STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

rondreis

Reacties
    6

rondreis

Hallo,

Ik ben van plan om naar australie te gaan en daar te gaan backpacken
    nu heb ik echter nog geen idee van hoe of wat dus vandaar dat ik hier informeer.
    nu zag een een mooie start actie van extreme-gap 1 week starten met een groep van alles en nog wat doen en daarna geholpen worden aan werk,
    het liefst zou ik gewoon willen beginnen en geen planning maken voor hoelang ik wil blijven, en mischien nog later naar andere continenten en/of landen te reizen maar ik zou het liefst willen starten in australie, dus hebben jullie goede tips/suggesties voor mij laat het dan graag weten,
    voorkeuren van natuur/cultuur heb ik niet echt ik wil het liefst gewoon zoveel mogenlijk zien en zoveel mogelijk beleven.

Reacties
    40

Re: rondreis

He luuk! Ben je er inmiddels al? Heb je tips?

Reacties
    6

Hee, ja ik ben er inmiddels als 2 maanden en heb het prima naar me zin ik zou je wel wat tips kunnen geven maar weet je al iets van hoe of wat je het gaat doen?, ik zelf ben begonnen met een starters week in sydney en dat was het absoluut waard verder had ik niks geboekt op de eerste week na en dat is me ook goed bevallen want zodra je hier in australiŽ aankomt zullen de plannen die je gemaakt hebt snel veranderen mijn plannen veranderen soms elke dag! Als je wat meer wilt weten hoor ik het wel

Reacties
    40

He luuk, Wat leuk dat het je zo goed bevalt! Ik wil starten in Melbourne want daar zit een ex klasgenoot van mij. Ik heb verder ook nog geen planning, laat het op mij af komen. Werk je daar nu ook, wat doe je en hoe bevalt het?

Reacties
    1

Hej Luuk, ben jij met xtreme Gap gegaan en zoja Hoe beviel het? Alvast bedankt!

Sent from my SM-G901F using Wereldwijzer mobile app

Soortgelijke onderwerpen

1. Rondreis VAE
    Nenospaijmon in forum Verenigde Arabische Emiraten Forum
    Reacties: 1
    Laatste: 18-08-14, 19:25
  2. Rondreis
    Michel_T in forum BraziliŽ Forum
    Reacties: 3
    Laatste: 06-08-11, 23:04
  3. rondreis
    utusanw in forum Turkije Reiscafť