STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Wie komt ons kapsalon versterken in Guatemala?

Reacties
    4

Wie komt ons kapsalon versterken in Guatemala?

Voor ons kapsalon Kinky Afro in Antigua Guatemala zoeken wij een vrolijke spontane medewerk(st)er die weet om te gaan met een schaar en dus de ervaring heeft als kapper-kapster. Ons salon ligt midden in het toeristische dorpje Antigua en al 5 jaar staat ons salon goed bekend! Heb je zin om bij ons te komen werken voor korte of lange tijd laat het ons weten!

HASTA PRONTO!
    Marije

Reacties
    14

Re: Wie komt ons kapsalon versterken in Guatemala?

Hoi!
    Wat ontzettend jammer dat ik absoluut geen enkele ervaring als kapster heb! Ik kom nl. in februari ('07)voor ong. 2 maanden terug naar Antigua! (Dat zou waarschijnlijk zowieso niet lang genoeg zijn voor hetgeen je zoekt.) Ik heb afgelopen voorjaar een paar maanden in Antigua gewoond, wat een superervaring!
    Maar wat ik wil vragen: Weet je misschien een leuke andere tijdelijke werkplek in Antigua? Liefst voor overdag. Vanuit hier is 't lastig zoeken nl, en de mensen die ik ken in Antigua zijn niet erg thuis in dat soort dingen,... Waar zit je kapsalon ergens? Als ik terug ben, kom ik wel 'n keer langs!
    Groetjes en geniet daar!
    Sabine

Reacties
    3
    Blogposts
    1

Ik ben kapster met veel ervaring maar afro kapsels kan ik niet , of werken jullie alleen met toeristen europeese haartjes :-)) wij willen imigreren naar het buitenland en ik zie dat eigenlijk wel zitten laat jullie maar iets weten groetjes uit belgie
    carol x

Reacties
    161

Citaat Origineel gepost door werken Bekijk Post
    Ik ben kapster met veel ervaring maar afro kapsels kan ik niet , of werken jullie alleen met toeristen europeese haartjes :-)) wij willen imigreren naar het buitenland en ik zie dat eigenlijk wel zitten laat jullie maar iets weten groetjes uit belgie
    carol x
    Afro kapsels??? Ooit in guatemala geweest?? ZO te lezen niet... Anyway post van topic starter is ook al behoorlijk oud....

Reacties
    3

haaay!

ik weet dat deze topic oud is.
    maar probeer het toch nog even,
    ik ben een leuke spontane jonge meid,
    met net mijn diploma's binnen,
    ben al wel 3 jaar bezig,
    en wou graag naar het buitenland,
    dus dit zou ideaal zijn.

groetjes Rita

Reacties
    1

3 jaar later op het laatst geplaatste bericht en... 7 jaar na het eerste maar you never know!
    ik kwam dit berichtje tegen op google, dacht laat ik toch even een berichtjes terug schrijven!

ik ben Christiaan, 10 jaar kapper, veel gedaan, veel gezien en toe aan een nieuwe uitdaging.
    het kappersvak is echt mijn passie, ik kan me zelf omschrijven als enthousiast, vrolijk, sociaal, geďnteresseerd in de verhalen van mijn klanten en bovenal het verzorgen van een mooi kapsel en een leuk bezoek bij de kapper!

als dit toch nog terecht komt bij je... Marije, dan hoop ik wat van je te horen! misschien kunnen we wat voor elkaar betekenen!?

groetjes christiaan.

Soortgelijke onderwerpen

1. Reacties: 0
    Laatste: 11-10-09, 00:36
  2. Black Hair kapsalon Eindhoven
    mastersfun in forum Suriname Forum
    Reacties: 0
    Laatste: 03-07-09, 21:53
  3. Wie Komt Er Mee Guatemala Ontdekken?
    Sacre in forum Reisgenoten Gezocht!
    Reacties: 0
    Laatste: 09-09-03, 00:53