STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Heb je al een reis gepland voor 2018?

Reacties
    609

Re: Heb je al een reis gepland voor 2018?

Plannen heel veel, maar ik heb nog niks concreets geboekt. (eerst nog naar Oeganda, Rwanda en DRC over enkele weken, daarna zit er nog een verhuizing in de planning)

Maar ik denk dat ik een klettersteig/via ferrata vakantie ga doen in Oostenrijk of Zwitserland. Ergens in juni en dat boek ik pas op het laatste moment. Ik wacht het mooie weer af.

Verder wil ik graag in het najaar naar Japan.
    http://www.elizabethontheroad.com

Bezoek mijn vernieuwde website! Vele verhalen en foto's van de landen die ik heb bezocht.

Reacties
    70

Onze planning is om naar Peru en een omliggend land erbij te gaan!

Sent from my iPhone using Wereldwijzer mobile app

Reacties
    7

Ben wel druk in de weer met uitzoeken. Zijn er nog meer goeie tips?

Reacties
    42

Hoi Kevinnie
    Gewoon naar Madeira gaan !

Reacties
    11

we gaan naar VIETNAM zoo'n zin in

Sent from my SM-G930F using Wereldwijzer mobile app
    monique

Reacties
    142
    Blogposts
    2

Yes. Ticket is geboekt van 7/2 - 26-3 naar...........verrassing Kenia
    RiNique
    site
    rinique@live.be

Reacties
    1

Wij hebben net een wegbrengcamper geboekt en gaan van 17 april tot 12 mei reizen van Toronto naar Vancouver; waarbij we als voornaamste doel hebben het YellowStone Park. We hebben Canada en Alaska al 5X gedaan en gaan nu eens wat zuidelijker zitten. Mocht iemand nog tips hebben voor ons; dan houden we ons aanbevolen.

Reacties
    1

Zo fijn om al na te denken over reisplannen in 2018. In de voorjaarsvakantie wil ik nog even geld sparen. Aankomende zomer wil ik namelijk een toffe reis naar Hawaii gaan maken. Die reis wil ik bij gaan houden op http://www.transatlas.nl/. Misschien leuk voor jullie als je ook een reis naar Hawaii wilt gaan maken, maar nog twijfelt! Verder wil ik er misschien nog wel even tussenuit in de meivakantie, maar ik weet nog niet zo goed waarheen. Iemand ideeŽn naar een plek die niet al te duur zijn?

Reacties
    42

Hoi Patricia
    Als voorbereiding op Hawaii kan ik je Madeira aanbevelen, waar ik trouwens elk jaar toe. Ik kan je een goed hotel aanbevelen: www.vilamia.net

Reacties
    11.543

Citaat Origineel gepost door zaan Bekijk Post
    We hebben het er over gehad om in maart weer eens naar Australie te gaan, niets concreets.
    ... en zelfs om volgend jaar september weer naar Schotland te gaan
    ē Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer

Reacties
    7

AustraliŽ staat nog op de planning, maar weet niet of ik dat al in 2018 ga doen.

Reacties
    42

Hoi Zaan bijna een heel jaar lang op reis !

Reacties
    11.543

Citaat Origineel gepost door Luc Cant Bekijk Post
    Hoi Zaan bijna een heel jaar lang op reis !
    ē Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer

Reacties
    3

Januari Timkat festival Ethiopie, April/mei New York en juli/augustus Madagascar. In het najaar zie ik nog wel.

Reacties
    1.279

Voor diegenen die nog in de faze VOOR de planning zitten ...
    Heb je al eens gedacht aan een reis naar BraziliŽ ?
    Een land met een aangenaam tropisch klimaat, een rijke kultuur, indrukwekkende natuur, heerlijke stranden ... voor elk wat wils.
    En voor wat Bahia (in het noordoosten) betreft kan je ook terecht bij een Vlaamse expat die ze zelf al jarenlang woont en er jouw reis tot in de puntjes kan verzorgen. Op die manier kan je dat deel van BraziliŽ ontdekken in je eigen taal, met een aangename, flexibele en diskrete begeleiding.
    Laat niet na informatie op te vragen via deze link.
    Tropische groet uit Salvador da Bahia
    BX
    Reis relaxed rond, ga op daguitstap in jouw taal, met Vlaamse expat reis-gids Ivan Bahia Guide, die al jaren in Salvador - BraziliŽ woont. Volledige organisatie van je reis is mogelijk, met cultuur, relax en natuur, zoals in het nationaal park Chapada Diamantina.

Reacties
    340

Misschien wel Malgrat

Reacties
    93

Nog niets concreet aangezien ik binnenkort van job verander en dus nog geen vakantie kan inplannen.

Maar het idee is om in mei naar West-USA te gaan, een verlengd weekendje Vogezen en in augustus naar KroatiŽ of iets anders binnen Europa.
    www.nielsreizen.be (foto's, filmpjes, verslagen en informatie over mijn gemaakte reizen)

Reacties
    2.819
    Blogposts
    1

Het plan: deze zomer vanuit Sevilla 3 weken met de camper door Schotland (via Spanje, Frankrijk en Engeland), met een stop in Engeland om Londen te bezoeken.
    "Lo malo no es que los sevillanos piensen que tienen la ciudad mŠs bonita del mundo...lo peor es que puede que tengan hasta razůn." Antonio Gala

"Het is niet eens zo erg dat de sevillanen denken dat ze de mooiste stad van de wereld hebben...., erger is het dat ze waarschijnlijk gelijk hebben." Antonio Gala.

axelfoley axelfoley is offline Forumbeheerder Zuid-Korea

Reacties
    842

Vorig jaar lente is mijn eerste grote Europareis goed bevallen. Daarom heb voor komend voorjaar alvast twee vliegtickets geboekt voor een mogelijk vervolg. Dat wordt dan richting de Balkan met onder meer Tirana, Pristina, Podgorica, Dubrovnik, Split, Zagreb, Sarajevo en Belgrado.

Maar met mij weet je het nooit. De tickets waren absurd goedkoop dus ik kan ze rustig in de open haard mieteren. Misschien val ik nog terug op oude reisplannen. Met dit winterweer verlang ik bijvoorbeeld meer naar een route langs typische 'bounty' eilanden. Ook leuk toch

Reacties
    108

Na 2016 naar zuid-Afrika en afgelopen jaar met een huurcamper naar Noord-Spanje (allebei aanraders) nu voor het eerst met onze eigen camper (25 jaar oud) voor het eerst naar Schotland.
    Kan niet wachten....

Verzonden vanaf mijn iPhone met Wereldwijzer Reisforums

Reacties
    1.279

Schotland is HEERLIJK met de camper.
    Toen ik nog in Europa woonde ook gedaan en ook nog bijzonder geluk gehad met aangename weersomstandigheden in augustus. Op 1 zaak moet je wel voorbereid zijn : neem een heel efficiente insekten reppellent mee. De muggen zijn soms heel vervelend maar die hele kleine (bijtende) vliegjes, de midges (https://en.wikipedia.org/wiki/Highland_midge) ze zijn extreem irritant, wind is het enige waardoor ze je minder lastig vallen.
    Eigenlijk ben ik wel behoorlijk jaloers op de Highlands Camper travelers onder jullie ;-)
    Tropische groet uit Salvador da Bahia.
    BX
    Reis relaxed rond, ga op daguitstap in jouw taal, met Vlaamse expat reis-gids Ivan Bahia Guide, die al jaren in Salvador - BraziliŽ woont. Volledige organisatie van je reis is mogelijk, met cultuur, relax en natuur, zoals in het nationaal park Chapada Diamantina.

Reacties
    2.819
    Blogposts
    1

Dat klopt mbt de muggen en vliegen, dat had ik ook al van verscheidene mensen gehoord. Elk Schot die bij ons camperbedrijf langskomt hoor ik uit en ik heb zo al behoorlijk wat goeie tips gekregen.
    "Lo malo no es que los sevillanos piensen que tienen la ciudad mŠs bonita del mundo...lo peor es que puede que tengan hasta razůn." Antonio Gala

"Het is niet eens zo erg dat de sevillanen denken dat ze de mooiste stad van de wereld hebben...., erger is het dat ze waarschijnlijk gelijk hebben." Antonio Gala.

Reacties
    4.363

De beste anti-insect die ik ooit gehad heb, heb ik destijds in Alaska gekocht... 92% Deet zat erin, daar durfden die beestjes hun tanden toch echt niet in te zetten

Soortgelijke onderwerpen

1. Advies gevraagd. Reis met kinderen in 2018
    yiggi in forum MaleisiŽ Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 18-09-17, 11:47
  2. Reacties: 0
    Laatste: 06-06-17, 15:29
  3. reis voorjaar 2018
    Mrie7 in forum AziŽ Reiscafť
    Reacties: 0
    Laatste: 01-02-17, 20:01
  4. Reizen & Vakantie Reis gepland, nog tips