STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Reismaatje gezocht midden juli/augustus - Peru, Nicaragua of een ander fantastisch land

Reacties
    2

Reismaatje gezocht midden juli/augustus - Peru, Nicaragua of een ander fantastisch land

Hey hey,

Ik ben opzoek naar een gezellig reismaatje die met mij 4 a 5 weken wilt gaan reizen in juli/augustus. Ik heb nog niet echt een concreet plan alleen dag ik graag op reis wil.

Zelf ben ik twee jaar geleden een maand naar Thailand geweest om te gaan backpacken dit vond ik echt geweldig. Dus ik wil deze zomer weer.

Iemand die hetzelfde plan heeft? En een gezellig reismaatje zoekt. Dan hoor ik graag van je

Groetjes maartje

Reacties
    5

Re: Reismaatje gezocht midden juli/augustus - Peru, Nicaragua of een ander fantastisch land

Hallo,

Ik wil graag in juli/augustus 4/5 weken naar Thailand.

Groetjes Nadia

Reacties
    3

Re: Reismaatje gezocht midden juli/augustus - Peru, Nicaragua of een ander fantastisch land

Hey Maartje,

Ik zoek nog iemand om mee te reizen in de maand augustus. Ik ga in juli naar Midden-Amerika (weet nog niet precies waar, maar ga dat komende week boeken) en zoek nog iemand om verder te reizen in die regio - kan ook Zuid-Amerika zijn. Nog niet zo concreet, maar als het je wat lijkt, dan hoor ik het graag! Ik ben trouwens 20 jaar.

Groetjes, Lucia

Reacties
    3

Hey Maartje,

Ik ben momenteel op stage in Suriname. Ik wil van de periode 1 augustus tot +-20 augustus gaan reizen in Zuid-Amerika. Ik heb me ook nog niet verdiept in de landen, maar brazilie leek me heel tof!

Reacties
    3

Hoi
    Ik wil ook begin augustus gaan reizen en BraziliŽ staat zeker ook op mijn bucket list. Graag hoor ik van je of een van de andere mensen die gereageerd hebben

Groetjes Amy

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 5
    Laatste: 31-05-16, 18:56
  2. Vrijwillgerswerk/reismaatje/India Nepal of een ander land
    pranitahoffer in forum Vrijwilligerswerk Vraag & Antwoord
    Reacties: 0
    Laatste: 13-01-11, 15:43
  3. Vrijwilligerswerk/reismaatje/India en nog een ander land
    pranitahoffer in forum Vrijwilligerswerk Vraag & Antwoord
    Reacties: 0
    Laatste: 27-12-10, 23:27
  4. Combitrip Peru+ander land: waarheen vliegen en vanaf waar terug?
    JohannesK in forum Zuid-Amerika Reiscafť
    Reacties: 4
    Laatste: 02-12-08, 09:42
  5. Reacties: 1
    Laatste: 01-06-08, 18:46

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden