 09:17
  3. Reacties: 3
    Laatste: 18-04-13, 21:42
  4. Forum nieuws: Thyn nieuwe beheerder Ecotoerisme Forum
    Jeroen in forum Van de Wereldwijzer Redactie
    Reacties: 3
    Laatste: 27-03-13, 13:35
  5. Nieuw Taalreizen Forum: Thyn stelt zich eens voor :)
    Thyn in forum Even voorstellen...
    Reacties: 5
    Laatste: 26-03-13, 00:07

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount