STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Vakantie canada met strafblad

Gfa Gfa is offline
    Reacties
    2

Vakantie canada met strafblad

Ik ga in m twee weken op bezoek in Canada. Maar in 2016 heb ik een diefstal gepleegd en dus een strafblad. Nu lees ik dat een ETA dan lastig wordt. Ook lees ik dat men in canada daarin geen inzicht heeft. Het lijkt een enorm gedoe om het dan toch voor elkaar te krijgen. Wie heeft een goed advies voor me ?

Reacties
    4

Question Re:

Citaat Origineel gepost door Gfa Bekijk Post
    Ik ga in m twee weken op bezoek in Canada. Maar in 2016 heb ik een diefstal gepleegd en dus een strafblad. Nu lees ik dat een ETA dan lastig wordt. Ook lees ik dat men in canada daarin geen inzicht heeft. Het lijkt een enorm gedoe om het dan toch voor elkaar te krijgen. Wie heeft een goed advies voor me ?
    Goede dag ,ik zit in de zelfde situatie ,kunt u mij vertellen of het u gelukt is om een ETA te bemachtigen?

Reacties
    404

Re: Vakantie canada met strafblad

Ik zou aanraden om de topic starter even via een prive berichtje op dit topic te wijzen zodat je zeker weet dat ie het leest, met maar 2 reacties lijkt hij geen frequente forum bezoeker.

Reacties
    2.453

Volgens mij staat hier veel, zo niet alles in: http://immigrationcanada.pro/criminal-issues/

Ik weet vanuit Australië dat lenhye van de straf en hoe lang geleden belangrijke factoren zijn. Dat soort criteria kwam ik ook hier weer tegen.
    www.dutchjumbo.nl
    6 jaar en 120.000 kilometer kriskras door Australië en twee maanden, minder kriskras, door Nieuw Zeeland

Reacties
    4

Citaat Origineel gepost door willem269 Bekijk Post
    Volgens mij staat hier veel, zo niet alles in: http://immigrationcanada.pro/criminal-issues/

Ik weet vanuit Australië dat lenhye van de straf en hoe lang geleden belangrijke factoren zijn. Dat soort criteria kwam ik ook hier weer tegen.
    Bedankt voor de informatie.Gr

Soortgelijke onderwerpen

1. visite canada maar met strafblad.
    outlaw36 in forum Canada Reiscafé
    Reacties: 5
    Laatste: 13-03-18, 12:26
  2. Reizen & Vakantie op vakantie naar Canada met een strafblad
    rayverbeem in forum Canada Reiscafé
    Reacties: 1
    Laatste: 24-08-15, 03:52
  3. Reizen & Vakantie Naar Canada op vakantie met een strafblad
    Julia1990 in forum Canada Reiscafé