STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Safari via zanzibar naar tanzania

Reacties
    2

Safari via zanzibar naar tanzania

Hoi allemaal,

In maart willen wij op huwelijksreis naar zanzibar en tanzania. Tot nu toe ben ik gewend om al mijn reizen zelfstandig te organiseren. Voor deze beiden vind ik het net wat lastiger en schakel daarom jullie hulp in. Wat is aan te raden qua safari organiseren vanuit zanzibar naar tanzania. Ik hoor graag jullie ervaringen en tips.

Warme groet,
    Amina

Reacties
    2

Re: Safari via zanzibar naar tanzania

Hallo,

Wij zijn ook een huwelijksreis aan het plannen naar Zanzibar in maart toevallig
    Ik vraag mij ook heel erg af hoe dat ik dit het beste kan combineren met een safari.
    Ik wil namelijk via TUI mijn vluchten en hotel overnachting boeken, maar ben aan het twijfelen of ik dan mijn vlucht 2 of 3 dagen langer moet boeken, zodat ik daar ter plekke een Safari tegen een betaalbare prijs kan bijboeken. Wie heeft dit ooit op zo'n manier geprobeerd? Ik ben wel aan de andere kant bang dat ik dadelijk zonder accommodatie zit als ik ben uitgecheckt bij het hotel en nog 2/3 dagen heb te gaan voor mijn vlucht terug.

- - - Updated - - -

Hallo,

Ik vraag mij ook heel erg af hoe dat ik dit het beste kan combineren met een safari.
    Ik wil namelijk via TUI mijn vluchten en hotel overnachting boeken, maar ben aan het twijfelen of ik dan mijn vlucht 2 of 3 dagen langer moet boeken, zodat ik daar ter plekke een Safarie tegen een betaalbare prijs kan boeken. Wie heeft dit ooit op zo'n manier geprobeerd? Ik ben wel aan de andere kant bang dat ik dadelijk zonder accommodatie zit als ik ben uitgecheckt bij het hotel en nog 2/3 dagen heb te gaan voor mijn vlucht terug.

Reacties
    9

Hoi,
    Wat leuk zeg. Via TripAdvisor kan je veel tips vinden.
    Grt Meriam

Reacties
    2

Hallo,

er zijn kleine vrij goedkope rechtstreekse vluchten van zanzibar airport naar Tanga.
    Van Tanga is er een leuke busverbinding naar Arusha en zo naar het noorden van Tanzania.
    een avontuur op zich!
    groeten

olli

Reacties
    1

hoi wat toevallig,

wij gaan ook op reis (huwelijk) jaar na dato haha van 6 maart tot en met 25 maart naar Zanzibar. Wij willen ook graag een safari tocht doen en denken alles daar te gaan regelen. Echter is een prive reis erg duur en met een groepje is het goedkoper. Misschien kunnen we een groepje vormen en een paar dagen met zijn allen safari doen.

we horen het wel van jullie,

groetjes ibo en miranda

Citaat Origineel gepost door mehtap Bekijk Post
    Hallo,

Ik wil namelijk via TUI mijn vluchten en hotel overnachting boeken, maar ben aan het twijfelen of ik dan mijn vlucht 2 of 3 dagen langer moet boeken, zodat ik daar ter plekke een Safari tegen een betaalbare prijs kan bijboeken. Wie heeft dit ooit op zo'n manier geprobeerd? Ik ben wel aan de andere kant bang dat ik dadelijk zonder accommodatie zit als ik ben uitgecheckt bij het hotel en nog 2/3 dagen heb te gaan voor mijn vlucht terug.

- - - Updated - - -

Hallo,

Ik wil namelijk via TUI mijn vluchten en hotel overnachting boeken, maar ben aan het twijfelen of ik dan mijn vlucht 2 of 3 dagen langer moet boeken, zodat ik daar ter plekke een Safarie tegen een betaalbare prijs kan boeken. Wie heeft dit ooit op zo'n manier geprobeerd? Ik ben wel aan de andere kant bang dat ik dadelijk zonder accommodatie zit als ik ben uitgecheckt bij het hotel en nog 2/3 dagen heb te gaan voor mijn vlucht terug.

Soortgelijke onderwerpen

1. Reizen & Vakantie Vanuit Zanzibar op safari in Tanzania
    sannevdschoot in forum Algemene vragen & discussies
    Reacties: 2
    Laatste: 05-09-16, 12:22
  2. Vanuit Zanzibar op safari in Tanzania
    sannevdschoot in forum Tanzania Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 14-02-16, 17:02
  3. Reacties: 0
    Laatste: 02-01-14, 16:18
  4. Safari Tanzania + (Kenia?) + Zanzibar