STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

hallo allemaal!

Reacties
    1

hallo allemaal!

Hoi allemaal!

Ik ben Hans Korving , 26 jaar, ik werk bij een internationaal bedrijf in de scheepvaart en naast mijn werk reis ik veel. Ik ben een wereldreiziger (ook dankzij m'n familie in het buitenland). Zo ben ik in Canada geweest en de VS. Ook ben ik in China geweest en heb daar Peking bezocht met een Chinese vriend.

Ik was zelf erg enthousiast geworden over Spanje nadat ik daar enkele weken woonde en Spaans leerde. De oude architectuur die ik o.a. in Frankrijk, ItaliŽ en Griekenland zag vind ik ook erg boeiend.

Nu er verschillende reizen achter me liggen, wil ik me nu gaan richten op reizen met een doel. Mensen helpen, echt culturen leren kennen en reizen organiseren of een huis verhuren. Om die reden ga ik over 2 weken naar Bulgarije en ga huizen bekijken. In maart hoop ik in ServiŽ te zijn om vluchtelingen te helpen met een groepsreis. Zulke dingen vind ik een meerwaarde hebben.

Ik wil graag tips krijgen met name over het vastgoed in Bulgarije, waar moet ik op letten als ik een huis koop, wat kan ik verwachten. Alle tips zijn welkom!

Groetjes,
    Hans

Reacties
    12.127

Re: hallo allemaal!

Hoi Hans, welkom op Wereldwijzer! Voor je vragen verwijs ik je graag door naar ons Bulgarije forum.
    ē Typ en spelfouten in de bovenstaande tekst dienen alleen ter vermaak van de lezer

Soortgelijke onderwerpen

1. Hallo allemaal
    Lienebol in forum Even voorstellen...
    Reacties: 1
    Laatste: 12-02-17, 23:03
  2. Hallo allemaal!
    lorainefogu in forum Even voorstellen...
    Laatste: 22-06-15, 09:51
  3. hallo allemaal
    Gezinshuis in forum Even voorstellen...
    Laatste: 31-03-15, 14:17
  4. Hallo allemaal!
    bloemmetje in forum Even voorstellen...
    Laatste: 22-03-12, 16:14
  5. Hallo allemaal
    lydiadejong6 in forum Even voorstellen...
    Laatste: 24-08-10, 12:42

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount