STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Peru-Bolivia en misschien colombia half januari tot en met maart 2018

Reacties
    3

Peru-Bolivia en misschien colombia half januari tot en met maart 2018

Dag Allemaal,

Ik ben van plan om van half december tot half januari met mijn vriend te reizen in Chili. Hij gaat daarna weer terug naar Nederland maar ik wil graag nog wat meer zien van Zuid-Amerika. Mijn plan is nu om naar Peru en Bolivia te gaan. Ik heb verder nog geen plannen of reisschema's. ( Alle tips zijn welkom!) Maar ik zoek dus iemand die het ook leuk lijkt om door bovenstaande landen te reizen.

Even kort over mijzelf:
    Ik ben Anne en 26. Ik hou er van om andere culturen te ontdekken. Mijn ideale reis is een mix van nieuwe culturen ontdekken, natuur, relaxen en wandelen. Op dit moment spreek ik nog geen spaans maar ik start met een spaans cursus in Nederland en wellicht een spaanse cursus in Peru of Bolivia.

Lijkt het je leuk om mee te gaan? Laat het mij weten!

Reacties
    2

Re: Peru-Bolivia en misschien colombia half januari tot en met maart 2018

Hoi Anne,

Leuke plannen! Ik ben zelf van plan om vanaf februari te gaan reizen. Ik start in Costa Rica en wil daarna naar zuid-amerika reizen, waaronder ook Chili. Ik weet niet hoe lang jij ongeveer weg wil blijven, wellicht dat we iets voor elkaar kunnen betekenen.

Ik ben trouwens 25, en mijn wensen voor de reis komen overeen met die van jou!

Ik hoor graag wat je plannen zijn.

Groetjes,

Marla

Soortgelijke onderwerpen

1. Hulp gevraagd Colombia Peru Bolivia
    MKWORLD in forum Zuid-Amerika Reiscafé
    Reacties: 0
    Laatste: 13-07-17, 10:53
  2. tips colombia,peru, bolivia
    Maritari in forum Zuid-Amerika Reiscafé
    Reacties: 1
    Laatste: 18-11-15, 15:23
  3. Reacties: 3
    Laatste: 23-09-14, 22:28
  4. Midden-/Zuid-Amerika Gezelligheid gezocht in Peru, Bolivia, Ecuador en Colombia in de periode dec t/m maart
    Jetty1980 in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 3
    Laatste: 08-11-13, 08:25
  5. Midden-/Zuid-Amerika Reisgenoot januari 2012 Chili, Argentinie Brazilie Peru Bolivia Equador Colombia cuba
    ECM1983 in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 0
    Laatste: 13-11-11, 16:22

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount