STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Te koop Land cruisers, HZJ80, HDJ100, HZJ78, HZJ73

Reacties
    2

Te koop Land cruisers, HZJ80, HDJ100, HZJ78, HZJ73

Beste mensen allemaal.

Even voorstellen : ik ben Luc 45j en heb als hobby toyota land cruisers.
    Ik probeer ze te redden van de afbraak en nieuw leven te geven, maar ook jonger modellen die in prima staat zijn.
    Die kijk ik dan na zo goed als het kan en verkoop ze aan liefhebbers. Mijn prijzen zijn zeer schappelijk en een stuk onder de garage prijzen.
    Wat er meestal staat zijn zo goed als altijd 6 cilinders.
    Waarom 6 cilinders? Dit zijn de sterkere types, met beter chassis en assen. Ook zijn die motoren zeer robuust.
    Welke modellen zijn er?
    Soms model HJ60. 4.0D of TD
    Modellen 80 series, met of zonder ambulance deuren achteraan. 4.2D of 4.2TD.
    Modellen 70 series, hzj70, 73 ,74 ,75 ,78. Standaard of geprepareerd voor offroad of camper. 4.2D, soms met aftermarket turbo.
    Modellen 100 series, HZJ105, HDJ100, Standaard of overlanders. 4.2D, 4.2TDI.
    Ook voor banden en velgen kan men bij mij terecht.
    Er liggen een deel occassie maar ook de nieuwe.
    Ook enige onderdelen zijn hier te vinden, let op, ik ben geen afbraakhandel.
    Stuur me een bericht of mail wat u wenst.

Moest de wagen van uw keuze er niet bijstaan kan ik altijd op zoek gaan voor u.
    Maar zoals gewoonlijk, prijs naargelang kwaliteit. De gouden landcruiser voor een appel en een ei is oplichterij.
    Ik vind ze in binnen en buitenland, maar heb al dikwijls ondervonden dat land cruisers in Belgie goedkoopste zijn.

Grtn Luc
    Laatst aangepast door georgessiam : 03-09-17 om 10:00

Reacties
    6

Re: Te koop Land cruisers, HZJ80, HDJ100, HZJ78, HZJ73

Luc,

hoe kan ik zien wat je te koop aan kunt bieden aan land Cruisers? Ik zoek een 79 met canopy of 78

Soortgelijke onderwerpen

1. Te koop: Toyota Landcruiser HZJ78 - expeditie-klaar
    DBafrika in forum Tweedehands reisspullen
    Reacties: 8
    Laatste: 25-02-14, 19:01

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden