STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Melbourne!!

Reacties
    3

Cool Melbourne!!

Hoi mensen!

Ik ben Robin ( meisje) 23 jaar oud.
    Vanaf februari vertrek ik voor onbepaalde tijd naar Melbourne om daar te gaan werken/studeren.
    Heeft iemand tips voor betaalbare accommodatie ( gedeeld appartement/ kamer) en voor werk?

Ook lijkt het mij leuk om eventueel af te spreken met mensen die ook richting Melbourne vertrekken.

Ik hoor het graag!

Reacties
    20

Re: Melbourne!!

Hoi Robin,
    Ik ben serena 27 en ga ook in februari naar Oz. Ik ben nog aan het oriŽnteren waar te beginnen. Ik ga voor een jaar vakantie en werken, daarna ga ik door naar AziŽ om verder te reizen. Ik had in mijn hoofd ook te beginnen in Melbourne maar weet niet zo goed of het daar gemakkelijk is werk te vinden en veel mensen te ontmoeten. Misschien leuk om op fb te kletsen, wellicht kunnen we samen die kant op. Groetjes

Reacties
    3

Hoi Serena!
    Klinkt gezellig!
    Ik heb gehoord dat Melbourne een leuke plek is om te starten en dat er veel werk te vinden is!
    Ik vertrek al in Januari naar Bali voor een maand om daarna door te reizen naar Melbourne.
    Weet je al hoelang je in Melbourne wilt blijven ?

Reacties
    7

Hoi!

Ik zit op het moment in Melbourne en ben ook op zoek naar werk. Dit is nog best lastig ongeacht dat ik bijna ieder werk aanneem!

Een kamer/appartement huren daar in tegen gaat vrij gemakkelijk en is goedkoper dan in een hostel verblijven kijk eens op gumtree.com daar kun je veel vinden.

Veel plezier alvast!
    Laatst aangepast door Kees Down Under : 14-11-14 om 11:10 Reden: Link toegevoegd.

Reacties
    20

Hoi robin,
    Ik heb inmiddels een enkeltje naar Sydney geboekt (vertrek 4/2/2015) met een ultimate Oz start packet. Ik Ben dus sowieso 1a2 weken in Sydney en zal daarna door gaan naar melbourne om een bekende op te zoeken in wodonga en misschien met zijn hulp een baan te vinden. Wellicht ben je rond die tijd ook in de buurt en maakt het jou niet uit waar je woont, kunnen we misschien samen woonruimte zoeken en delen.

Reacties
    3

Heey Serena!
    Klinkt goed! Laten we tegen die tijd contact met elkaar opzoeken!
    Ik heb gehoord dat St Kilda een leuke plek is om te wonen in Melbourne dus misschien zouden we tegen die tijd in die plek iets kunnen zoeken!
    Laten we tegen die tijd contact met elkaar opnemen!

- - - Updated - - -

Hoi Suus,

Dankjewel voor de tips!
    Groetjes!

Reacties
    20

Keep in touch!!

Reacties
    3

Hey!
    Ik las jullie berichten en ik vroeg mij af of het jullie al gelukt is een woonruimte te vinden?
    Ik verblijf vanaf 15 maart in Melbourne voor ongeveer een half jaar. Daarna ga ik verder naar IndonesiŽ/Thailand en misschien nog naar Nieuw Zeeland.
    Groetjes Joost!

Reacties
    20

Hoi Joost ik zit momenteel in Sydney, ben van plan om over 2 weken naar Melbourne te vertrekken maar heb nog niks/niemand kunnen vinden die hetzelfde plan heeft.

Reacties
    3

Hoi Sereen, ben je ondertussen al naar Melbourne vertrokken? Hoe gaat het verder? groetjes

Soortgelijke onderwerpen

1. MELBOURNE: Meer redenen waarom Kim zo dol is op Melbourne
    Kees Down Under in forum Attracties & Bezienswaardigheden AustraliŽ
    Reacties: 2
    Laatste: 19-06-15, 09:48
  2. Melbourne
    allanvets in forum Reisgenoten
    Reacties: 0
    Laatste: 18-02-14, 22:00
  3. Melbourne
    astridd in forum Studeren, Stage en (Vakantie)Werk in AustraliŽ
    Laatste: 12-04-12, 12:45
  4. AustraliŽ/NZ Januari 2010 fietsen van sydney - melbourne of adelaide - melbourne
    picomim in forum Reisgenoten Gezocht!
    Laatste: 03-12-09, 12:54
  5. Melbourne...
    Roxyfoxy in forum AustraliŽ Reiscafť
    Laatste: 29-01-06, 14:33

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten