STEL EEN VRAAG | ACTIVITEIT | TOPICS

Wie wil er werken op een wijndomein?

Reacties
    30

Wie wil er werken op een wijndomein?

Wie heeft er zin om ons te helpen, wij zijn een nederlands gezin met vier kinderen (6,8,11 en 12 jr.) en wonen vlak bij Avignon in de Provence. We wonen op een wijndomein en maken onze eigen wijn. We zoeken iemand die van af wisselend werk houdt, in de wijngaard, in ons lunch restaurant, in de ontvangst, ons gezin draaiende houden, het zwembad huisje schilderen, folders rond brengen, op de markt staan, etc. etc. Lijkt je dit een leuke uitdaging stuur ons dan een email, we vertellen je dan graag veel meer. Een rijbeijs is wel heel erg handig.... Periode maart/april -augustus. Salut Elvire.

Reacties
    13

Re: Wie wil er werken op een wijndomein?

Citaat Origineel gepost door marotte Bekijk Post
    Wie heeft er zin om ons te helpen, wij zijn een nederlands gezin met vier kinderen (6,8,11 en 12 jr.) en wonen vlak bij Avignon in de Provence. We wonen op een wijndomein en maken onze eigen wijn. We zoeken iemand die van af wisselend werk houdt, in de wijngaard, in ons lunch restaurant, in de ontvangst, ons gezin draaiende houden, het zwembad huisje schilderen, folders rond brengen, op de markt staan, etc. etc. Lijkt je dit een leuke uitdaging stuur ons dan een email, we vertellen je dan graag veel meer. Een rijbeijs is wel heel erg handig.... Periode maart/april -augustus. Salut Elvire.

Hallo,

Ik ga in Mei naar Frankrijk om Frans te leren maar zou daarna ook nog graag ergens werken en wonen waar ik ook Frans leer..

Mijn naam is Laaura Versteegen
    Ik ben 20 jaar ( dan 21 )

Ik heb mijn diploma's gehaald in de horeca en als receptioniste
    Ik heb hier ook altijd in gewerkt
    Ik wil in september weer graag naar school maar weet nog niet
    wat ik precies wil gaan doen vandaar dat ik er even tussen uit wil.

Groeten,

Laura Versteegen

Reacties
    3

Hoi,

Ik heb jullie via www.wereldwerk.eu ook al een mailtje gestuurd.

Groetjes,

Dorien

Reacties
    1

Hallo,
    Ik vind de beroepsomschrijving van het werk bij u erg divers, dit lijkt mij juist zeer leuk om te doen omdat je zo steeds afwisseld van werk! Er is alleen een ding waardoor werken bij u misschien moeilijk wordt, ik ben namelijk pas 17 jaar. misschien dat wij toch nog iets kunnen regelen.

met vriendelijke groet,
    Maartje Benders

Reacties
    1

Hoi marotte,

Ik ben Julia Mulder 17 jaar (01-09-1991). Ik zit nu in 5vwo op school in Nijmegen. Ik hou ervan om buiten te werken en kan ook erg hard werken. Het lijkt me heel erg leuk om bij jullie op het wijndomein te werken! Ik heb alleen geen rijbewijs, maar kan wel heel hard fietsen.
    Je kunt me een mailtje sturen: julia_mulder@hotmail.com
    Verder zijn mijn hobby's karate en geef ik kinderen karateles.

Groetjes
    Julia

Reacties
    1

Beste meneer/mevrouw,
    kan ik ook voor aankomende zomer op deze advertentie reageren?
    met vriendelijke groeten,
    jesca donken

Reacties
    2

Beste Marotte,
    ik weet niet of jullie inmiddels iemand hebben gevonden, maar is het ook mogelijk alleen de vakantiemaanden te werken? dus ongeveer vanaf half juli?
    m.v.g.
    Lenneke (20jr)

Reacties
    9

Thumbs up Re: Wie wil er werken op een wijndomein?

ja ik wil werken op een wijndomein doe dit ieder jaar voor mij geen probleem ik ben belgiche vrouw en woon in spanje hier doe ik ook vruchten plukken maar ben nu vrij talen frans,vlaams engels
    nu dan vlug contact met op 0034633282098 alessandra dank u

Reacties
    4

Beste,

Mijn naam is Jessica Morton en ik verblijf momenteel in Annecy in Frankrijk om Frans te leren.
    Ik ben 19jaar en ik zoek werk voor de maand juni 2012. Ik zou jullie graag helpen als dat nog kan!

Groetjes Jessica
    Ik kan jullie een cv opsturen als jullie me contacteren via jesmo36@hotmail.com

Reacties
    2

hallo
    ik ben nederlander en geschikt denk ik, spreek nl fr duits engels en redelijk italiaans
    ben op dit moment in parijs
    ben direct beschikbaar
    tel,nr, 0031 6 57240278
    MVG PIERRE VAN WEEZENBEEK

Reacties
    2

HALLO

HIERBIJ OOK MIJN EMAILADRES piwe41@GMAIL.COM

MVG PIERRE VAN WEEZENBEEK

Reacties
    4

Hallo,

ik ben Rick 18 lentes jong heb net mijn Propedeuse HBO binnen en wil nog een jaar werken/reizen voordat ik verder ga studeren op de universiteit. ik spreek goed engels en basis frans.

en ben op zoek om voor langere tijd in Frankrijk ,(half september-november/december), te zijn om daar dan te werken (kost inwoning is al mooi), Frans te leren en ik hoop daar ook te kunnen rugbyen aangezien dat mij favoriete bezigheid is.

Flink aanpoten doe ik wekelijks en de talenknobbel is aanwezig dus er is niks wat ik niet kan.

mvg,
    Rick

Als jullie willen mailen kan dat : Blubke_rick@hotmail.com

Reacties
    4

bonseur elvire,

ik zal me ven kort voorstellen . ik ben ivo 33j die graag een avondtuur beleven wil nu heb ik net jullie oproepje gelzen en die spreekt me erg aan ben ookal zo'n 10j niet op vakantie geweest dus heb ik drie maanden geleden een campertje gekocht enwil begin 2013 vertrekken met me camper en rond gaan trekken door frankrijk dat in combinatie met maanden werken zodat ik de van het verdiende geld me reis vervolgen kan to end na -seizoen
    heb de laaste zes jaar me eigen bouw bedrijfje gehad das werken / bouwen aan nemen en deze uitvoeren dus in het bezit van technis inzicht en twee gouden handen , verder een sociaalen en spontaane jongenman die deze uitdaaging graag aan gaat .

met vriendelijken groeten iv hendriks
    u kunt me mail op ih_montage@msn.com
    Laatst aangepast door ivo33denbosch : 12-12-12 om 16:16

Reacties
    2

Goedemiddag!

Wij, Kris, Kirsten & Lowie (9mnd), zijn op zoek naar een leuke en fijne zomerjob in Frankrijk, we kwamen op wereldwijzer deze oproep tegen. Wellicht al iets verouderd maar misschien nog wel iemand nodig (of 2 personen).

Afgelopen winter hebben we een hotel (80 bedden, 5 personeelsleden) gerund in het skigebied Valmorel. Dit is erg leuk geweest en met Lowie was dat prima te combineren. Daarvoor hebben we 2 winter een chalet mogen runnen met 20 bedden. Dit deden mijn wij met z'n tweeŽn. Van inkopen, poetsen, gasten ontvangen, koken en de administratie.
    De zomer van 2011 hebben een Chambre d'hote in omgeving Bordeaux helpen opzetten. Vorig jaar was ik hoog zwanger en dit jaar zijn we meer dan enthousiast om weer de handen uit de mouwen te steken. Wellicht is er op uw wijndomein nog een werkend plekje voor ons!
    We houden van afwisselend werk en weten van aanpakken. We zijn per direct beschikbaar tot eind september, of na overleg langer.

Wanneer u wilt sturen wij u, per mail, onze cv's door.

Alvast bedankt voor uw reactie!

Met vriendelijke groet,
    Kris, Kirsten & Lowie Marckelbach
    didi_lt@hotmail.com

Reacties
    2

Hoi!
    Ik ben Maudi, 18 jaar en in het bezit van een rijbewijs.
    Daarnaast ben ik opzoek naar een vakantiebaantje in Frankrijk voor volgende zomer in de periode van 10 augustus tot 31 augustus.
    Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.
    U kunt mij bereiken op maudiheijnen@hotmail.com
    Groeten,

Maudi Heijnen

Reacties
    2

Beste, we zijn voor onze dochter Amber 18 op 3 maart op zoek om te kunnen werken in Frankrijk, jullie advertentie klinkt ideaal, hopelijk is ze nog beschikbaar?

Reacties
    2

Beste Elvire,
    dit is precies wat we zoeken voor onze dochter Amber, ze wordt 3 maart 18 en is opzoek naar een dergelijke job in Frankrijk, kunnen we hierover praten?
    Je kan me ook telefonisch bereiken op 0032/475 66 12 68.

met vriendelijke Groet,

Ronny

STEL EEN VRAAG | ALLE ACTIVITEIT - ACTIEVE TOPICS

Over ons
Ons Team
Helpdesk
Persberichten
Samenwerkingen
Aanmelden
Gratis Forumaccount
Reisaccount