STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Huis inrichten in Pilippijnen

Reacties
    30

Huis inrichten in Pilippijnen

Hallo beste lezers, wel een lange tijd geleden dat vele berichten geplaatst zijn maar toch heb ik een beetje advies nodig.
    Ik heb een . Nu ga ik binnenkort terug naar haar en mijn eerste daad is om haar een betere woonruimte te laten zoeken in de omgeving van Quezon.
    Maar dat moet natuurlijk ook ingericht worden en daarover zou ik graag wat advies willen verkrijgen.
    Iets wat men daar zeker nodig heeft is een airco en kan iemand me daaromtrent een richtprijs geven. Want ik moet daar kunnen rondkomen met 1000€.
    Graag enkele adviezen en wat betreft meubels en zo heb ik wel mijn licht ter plaatse kunnen opsteken.

Reacties
    2

Re: Huis inrichten in Pilippijnen

1000 euro moet je maandelijks mee rond kunnen komen tenzij je elke dag naar een restaurant wilt. Electra kost wel naar verhouding veel, dus koop een energiezuinige airco. Wellicht iets duurder in aanschaf, maar je bespaard maandelijks aanzienlijk. Houdt gewoon Nederlandse prijzen aan voor de inrichting en vaste lasten, dan zal je zeker een hoop overhouden aan het eind, maar dat kan je mooi in je spaarpotje leggen. 1000 euro (netto) moet voldoende zijn.

Soortgelijke onderwerpen

1. Reizen & Vakantie Oppas huis of huis te huur gezocht voor 2 maanden, december en januari
    Hendrik de Kruijf in forum Markt: Te koop, te huur en gevraagd op Curacao
    Reacties: 2
    Laatste: 26-07-15, 15:12
  2. Reacties: 0
    Laatste: 18-12-12, 14:34
  3. Reacties: 0
    Laatste: 13-07-11, 16:00
  4. Huis inrichten kaapstad
    marijemailt in forum Zuid-Afrika Forum
    Reacties: 4
    Laatste: 24-04-11, 16:13
  5. [nu.nl] Wanhopig echtpaar vraagt huis aan huis om eicel