STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Fietsvacantie

1xx Guest

Fietsvacantie

Wie heeft er zin om een fietsvakantie te houden in 2018. Vertrek vanuit Nederland voor 4 weken.
    Kamperen heeft mijn voorkeur.
    Ik ben sportieve vrouw van 64 jaar.

Groet,
    Leentje

Reacties
    6

Re: Fietsvacantie

Hallo Leentje,

Ik ben erg geinteresseerd in een fietsvakantie en ben een vr van 63 jaar. Ik ben alleengaand en woon in Vught. IK heb al verschillende fietsvakanties gedaan in binnen en buitenland en fiets zo tussen de 70 a 100 km per dag. Ik ben niet afhankelijk van tijd. Ik vind dat er wel een klick moet zijn. Ik hoor graag van je,

GR Jose

1xx Guest

Citaat Origineel gepost door josebolwerk Bekijk Post
    Hallo Leentje,

Ik ben erg geinteresseerd in een fietsvakantie en ben een vr van 63 jaar. Ik ben alleengaand en woon in Vught. IK heb al verschillende fietsvakanties gedaan in binnen en buitenland en fiets zo tussen de 70 a 100 km per dag. Ik ben niet afhankelijk van tijd. Ik vind dat er wel een klick moet zijn. Ik hoor graag van je,

GR Jose
    Dag Jose,

Welke tijd in het jaar komt jou het beste gelegen. Ben ook lid van stichting vrienden op de fiets.

Groet
    Leentje

Reacties
    6

Hallo Leentje,

IK ben niet gebonden aan tijd en kan in principe altijd. April mei lijkt mij een mooie tijd. Ik ben ook lid van vrienden op de fiets. Zullen we eens kennis gaan maken met elkaar? Waar woon je? Mijn tel is 06-48405910.

GR Jose

Reacties
    5

ben 59 jaar
    leuk he lekker met de fiets op vakantie heb al wat kilometers gefiets heb de ronde van nl gefiets
    was 13km dit jaar ga ik duitsland en keulen en koblenz en zo veel campings aan doen.

Reacties
    6

Hallo Geert,

Wat bedoel je: "was 13km dit jaar "? Hoeveel km fiets je per dag zonder heuvels? Wat voor fiets heb je en waar woon je?

Gr jose tel -06-48405910.

Reacties
    5

ik bedoel het was geen 13 km maar het moet zijn 1300 km ronde van nederland.
    ik rij tussen 50 a 70 km per dag wandt ik wel ook wat zien van de natuur
    ik heb een ATB fiets met fietskar en zo doen de heb ik alles bij me
    ik woon en de prov groningen

Reacties
    6

Hoi Geert,

Een ATB fiets is een mountainbike. Ik woon in Vught en is wel ver van Groningen. Wat is jouw telefoonnr? Mijn is 06-48405910. en Wat was jouw mailadres? van mij : josebolwerk2008@gmail.com Zou je willen reageren via de mail is gemakkelijker?
    Gr Jose

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount